Kans van Berghuis gezien? En als De Jong nou geen oogkleppen had net, stond Janko 1 op 1.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Twente creëert toch ook niks. Moet het weer van een penalty hebben.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Twente creëert toch ook niks. Moet het weer van een penalty hebben.
Stuk beter dan Ajax netquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Ziet er goed uit wat Twente laat zien.
Ik heb bij Ajax uit altijd het gevoel dat ze eerst op achterstand moeten komen voordat ze denken "Oh wacht we zijn hier om te voetballen"quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Onderschatting hé. Gelukkig kregen we snel een goal tegen waardoor ze wakker werden.
idd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb bij Ajax uit altijd het gevoel dat ze eerst op achterstand moeten komen voordat ze denken "Oh wacht we zijn hier om te voetballen"
Onderschatting, of arrogantie?quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Onderschatting hé. Gelukkig kregen we snel een goal tegen waardoor ze wakker werden.
Goed gezien.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
goal van de graafschap is niet belangrijk genoeg?
Hoeveel staat het?quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:27 schreef Ascendancy het volgende:
En dan zie je manu en dan denk je: Wat keek ik net voor amateurvoetbal
Ik vind dat Ajax in de samenvattingen sowieso meestal ernstig beter eruit ziet dan live...quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
goal van de graafschap is niet belangrijk genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |