Mijn kastje doet het prima.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:36 schreef Breekfast het volgende:
Doet sopcast van Twente het bij meer mensen niet?
Hier wel hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:36 schreef Breekfast het volgende:
Jawel, ff overschakelen naar het kanaal van 13th Streamquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:36 schreef Breekfast het volgende:
Altijd dezelfde paupers met hun streampjequote:Op zondag 7 augustus 2011 17:36 schreef Breekfast het volgende:
5 werkdagen verwerkingstijdquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Altijd dezelfde paupers met hun streampjeHaal gewoon EL dude, HD beeld gewoon op de tv.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Altijd dezelfde paupers met hun streampjeHaal gewoon EL dude, HD beeld gewoon op de tv.
Bij Ziggo 10 minuten. gisteren weer geactiveerd, 10 minuten voordat Excelsior - Feyenoord begon.quote:
Maar wij hebben het 2 maanden gratisquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bij Ziggo 10 minuten gisteren weer geactiveerd, 10 minuten voordat Excelsior - Feyenoord begon.
Joh, ik betaal 16e per maand, eurootje meer of minder maakt ook niks uitquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar wij hebben het 2 maanden gratis
& Scarlet is ook nog eens goedkoper per maand![]()
Scarlet is 12,50quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Joh, ik betaal 16e per maand, eurootje meer of minder maakt ook niks uit
Ik heb erg een last van...quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb EL via Tele2... Helaas is Tele2 niet bepaald stabiel en reset de decoder soms vanzelf
quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om een eurootje meer te betalen voor kwaliteitquote:
Kwaliteit is idd nog afwachten... Heb er nog geen ervaring mee. Is het ruk, ga ik voor een online abo.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om een eurootje meer te betalen voor kwaliteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |