PSV was slecht en Ajax is nu slecht dus je mag van mij terecht lachenquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weer? ik heb niemand zien weggaan?
Ajax begint altijd slap tegen dit soort tegenstanders..quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het mooiste is nog, het is nog terecht ook. De Graafschap speelt daadwerkelijk beter
Hursut?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:48 schreef Caland het volgende:
Room geblesseerd eraf, één of andere Meric komt erin.
Zie PSV wel volgende week winnen. Vooral thuis. Anders zou ik er niet eens heen gaanquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV was slecht en Ajax is nu slecht dus je mag van mij terecht lachen
Zet anders je computer uit. Voor een uurtje of 2.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet de TV even uit. dat helpt vaak
Slap, misschien. Maar zo slecht?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:49 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ajax begint altijd slap tegen dit soort tegenstanders..
Goed idee. Lekker nu mn wc opslot doen en ik ben blijquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zet anders je computer uit. Voor een uurtje of 2.
Het hielp wel bij Firefox, Ajax werd meteen kampioen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet de TV even uit. dat helpt vaak
PSV heeft ook verloren héquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:49 schreef Doublepain het volgende:
hahahahahahahahahahahaha
Zo geniaal!![]()
Ajax
Hij werd support af.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het hielp wel bij Firefox, Ajax werd meteen kampioen.![]()
Eerste wedstrijd van seizoen vaak wel jaquote:
It's a disasterquote:
Jullie speelden bijna gelijk tegen Armoeburgquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van AZ kan je verliezen, maar De Graafschapp.![]()
Goh, tegen Excelsiorquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, de Feyenoord fan is de lachende derde op dit moment![]()
![]()
Andersom geldt dat toch ook?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:51 schreef Einthovuh het volgende:
Stel Ajax verliest. Hadden we vandaag dus al 3 punten uit kunnen lopen op Ajax. Zonde
Utreg ookquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:51 schreef Einthovuh het volgende:
Stel Ajax verliest. Hadden we vandaag dus al 3 punten uit kunnen lopen op Ajax. Zonde
Wat Feyenoord dan dus ook doetquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:51 schreef Einthovuh het volgende:
Alleen onze tegenstander is een niveau hoger... Hun krijgen die nog...quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:51 schreef Einthovuh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |