'ns kijken of het systeem van mijn broker al zo stressed is dat ik een kooporder voor 100000 contracten AEX kan ingevenquote:
http://www.telegraaf.nl/dft/koersen/koers_amsterdam/koers_aex/quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:55 schreef fedsingularity het volgende:
Ik krijg helemaal geen koersen meer door in tradebox, toch een beetje paniek in de tent?
Ik voorspel Royce.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:56 schreef RvLaak het volgende:
Over een paar minuten nieuwe uitzending RTLZ... Ben benieuwd naar de analyse & hoofden
Ik zie 'm dat nog beweren ook.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:57 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik voorspel dat ie het drie jaar geleden al voorspeld had.
Speaking of... Ben benieuwd naar Kees de Kort zijn mening... Is hij nog op BNR te bewonderen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:57 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:57 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:54 schreef pberends het volgende:
Morgen een oranje dinsdag, doelend op de snor van Corné van Zeijl?
De yields ja, niet de prijzen. Op zich wel opmerkelijk dat beleggers in Amerikaans staatspapier vluchten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:50 schreef fedsingularity het volgende:
2y treasury -19%
10Y treasury -8%
"Buy now, or the terrorists win" retoriek, imo...quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:59 schreef jaco het volgende:
[..]
De yields ja, niet de prijzen. Op zich wel opmerkelijk dat beleggers in Amerikaans staatspapier vluchten.
lol @ RTLZ: "Het verwachte bloedbad op de beurs is uitgebleven"... wrf???? Hoe willen ze -4,5% noemen dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:01 schreef KneeDeep het volgende:
Van 295 naar 283. Gelukkig geen zwarte maandag, dat scheelt alweer
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:02 schreef fedsingularity het volgende:
Het was even zoeken maar ik heb 'm![]()
[ afbeelding ]
een zuchtje tegenwind op het immer omhoog lopende pad van het leven?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
lol @ RTLZ: "Het verwachte bloedbad op de beurs is uitgebleven"... wrf???? Hoe willen ze -4,5% noemen dan?
Hét bewijs dat het toch niet live is?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
lol @ RTLZ: "Het verwachte bloedbad op de beurs is uitgebleven"... wrf???? Hoe willen ze -4,5% noemen dan?
Maar 100? Ik stap pas in bij AEX 50quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:03 schreef PierreBetfair het volgende:
Nog 100 punten eraf, dan ga ik overwegen om in te stappen.
Ze zou het bijna denken ja... Sinds wanneer zijn ze weer zo positief geworden daar bij RTL?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:03 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
een zuchtje tegenwind op het immer omhoog lopende pad van het leven?
-22%, dat is een bloedbad.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vind het al triest dat er niet eens continu een live aex ticker in beeld is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:03 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hét bewijs dat het toch niet live is?
Nah, Durk meldde net dat we de 282 hebben gezien, was een uur terug niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:03 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hét bewijs dat het toch niet live is?
Volgens mij, enkel tijdens de reclames & 16:00 nieuws niet... Toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:04 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Ik vind het al triest dat er niet eens continu een live aex ticker in beeld is.
weet je niet dat ze vanochtend een stuk of vijftig varianten hebben opgenomen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nah, Durk meldde net dat we de 282 hebben gezien, was een uur terug niet.
o, vandaar...quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:05 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
weet je niet dat ze vanochtend een stuk of vijftig varianten hebben opgenomen.
van 250 tot 300?
Dot Com 2 - The Revengequote:Op maandag 8 augustus 2011 17:06 schreef tony_clifton- het volgende:
Oh man, nu weer dingen gelezen zoals Dropbox is 5 tot 10 miljard dollar waard. Retehandige dienst maar mensen, get real...
Vale, Rio, Pbr, Rig, Vwquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:02 schreef JimmyJames het volgende:
De shit die ik wil hebben daalt nog niet echt spectaculair ofzo.
Behalve Vale dan.
TEVA @ 38 trouwens......quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:06 schreef tony_clifton- het volgende:
Oh man, nu weer dingen gelezen zoals Dropbox is 5 tot 10 miljard dollar waard. Retehandige dienst maar mensen, get real...
Sequelsquote:
Niet te betalen. CNN en de BBC zenden ook regelmatig herhalingen uit. CNBC hoef je niet serieus te nemen. Bloomberg TV blijft dan over.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:05 schreef Drassss het volgende:
Zou er echt geen markt zijn voor een beter Economisch nieuwsprogramma/zender op de Nederlandse tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |