Hij was vrijdag ook bij Nieuwsuur. Wat een droeftoeterquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:02 schreef fedsingularity het volgende:
Het was even zoeken maar ik heb 'm![]()
[ afbeelding ]
Bodem aandelenmarkten nog niet in zicht
door onze redactie
AMSTERDAM - Ondanks de aanhoudende zware koersdalingen in de afgelopen weken is het nog veel te vroeg om weer in aandelen te stappen. Dat stelt technisch analist Royce Tostrams op het webinar 'De recente ontwikkeling op de financiële markten. Hij verwacht dat we aan de vooravond staan van een economische afkoeling.
Nog even en je stopt met trollen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:17 schreef PierreBetfair het volgende:
Gaat lekker , nog even ze ze leggen de Dow Jones een poosje stil
Oja, zag net dit bericht nog: http://www.dddmag.com/news-Teva-Profits-Fall-28-8111.aspxquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:19 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Nog even en je stopt met trollen.
Je frustraties niet op anderen botvieren svp. Beleggen blijft gokken, neem je verlies als een kerel en zeur verder niet.quote:
Xeno, niet zo zuigen, je weet prima wat ik bedoelquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:23 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Je frustraties niet op anderen botvieren svp. Beleggen blijft gokken, neem je verlies als een kerel en zeur verder niet.
Anti-paniek. Kunnen de handelaars ff afkoelenquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ff een vraag, waarom leggen ze eigelijk een beurs stil bij meer dan xx% verlies?
Teva heeft de niet-zo-erg-etische gewoonte om al eens te beginnen verkopen voor een patent afloopt enz. Ik heb 't niet gelezen maar ik durf wedden dat 't zo weer iets is. Niet zo'n big deal denk ik (anders zouden ze dat niet keer op keer doen).quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:11 schreef Sokz het volgende:
[..]
"Teva Sued by GlaxoSmithKline, Pfizer Venture Over Patent on HIV Medicine"
en ook om te voorkomen dat programma's op hol slaan door telkens meer kopen of verkopen te genererenquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Anti-paniek. Kunnen de handelaars ff afkoelen
ok.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Anti-paniek. Kunnen de handelaars ff afkoelen
Al die dames mogen er wezen inderdaadquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:19 schreef MouzurX het volgende:
Mooie dames trouwens bij dat bloomberg.
Eerder was het Eurocom Propquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:27 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
hey, Brunel staat in het groen. Als enige in de AEX/AMX <3
als een eenzaam verlaten maar mooi bloempje zou RTL7 zeggen
Vooruit, een beetje gelijk moet ik je wel geven.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:24 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Xeno, niet zo zuigen, je weet prima wat ik bedoel
Jezus!!! Dit is niet gezond...quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:27 schreef fedsingularity het volgende:
Wow... de dax ligt er ook redelijk gecrashed bij zeg!
[ afbeelding ]
-5% vandaag.. daar gaat de Europese economische motor.
Foutje? Dat is ruim 20%quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:27 schreef fedsingularity het volgende:
Wow... de dax ligt er ook redelijk gecrashed bij zeg!
[ afbeelding ]
-5% vandaag.. daar gaat de Europese economische motor.
Voor vandaag bijna 5%, dat was een daggrafiek.quote:
Ja nog even een daylow met de slottikquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:31 schreef RvLaak het volgende:
Zie nu de handelaren hun spul nog ff dumpen voor het einde van de dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |