Que anos?quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moeilijk he? Een discussie aangaan?
Zien de echte analisten het dan allemaal verkeerd?quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moeilijk he? Een discussie aangaan?
Jojoortje is een topvoetballer hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zien de echte analisten het dan allemaal verkeerd?
Jij bent maar een mod, zonder veel ervaring in het voetbal!
Je hoeft de analisten niet blindelings na te praten hoor. Probeer eens een eigen mening te vormen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zien de echte analisten het dan allemaal verkeerd?
Jij bent maar een mod, zonder veel ervaring in het voetbal!
Ik praat ze helemaal niet naquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je hoeft de analisten niet blindelings na te praten hoor. Probeer eens een eigen mening te vormen.
Ik baseer het heus niet op deze wedstrijdquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:11 schreef heloef het volgende:
Laten we vooral zijn assist bij de 1-3 vergeten en hem afkraken op die bal die hij overschiet.
die baas die ik in mijn manager heb staanquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:12 schreef Caland het volgende:
Goede redding van onze wietkweker in het doel bij ADO.
Man C. wilde hem kopen, dus hij kan wel wat. Ik vind 'm nog niet super, als hij nog iets sneller, sterker, explosiever en brede wordt - zoals Sulejmani - kan zijn effectiviteit nog verdubbelen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:11 schreef heloef het volgende:
Laten we vooral zijn assist bij de 1-3 vergeten en hem afkraken op die bal die hij overschiet.
Zijn afstandschoten zijn slap en zijn scorend vermogen evenmin. Maar door zijn dribbels en steekpassjes kan je moeilijk zeggen dat die vent overrated is zeker als hij niet eens 20 is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik baseer het heus niet op deze wedstrijd
quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Man C. wilde hem kopen, dus hij kan wel wat.
Hij heeft een goede band met 'het gras', dat hem vertelt waar de bal ongeveer gaat komen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:12 schreef Caland het volgende:
Goede redding van onze wietkweker in het doel bij ADO.
Ik denk dat Twente blij moet zijn dat Douglas niet mee doet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijken wat Twente kan zonder Mihaylov, Douglas en Chadli...
Nah er werd gezegd (ook door lui uit dit topic) dat het een enorm talent is en dat het één van de beste spelers van Ajax is die echt gaat doorbreken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn afstandschoten zijn slap en zijn scorend vermogen evenmin. Maar door zijn dribbels en steekpassjes kan je moeilijk zeggen dat die vent overrated is zeker als hij niet eens 20 is.
Man City koopt alleen de beste voetballers. Als Man City je niet wil kun je beter stoppen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:14 schreef Poepoog het volgende:
[..]
, er gaan dus geruchten dat een club hem zou willen, dus hij is goed.
JOJOORTJE PAK M!quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:15 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen die eriksen overrated vind is een halve mongool zonder voetbalverstand, mod of niet.
De beste jongen is nu al het creatieve brein van Ajax op zijn 18e, net zoals Sneijder en vd Vaart.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nah er werd gezegd (ook door lui uit dit topic) dat het een enorm talent is en dat het één van de beste spelers van Ajax is die echt gaat doorbreken.
Dat vind ik dus overrated.
Een groter talent loopt er niet rond bij Ajax vind ik.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nah er werd gezegd (ook door lui uit dit topic) dat het een enorm talent is en dat het één van de beste spelers van Ajax is die echt gaat doorbreken.
Dat vind ik dus overrated.
Hij is echt fucking slecht man. Terug naar het 2de elftal...quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:15 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen die eriksen overrated vind is een halve mongool zonder voetbalverstand, mod of niet.
Die is geen 23...quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:16 schreef Caland het volgende:
Wat een beer is die Bony toch, onvoorstelbaar.
Vals paspoort.quote:
By far niet. Eriksen is het grootste talent van Nederland op dit moment. Die voetbalt over drie jaar bij een topclub.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Een groter talent loopt er niet rond bij Ajax vind ik.
Nice!quote:
Hij is ook overrated, goeie speler voor de Eredivisie, meer niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:15 schreef Scorpie het volgende:
Kan ook.quote:
dankje likkerquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:19 schreef OmniRocket het volgende:
gefeliciteerd met de koppositie Ajax.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:20 schreef RvLaak het volgende:
Feli Ajax, nu hopen dat Twente met 4-0 wint
Alex Maarschalk schiet er 2 inquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:20 schreef RvLaak het volgende:
Feli Ajax, nu hopen dat Twente met 4-0 wint
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
De verwende jongetjes uit Amsterdam, de beuk erin en ze geven niet thuis. Meespringen 1 tegen 4? Nee joh, komt vanzelf wel goed.
Moet maar zien of dit nog "goedkomt"...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |