Nee i know. Morgen ook niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat er ook vandaag gebeurt, de 200 zullen we niet zien. Later wellicht, maar vandaag zeker niet.
Hoelang gaan we nog aanmodderen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nah er hangt een vangnet op 200. Trust me
Eerlijk gezegd zie ik het niet eens deze week gebeuren, maar je weet nooit wat er nog in het vat zitquote:
-3% noem jij "aanmodderen"? Pré 2008 was dat een extreme daling op de beurs...quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:03 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Hoelang gaan we nog aanmodderen?
Dingen kosten tijd. Dit zijn wat springbewegingen. Niet al te boeiend overall gezien, wel grappig om te kijken maar niet zo relevant voor het spel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:03 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Hoelang gaan we nog aanmodderen?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
-3% noem jij "aanmodderen"? Pré 2008 was dat een extreme daling op de beurs...
Ik bedoel dat we al zo lang bezig zijn met redden, dat moet een keer ophouden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dingen kosten tijd. Dit zijn wat springbewegingen. Niet al te boeiend overall gezien, wel grappig om te kijken maar niet zo relevant voor het spel.
Geen RTLZ gezien vandaag?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:08 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel dat we al zo lang bezig zijn met redden, dat moet een keer ophouden.
Jawel, wat dan?quote:
Dit is pas het beginquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:08 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel dat we al zo lang bezig zijn met redden, dat moet een keer ophouden.
Analyse van Durk (quote:
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dit is pas het beginhet wordt pas spannend als de rekening betaald gaat worden.
Dat heb ik maar half gezien/niet opgeslagen dan. Kun je het summier uitleggen wat hij zei alsjeblieft?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Analyse van Durk (, what's in a name) was vrij duidelijk over het hele toekomstperspectief vwb het redden door overheden
In het kort:quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:12 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
[..]
Dat heb ik maar half gezien/niet opgeslagen dan. Kun je het summier uitleggen wat hij zei alsjeblieft?
flawedquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:00 schreef Drugshond het volgende:
Let op 15:00, De yanks gaan dan handelen naar beste eer en geweten.
flawedquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:03 schreef raptorix het volgende:
ING, over paar minuutjes voor nog geen 6 euro in de koopjesbak!
En dan? Runaway inflation?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In het kort:
Het geld is op, overheden kunnen domweg niets meer doen. Laat staan als/zodra de dubbele dip een realiteit is/wordt.
Hij wilde geen voorspellingen doen, as usual. Maar en essentie komt het er op neer dat de economie helemaal niets van de overheid kan verwachten.quote:
Bedankt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In het kort:
Het geld is op, overheden kunnen domweg niets meer doen. Laat staan als/zodra de dubbele dip een realiteit is/wordt.
ECB wel, maar we hebben een aantal wild-cards in Europa... Ome Berlus, om er maar één te noemen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:20 schreef Sloggi het volgende:
De VS zie ik het wel doen. De ECB lijkt inderdaad een stuk voorzichtiger te zijn.
bron: http://www.telegraaf.nl/d(...)an_ons__.html?p=13,1quote:S&P: hecht niet te veel waarde aan ons
NEW YORK (AFN) - Financiële markten hechten te veel waarde aan het belang van kredietbeoordelaars. Dat heeft Standard & Poor's (S&P) maandag gezegd, nadat grote beroering was ontstaan op de wereldwijde effectenmarkten door een lagere waardering voor de Verenigde Staten van het ratingbureau.
,Iedereen lijkt net te ontdekken dat wij bestaan, maar wij beoordelen bedrijven en landen al decennia'', aldus Carol Sirou van S&P, een van 's werelds grootste kredietbeoordelaars. S&P verlaagde vrijdag de kredietwaardigheidsstatus van de VS met 'e'en stap naar AA-plus
oort van "wij van WC Eend, bestaan al een tijdje hoor... Niet in de winkel gezien?"quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:24 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
bron: http://www.telegraaf.nl/d(...)an_ons__.html?p=13,1
wat een raar bericht
ex dividend....quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:29 schreef fedsingularity het volgende:
Zeker Delta LLoyd...
[ afbeelding ]
De meeste handelaren hier zullen zeggen dat "de beurs de voorspeller is" van de 'reële economie'.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:28 schreef De_Nuance het volgende:
De vraag is of wij de burger hier nog wat gaan merken voor mij. Dat hele beursgedoe boeit me niet verder.
Maar toch.. vanaf de high van 20 is er een beste chunk vanaf.quote:
ow ja, ik heb ook wel eens Aegon gehad voor ergens in de 20 in the good ol' daysquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:32 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Maar toch.. vanaf de high van 20 is er een beste chunk vanaf.
En in A'dam zijn ze daar blij mee ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:33 schreef Vandergeld het volgende:
Dow nog wel zo een 60 punten boven de low van vrijdag
komt op mij over dat het toch allemaal aardig mee blijft te vallen en het al meer dan ingeprijsd zatquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:33 schreef RvLaak het volgende:
Hoe is trouwens die vlucht @ Dollar & US Bonds te verklaren? Komt op mij over als "koop US, anders winnen de terroristen"-retoriek van 2001/2
Je uitspraak is terecht als er een correlatie is tussen jouw gevoel en wat er daarna daadwerkelijk gebeurt. Als jij met bewijsbare en significante nauwkeurigheid een neerwaartse beursbeweging kunt aanvoelen dan moet je inderdaad verkopen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:23 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Waarom zou je blijven zitten als je een daling verwacht? Dan kan je beter verkopen en op een lager punt terugkopen, dan ze op "houden" te zetten.
Ingeprijsd is 1, maar deze waardes zijn belachelijk:quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:34 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
komt op mij over dat het toch allemaal aardig mee blijft te vallen en het al meer dan ingeprijsd zat
Dus de aandelen dalen omdat beleggers het idee hebben dat het op korte en midellange termijn niet goed zal gaan met de reëele economie?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De meeste handelaren hier zullen zeggen dat "de beurs de voorspeller is" van de 'reële economie'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |