oort van "wij van WC Eend, bestaan al een tijdje hoor... Niet in de winkel gezien?"quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:24 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
bron: http://www.telegraaf.nl/d(...)an_ons__.html?p=13,1
wat een raar bericht
ex dividend....quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:29 schreef fedsingularity het volgende:
Zeker Delta LLoyd...
[ afbeelding ]
De meeste handelaren hier zullen zeggen dat "de beurs de voorspeller is" van de 'reële economie'.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:28 schreef De_Nuance het volgende:
De vraag is of wij de burger hier nog wat gaan merken voor mij. Dat hele beursgedoe boeit me niet verder.
Maar toch.. vanaf de high van 20 is er een beste chunk vanaf.quote:
ow ja, ik heb ook wel eens Aegon gehad voor ergens in de 20 in the good ol' daysquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:32 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Maar toch.. vanaf de high van 20 is er een beste chunk vanaf.
En in A'dam zijn ze daar blij mee ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:33 schreef Vandergeld het volgende:
Dow nog wel zo een 60 punten boven de low van vrijdag
komt op mij over dat het toch allemaal aardig mee blijft te vallen en het al meer dan ingeprijsd zatquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:33 schreef RvLaak het volgende:
Hoe is trouwens die vlucht @ Dollar & US Bonds te verklaren? Komt op mij over als "koop US, anders winnen de terroristen"-retoriek van 2001/2
Je uitspraak is terecht als er een correlatie is tussen jouw gevoel en wat er daarna daadwerkelijk gebeurt. Als jij met bewijsbare en significante nauwkeurigheid een neerwaartse beursbeweging kunt aanvoelen dan moet je inderdaad verkopen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:23 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Waarom zou je blijven zitten als je een daling verwacht? Dan kan je beter verkopen en op een lager punt terugkopen, dan ze op "houden" te zetten.
Ingeprijsd is 1, maar deze waardes zijn belachelijk:quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:34 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
komt op mij over dat het toch allemaal aardig mee blijft te vallen en het al meer dan ingeprijsd zat
Dus de aandelen dalen omdat beleggers het idee hebben dat het op korte en midellange termijn niet goed zal gaan met de reëele economie?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De meeste handelaren hier zullen zeggen dat "de beurs de voorspeller is" van de 'reële economie'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |