Wat is sowieso de gedachte daarachter? Een soort steunbetuiging aan de zwarte spelers ofzo?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:53 schreef franklop het volgende:
o ja die 'OE AH' kreten tegenwoordig, sloeg bij kampioenswedstrijd ook al niet aan
Al een half uur eruit, maar goed.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:54 schreef Ferdii het volgende:
[..]
heb laaste 15 min gemist ja, moest ff boodschappen doen. De jong gewisseld ?
quote:
al opgezocht dus, ja dus :pquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:54 schreef Ferdii het volgende:
[..]
heb laaste 15 min gemist ja, moest ff boodschappen doen. De jong gewisseld ?
Had ik van Zicht hoor zon geeisdquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:54 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Daar komt ie hoor, de grote Serero. Ik eis twee goals!
Swaffelenquote:
15 min dus :pquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Al een half uur eruit, maar goed.
[..]
Had iets te maken met dat we (supporters) de beesten werden genoemd ofzoquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is sowieso de gedachte daarachter? Een soort steunbetuiging aan de zwarte spelers ofzo?
wat?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Swaffelen
`Swaffelen` (of `zwaffelen`) is het aantikken met de penis, vaak met herhaalde bewegingen, van andermans lichaam of een voorwerp. Swaffelen werd uitgeroepen tot "Woord van het jaar 2008". Swaffelen gebeurt veelal in een plagende, zwart-humoristische of vernederende context, maar ook wel al...
Gevonden op http://nl.wikipedia.org/wiki/Swaffelen
Maar ook wel al wat?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Swaffelen
`Swaffelen` (of `zwaffelen`) is het aantikken met de penis, vaak met herhaalde bewegingen, van andermans lichaam of een voorwerp. Swaffelen werd uitgeroepen tot "Woord van het jaar 2008". Swaffelen gebeurt veelal in een plagende, zwart-humoristische of vernederende context, maar ook wel al...
Gevonden op http://nl.wikipedia.org/wiki/Swaffelen
Oh, door wie?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Had iets te maken met dat we (supporters) de beesten werden genoemd ofzo
Hij gaat eruit... ?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had ik van Zicht hoor zon geeisd
geen idee, maar die kreet is gewoon nutteloosquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajacied422 is nog maar 13 jaar, rustig jongens.
freddy49quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:56 schreef Ferdii het volgende:
[..]
hier niks aan de hand, weet niet waar jij kijkt natuurlijk...
Hij weet hetquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vrije trap voor het grote machtige Ajax...
Inderdaadquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Altijd blijven dromen, misschien kom je er dan ooit
Ajax was feitelijk gezien een mislukte held uit Griekenland die verzoop in het water.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vrije trap voor het grote machtige Ajax...
Nigeriaan toch?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:57 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Die Zweedse Liberiaan is levensgevaarlijk, net als die Noorse Somalier van NEC.
Voor een week helaas.quote:
Jij was toch voor dat amateurclubje uit Eindhoven?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo'n mooie witte met rode streepEn dan naai ik het oude mooie logo erop
je onderbroekje is wit met een bruine streepquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo'n mooie witte met rode streepEn dan naai ik het oude mooie logo erop
Moest lachenquote:
Nee? Wel voor PSV...quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij was toch voor dat amateurclubje uit Eindhoven?
Ja. Daarom schrijf ik 'warom' en 'zeew'.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en er weer vanaf proberen te komen door een trollface te posten
neequote:Op zondag 7 augustus 2011 15:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en er weer vanaf proberen te komen door een trollface te posten
Maar we staan wel boven dat scheelt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:00 schreef Rickazio het volgende:
[..]
conclusie, ajacieden hebben geen humor.
Zegt een feyenoorderquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:00 schreef Rickazio het volgende:
[..]
conclusie, ajacieden hebben geen humor.
Geen idee, maar wel 2 keer gewonnenquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:00 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Zegt een feyenoorderhoevaak heeft feyenoord vorig seizoen uit wel niet verloren?
Geen idee, maar in hoeverre is dat relevant? En welke bizarre uitslagen ben jij zoal dit weekend tegengekomen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:00 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Zegt een feyenoorderhoevaak heeft feyenoord vorig seizoen uit wel niet verloren?
Oh hihi dies leukquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
lol, na ja... Niemand is perfect, zullen we dan maar zeggen
Roda - Groningenquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, maar in hoeverre is dat relevant? En welke bizarre uitslagen ben jij zoal dit weekend tegengekomen?
2-1 erg schokkend inderdaad.quote:
Dat valt reuze mee. Het echte voetbal moet nog beginnen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:02 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
ajax speelt een FANTASTISCHE wedstrijd ik ben ontzettend onder de indruk
Scoreverloop gezien + rode kaartquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou Roda wint met 2-1. Bizar inderdaad.
Doet hij niet ondertussen al AOW ontvangen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Andre OntplooijerDus Blind naar Links
Twente gaat verliezen van NACquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:02 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Het echte voetbal moet nog beginnen.
Nogal.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou Roda wint met 2-1. Bizar inderdaad.
Is Happel nog in Kralingen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:04 schreef Caland het volgende:
Waar is Jojoortje als je haar echt nodig hebt?
In de keuken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:04 schreef Caland het volgende:
Waar is Jojoortje als je haar echt nodig hebt?
Uit welke jeugdopleiding kwam die man ook alweer? Hmmm kan er niet opkomen....quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
10 jaar bij PSV en dan op handen gedragen worden in Amsterdam
Eerder op haar rug.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Daar heb je haar toch ook echt nodig?
Daarom hebben vrouwen ook kleinere voeten, kunnen ze dichter bij het aanrecht staanquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Te makkelijk doch goed uitgevoerde grap.
Que anos?quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moeilijk he? Een discussie aangaan?
Zien de echte analisten het dan allemaal verkeerd?quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moeilijk he? Een discussie aangaan?
Jojoortje is een topvoetballer hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zien de echte analisten het dan allemaal verkeerd?
Jij bent maar een mod, zonder veel ervaring in het voetbal!
Je hoeft de analisten niet blindelings na te praten hoor. Probeer eens een eigen mening te vormen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zien de echte analisten het dan allemaal verkeerd?
Jij bent maar een mod, zonder veel ervaring in het voetbal!
Ik praat ze helemaal niet naquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je hoeft de analisten niet blindelings na te praten hoor. Probeer eens een eigen mening te vormen.
Ik baseer het heus niet op deze wedstrijdquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:11 schreef heloef het volgende:
Laten we vooral zijn assist bij de 1-3 vergeten en hem afkraken op die bal die hij overschiet.
die baas die ik in mijn manager heb staanquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:12 schreef Caland het volgende:
Goede redding van onze wietkweker in het doel bij ADO.
Man C. wilde hem kopen, dus hij kan wel wat. Ik vind 'm nog niet super, als hij nog iets sneller, sterker, explosiever en brede wordt - zoals Sulejmani - kan zijn effectiviteit nog verdubbelen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:11 schreef heloef het volgende:
Laten we vooral zijn assist bij de 1-3 vergeten en hem afkraken op die bal die hij overschiet.
Zijn afstandschoten zijn slap en zijn scorend vermogen evenmin. Maar door zijn dribbels en steekpassjes kan je moeilijk zeggen dat die vent overrated is zeker als hij niet eens 20 is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik baseer het heus niet op deze wedstrijd
quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Man C. wilde hem kopen, dus hij kan wel wat.
Hij heeft een goede band met 'het gras', dat hem vertelt waar de bal ongeveer gaat komen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:12 schreef Caland het volgende:
Goede redding van onze wietkweker in het doel bij ADO.
Ik denk dat Twente blij moet zijn dat Douglas niet mee doet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijken wat Twente kan zonder Mihaylov, Douglas en Chadli...
Nah er werd gezegd (ook door lui uit dit topic) dat het een enorm talent is en dat het één van de beste spelers van Ajax is die echt gaat doorbreken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn afstandschoten zijn slap en zijn scorend vermogen evenmin. Maar door zijn dribbels en steekpassjes kan je moeilijk zeggen dat die vent overrated is zeker als hij niet eens 20 is.
Man City koopt alleen de beste voetballers. Als Man City je niet wil kun je beter stoppen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:14 schreef Poepoog het volgende:
[..]
, er gaan dus geruchten dat een club hem zou willen, dus hij is goed.
JOJOORTJE PAK M!quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:15 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen die eriksen overrated vind is een halve mongool zonder voetbalverstand, mod of niet.
De beste jongen is nu al het creatieve brein van Ajax op zijn 18e, net zoals Sneijder en vd Vaart.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nah er werd gezegd (ook door lui uit dit topic) dat het een enorm talent is en dat het één van de beste spelers van Ajax is die echt gaat doorbreken.
Dat vind ik dus overrated.
Een groter talent loopt er niet rond bij Ajax vind ik.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nah er werd gezegd (ook door lui uit dit topic) dat het een enorm talent is en dat het één van de beste spelers van Ajax is die echt gaat doorbreken.
Dat vind ik dus overrated.
Hij is echt fucking slecht man. Terug naar het 2de elftal...quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:15 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen die eriksen overrated vind is een halve mongool zonder voetbalverstand, mod of niet.
Die is geen 23...quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:16 schreef Caland het volgende:
Wat een beer is die Bony toch, onvoorstelbaar.
Vals paspoort.quote:
By far niet. Eriksen is het grootste talent van Nederland op dit moment. Die voetbalt over drie jaar bij een topclub.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Een groter talent loopt er niet rond bij Ajax vind ik.
Nice!quote:
Hij is ook overrated, goeie speler voor de Eredivisie, meer niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:15 schreef Scorpie het volgende:
Kan ook.quote:
dankje likkerquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:19 schreef OmniRocket het volgende:
gefeliciteerd met de koppositie Ajax.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:20 schreef RvLaak het volgende:
Feli Ajax, nu hopen dat Twente met 4-0 wint
Alex Maarschalk schiet er 2 inquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:20 schreef RvLaak het volgende:
Feli Ajax, nu hopen dat Twente met 4-0 wint
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
De verwende jongetjes uit Amsterdam, de beuk erin en ze geven niet thuis. Meespringen 1 tegen 4? Nee joh, komt vanzelf wel goed.
Moet maar zien of dit nog "goedkomt"...
quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:20 schreef RvLaak het volgende:
Feli Ajax, nu hopen dat Twente met 4-0 verliest
Niet veelquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben Feyenoord fan, wat verwacht je dan?
Sowieso, die hele huff heeft qua voetbal intellect een beetje een achterstand in z'n hoofd. Soort van voetbalasperger of zo.quote:
Gelukkig duurt de competitie nog even..quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:21 schreef Rickazio het volgende:
hm jammer, wil dit seizoen nog wel het bekende nummer ''wij staan boven de joden'' kunnen zingen
nee NL tegen ajaxquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Oke, alle twentefans tegen de rest van de fokkers
Helderziendheid.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso, die hele huff heeft qua voetbal intellect een beetje een achterstand in z'n hoofd. Soort van voetbalasperger of zo.
hij had de eindstand onbedoeld wel in zn post staan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso, die hele huff heeft qua voetbal intellect een beetje een achterstand in z'n hoofd. Soort van voetbalasperger of zo.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is ook overrated, goeie speler voor de Eredivisie, meer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben slechts een medium, een doorgeefluik.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hij had de eindstand onbedoeld wel in zn post staan.
Ze staan allemaal buitenspel manquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:24 schreef Rickazio het volgende:
Rofl, even offtopic maar toch:
Nipte zege Real Madrid op 109 Chinese schoolkinderen
Dat zegt meer over het chinese (jeugd)voetbal, dan over de koninklijke.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:24 schreef Rickazio het volgende:
Rofl, even offtopic maar toch:
Nipte zege Real Madrid op 109 Chinese schoolkinderen
Over HD gesproken, is dit duurder dan de normale EL?quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:35 schreef Saekerhett het volgende:
Voor degene die ED Live HD heeft: Valt het jullie ook op dat de ene wedstrijd veel scherper is dan de andere? Nu is Twente erop en dit is veel scherper dan net bij Ajax....
Normale HD?quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Over HD gesproken, is dit duurder dan de normale EL?
Jep, ik zal het ook.quote:
Zag het. Nee, als je een HD-decoder hebt of een tv die DVB-C ondersteunt plus CI+-module, dan heb je HD, dat is niet duurder dan normaal, het ligt namelijk aan de apparatuur of je wel of geen HD hebtquote:
Ziggo heeft alleen EL1 in HD toch?quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zag het. Nee, als je een HD-decoder hebt of een tv die DVB-C ondersteunt plus CI+-module, dan heb je HD, dat is niet duurder dan normaal, het ligt namelijk aan de apparatuur of je wel of geen HD hebt
Ja, maar Ajax was ook op EL1.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ziggo heeft alleen EL1 in HD toch?
Kans van Berghuis gezien? En als De Jong nou geen oogkleppen had net, stond Janko 1 op 1.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Twente creëert toch ook niks. Moet het weer van een penalty hebben.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Twente creëert toch ook niks. Moet het weer van een penalty hebben.
Stuk beter dan Ajax netquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Ziet er goed uit wat Twente laat zien.
Ik heb bij Ajax uit altijd het gevoel dat ze eerst op achterstand moeten komen voordat ze denken "Oh wacht we zijn hier om te voetballen"quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Onderschatting hé. Gelukkig kregen we snel een goal tegen waardoor ze wakker werden.
idd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb bij Ajax uit altijd het gevoel dat ze eerst op achterstand moeten komen voordat ze denken "Oh wacht we zijn hier om te voetballen"
Onderschatting, of arrogantie?quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Onderschatting hé. Gelukkig kregen we snel een goal tegen waardoor ze wakker werden.
Goed gezien.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
goal van de graafschap is niet belangrijk genoeg?
Hoeveel staat het?quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:27 schreef Ascendancy het volgende:
En dan zie je manu en dan denk je: Wat keek ik net voor amateurvoetbal
Ik vind dat Ajax in de samenvattingen sowieso meestal ernstig beter eruit ziet dan live...quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
goal van de graafschap is niet belangrijk genoeg?
Mijn kastje doet het prima.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:36 schreef Breekfast het volgende:
Doet sopcast van Twente het bij meer mensen niet?
Hier wel hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:36 schreef Breekfast het volgende:
Jawel, ff overschakelen naar het kanaal van 13th Streamquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:36 schreef Breekfast het volgende:
Altijd dezelfde paupers met hun streampjequote:Op zondag 7 augustus 2011 17:36 schreef Breekfast het volgende:
5 werkdagen verwerkingstijdquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Altijd dezelfde paupers met hun streampjeHaal gewoon EL dude, HD beeld gewoon op de tv.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Altijd dezelfde paupers met hun streampjeHaal gewoon EL dude, HD beeld gewoon op de tv.
Bij Ziggo 10 minuten. gisteren weer geactiveerd, 10 minuten voordat Excelsior - Feyenoord begon.quote:
Maar wij hebben het 2 maanden gratisquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bij Ziggo 10 minuten gisteren weer geactiveerd, 10 minuten voordat Excelsior - Feyenoord begon.
Joh, ik betaal 16e per maand, eurootje meer of minder maakt ook niks uitquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar wij hebben het 2 maanden gratis
& Scarlet is ook nog eens goedkoper per maand![]()
Scarlet is 12,50quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Joh, ik betaal 16e per maand, eurootje meer of minder maakt ook niks uit
Ik heb erg een last van...quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb EL via Tele2... Helaas is Tele2 niet bepaald stabiel en reset de decoder soms vanzelf
quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om een eurootje meer te betalen voor kwaliteitquote:
Kwaliteit is idd nog afwachten... Heb er nog geen ervaring mee. Is het ruk, ga ik voor een online abo.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om een eurootje meer te betalen voor kwaliteit
Uhu, als zij met 11 eindigen zou het me verbazen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vooral van NAC zijde... En dan meer op het gebied van schoppen, dan wat anders
Ik weet niet... Deze scheids weet niet echt wat hij met zijn kaarten moet doen volgens mij...quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, als zij met 11 eindigen zou het me verbazen.
Hier nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
EL werkt nog als een zonnetje.
Channel?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hier ook, maar de spaanse stream doet het nog wel
Die hapert ook hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
geen, 1 na laatste link bij RojaDirecta
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |