'ns kijken of het systeem van mijn broker al zo stressed is dat ik een kooporder voor 100000 contracten AEX kan ingevenquote:
http://www.telegraaf.nl/dft/koersen/koers_amsterdam/koers_aex/quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:55 schreef fedsingularity het volgende:
Ik krijg helemaal geen koersen meer door in tradebox, toch een beetje paniek in de tent?
Ik voorspel Royce.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:56 schreef RvLaak het volgende:
Over een paar minuten nieuwe uitzending RTLZ... Ben benieuwd naar de analyse & hoofden
Ik zie 'm dat nog beweren ook.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:57 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik voorspel dat ie het drie jaar geleden al voorspeld had.
Speaking of... Ben benieuwd naar Kees de Kort zijn mening... Is hij nog op BNR te bewonderen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:57 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:57 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:54 schreef pberends het volgende:
Morgen een oranje dinsdag, doelend op de snor van Corné van Zeijl?
De yields ja, niet de prijzen. Op zich wel opmerkelijk dat beleggers in Amerikaans staatspapier vluchten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:50 schreef fedsingularity het volgende:
2y treasury -19%
10Y treasury -8%
"Buy now, or the terrorists win" retoriek, imo...quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:59 schreef jaco het volgende:
[..]
De yields ja, niet de prijzen. Op zich wel opmerkelijk dat beleggers in Amerikaans staatspapier vluchten.
lol @ RTLZ: "Het verwachte bloedbad op de beurs is uitgebleven"... wrf???? Hoe willen ze -4,5% noemen dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:01 schreef KneeDeep het volgende:
Van 295 naar 283. Gelukkig geen zwarte maandag, dat scheelt alweer
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:02 schreef fedsingularity het volgende:
Het was even zoeken maar ik heb 'm![]()
[ afbeelding ]
een zuchtje tegenwind op het immer omhoog lopende pad van het leven?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
lol @ RTLZ: "Het verwachte bloedbad op de beurs is uitgebleven"... wrf???? Hoe willen ze -4,5% noemen dan?
Hét bewijs dat het toch niet live is?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
lol @ RTLZ: "Het verwachte bloedbad op de beurs is uitgebleven"... wrf???? Hoe willen ze -4,5% noemen dan?
Maar 100? Ik stap pas in bij AEX 50quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:03 schreef PierreBetfair het volgende:
Nog 100 punten eraf, dan ga ik overwegen om in te stappen.
Ze zou het bijna denken ja... Sinds wanneer zijn ze weer zo positief geworden daar bij RTL?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:03 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
een zuchtje tegenwind op het immer omhoog lopende pad van het leven?
-22%, dat is een bloedbad.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vind het al triest dat er niet eens continu een live aex ticker in beeld is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:03 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hét bewijs dat het toch niet live is?
Nah, Durk meldde net dat we de 282 hebben gezien, was een uur terug niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:03 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hét bewijs dat het toch niet live is?
Volgens mij, enkel tijdens de reclames & 16:00 nieuws niet... Toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:04 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Ik vind het al triest dat er niet eens continu een live aex ticker in beeld is.
weet je niet dat ze vanochtend een stuk of vijftig varianten hebben opgenomen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nah, Durk meldde net dat we de 282 hebben gezien, was een uur terug niet.
o, vandaar...quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:05 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
weet je niet dat ze vanochtend een stuk of vijftig varianten hebben opgenomen.
van 250 tot 300?
Dot Com 2 - The Revengequote:Op maandag 8 augustus 2011 17:06 schreef tony_clifton- het volgende:
Oh man, nu weer dingen gelezen zoals Dropbox is 5 tot 10 miljard dollar waard. Retehandige dienst maar mensen, get real...
Vale, Rio, Pbr, Rig, Vwquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:02 schreef JimmyJames het volgende:
De shit die ik wil hebben daalt nog niet echt spectaculair ofzo.
Behalve Vale dan.
TEVA @ 38 trouwens......quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:06 schreef tony_clifton- het volgende:
Oh man, nu weer dingen gelezen zoals Dropbox is 5 tot 10 miljard dollar waard. Retehandige dienst maar mensen, get real...
Sequelsquote:
Niet te betalen. CNN en de BBC zenden ook regelmatig herhalingen uit. CNBC hoef je niet serieus te nemen. Bloomberg TV blijft dan over.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:05 schreef Drassss het volgende:
Zou er echt geen markt zijn voor een beter Economisch nieuwsprogramma/zender op de Nederlandse tv?
Gewoon van RTL8. Een beurszender maken. Welke hond kijkt er nou naar die zenderquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:07 schreef KneeDeep het volgende:
[..]
Niet te betalen. CNN en de BBC zenden ook regelmatig herhalingen uit. CNBC hoef je niet serieus te nemen. Bloomberg TV blijft dan over.
I know, ik denk niet dat ik mijn calls zal moeten laten uitoefenenquote:
Netflix leek me nu juist koopwaardig!quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niveaus zijn altijd lager dan van het origineel... Putjes kopen dus
Sarcasme?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:09 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Netflix leek me nu juist koopwaardig!
weet jij of er een specifieke reden is waarom ze zo worden afgestraft?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:09 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
I know, ik denk niet dat ik mijn calls zal moeten laten uitoefenen![]()
.
Ze hebben vandaag FDA-goedkeuring voor iets gekregen btw. Niets spectaculairs maar toch, op medicatie wordt niet erg bespaard tijdens crisissen dus...
Inmiddels is hij op vakantie.quote:Juist omdat ik denk en dacht dat de bodem in zicht is, verkocht ik vrijdag snel de positie in mijn turbo’s short. Helemaal omdat ik maanden achter elkaar op de pijnbank heb gelegen en elke keer als ik dacht dit gaat ineenstorten, dan kregen de beren weer een herstel om de oren zonder dat er goed nieuws was.
Vondquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:09 schreef Sokz het volgende:
Wie vond Fugro @ 40 ook alweer een koopje?
Ja... een soort videoverhuurbedrijf wat van 25 naar 300 gaat is toch niet gezond?quote:
"Teva Sued by GlaxoSmithKline, Pfizer Venture Over Patent on HIV Medicine"quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:09 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
weet jij of er een specifieke reden is waarom ze zo worden afgestraft?
net een dag te vroeg ontslagen...... da's nou kut.....quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:10 schreef jaco het volgende:
Wat blijkt nu: hij heeft vrijdag al z'n turbo shorts verkocht !!
[..]
Inmiddels is hij op vakantie.
Wat een eindbaas, schever kun je niet zitten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:10 schreef jaco het volgende:
We hebben hier regelmatig gelachen om de IEX columnist Frans van Dongen (Alias Cees Smit). Hij is al sinds 2008 bearish. Op zich niet fout, maar hij bespeelde die visie met zeer scherp gezette shorts, alsof de markten die week nog zouden instorten.
Ik dacht daarnet: eindelijk heeft Frans van Dongen dan gelijk. Ik ben even naar zijn column van vandaag geclicked om hem te feliciteren:
http://www.iex.nl/Column/65732/Krach-komt-altijd-onverwacht.aspx
Wat blijkt nu: hij heeft vrijdag al z'n turbo shorts verkocht !!
[..]
Inmiddels is hij op vakantie.
Ach, altijd beter dan een dag te laat & een paar miljard kwijt zijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:11 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
net een dag te vroeg ontslagen...... da's nou kut.....
Die kunnen ook nauwelijks goedkoper.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:12 schreef JimmyJames het volgende:
Dalingen bij de techbazen stellen echt niets voor.
lol, heeft de AEX vandaag al eerder gedaanquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:12 schreef fedsingularity het volgende:
Hebben we de bodem gezien? Het lijkt nu toch wel aardig op te veren.
Tja maar de s&p heeft alweer 20 punten terug vanaf de bodem. De daling er nu wel ff uit denk ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
lol, heeft de AEX vandaag al eerder gedaan
Ik heb WS wel vaker schizofreen gezien... Op & neer, op & neer. Soms wel hele procenten, door de dag heen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:14 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Tja maar de s&p heeft alweer 20 punten terug vanaf de bodem. De daling er nu wel ff uit denk ik.
Da's toch pas bij >-10%?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:17 schreef PierreBetfair het volgende:
Gaat lekker , nog even ze ze leggen de Dow Jones een poosje stil
Ik denk dat 't met de algemene malaise in Israël te maken heeft. Zaterdag kwamen daar nog 250.000 mensen op straat wegens de sociale ongelijkheid.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:09 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
weet jij of er een specifieke reden is waarom ze zo worden afgestraft?
Hij was vrijdag ook bij Nieuwsuur. Wat een droeftoeterquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:02 schreef fedsingularity het volgende:
Het was even zoeken maar ik heb 'm![]()
[ afbeelding ]
Bodem aandelenmarkten nog niet in zicht
door onze redactie
AMSTERDAM - Ondanks de aanhoudende zware koersdalingen in de afgelopen weken is het nog veel te vroeg om weer in aandelen te stappen. Dat stelt technisch analist Royce Tostrams op het webinar 'De recente ontwikkeling op de financiële markten. Hij verwacht dat we aan de vooravond staan van een economische afkoeling.
Nog even en je stopt met trollen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:17 schreef PierreBetfair het volgende:
Gaat lekker , nog even ze ze leggen de Dow Jones een poosje stil
Oja, zag net dit bericht nog: http://www.dddmag.com/news-Teva-Profits-Fall-28-8111.aspxquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:19 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Nog even en je stopt met trollen.
Je frustraties niet op anderen botvieren svp. Beleggen blijft gokken, neem je verlies als een kerel en zeur verder niet.quote:
Xeno, niet zo zuigen, je weet prima wat ik bedoelquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:23 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Je frustraties niet op anderen botvieren svp. Beleggen blijft gokken, neem je verlies als een kerel en zeur verder niet.
Anti-paniek. Kunnen de handelaars ff afkoelenquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ff een vraag, waarom leggen ze eigelijk een beurs stil bij meer dan xx% verlies?
Teva heeft de niet-zo-erg-etische gewoonte om al eens te beginnen verkopen voor een patent afloopt enz. Ik heb 't niet gelezen maar ik durf wedden dat 't zo weer iets is. Niet zo'n big deal denk ik (anders zouden ze dat niet keer op keer doen).quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:11 schreef Sokz het volgende:
[..]
"Teva Sued by GlaxoSmithKline, Pfizer Venture Over Patent on HIV Medicine"
en ook om te voorkomen dat programma's op hol slaan door telkens meer kopen of verkopen te genererenquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Anti-paniek. Kunnen de handelaars ff afkoelen
ok.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Anti-paniek. Kunnen de handelaars ff afkoelen
Al die dames mogen er wezen inderdaadquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:19 schreef MouzurX het volgende:
Mooie dames trouwens bij dat bloomberg.
Eerder was het Eurocom Propquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:27 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
hey, Brunel staat in het groen. Als enige in de AEX/AMX <3
als een eenzaam verlaten maar mooi bloempje zou RTL7 zeggen
Vooruit, een beetje gelijk moet ik je wel geven.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:24 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Xeno, niet zo zuigen, je weet prima wat ik bedoel
Jezus!!! Dit is niet gezond...quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:27 schreef fedsingularity het volgende:
Wow... de dax ligt er ook redelijk gecrashed bij zeg!
[ afbeelding ]
-5% vandaag.. daar gaat de Europese economische motor.
Foutje? Dat is ruim 20%quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:27 schreef fedsingularity het volgende:
Wow... de dax ligt er ook redelijk gecrashed bij zeg!
[ afbeelding ]
-5% vandaag.. daar gaat de Europese economische motor.
Voor vandaag bijna 5%, dat was een daggrafiek.quote:
Ja nog even een daylow met de slottikquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:31 schreef RvLaak het volgende:
Zie nu de handelaren hun spul nog ff dumpen voor het einde van de dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |