Waar heb jij het over?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doet ie het verdomd goed... Penalty houden...
Ik denk dat het wel te maken heeft met spanning en druk.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dan kan je nog geen ballen klemvast hebben
Is die keeper van de graafschap pas 19? dat is wel netjes.quote:
Dan moet je toch ook presteren of ben ik nou gek?quote:
Vitesse.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Is die keeper van de graafschap pas 19? dat is wel netjes.
Terol is 35 ofzo.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Is die keeper van de graafschap pas 19? dat is wel netjes.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Theo Janssen heeft het goed naar zijn zin.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij deelt in de malaise, wat een zwakke partij zeg
Ach, ik vermaak me wel.. Nu nog ff scoren door De Graafschapquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
nu al dusquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Let op het blijft 1-2 en de laatste 10 minuten wordt het 1-3...
haha nicequote:
Maar hij vermaakt zich prima. Dat is ook wat waard. Misschien mag hij na de wedstrijd wel direct door naar Arnhem, dat scheelt weer tijd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:49 schreef Ferdii het volgende:
sulejmani begint zijn geld waard te worden
bijnaquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Let op het blijft 1-2 en de laatste 10 minuten wordt het 1-3...
Zou tijd worden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:49 schreef Ferdii het volgende:
sulejmani begint zijn geld waard te worden
het kan nog steeds hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:50 schreef franklop het volgende:
die statistiek ook eerder in de wedstrijd, laatste vier keer won ajax minstens met 5 goals verschil op de vijverberg
Wees blij dat je gister RKC - Heracles niet gezien hebt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:50 schreef Caland het volgende:
Wat een onvoorstelbaar matige wedstrijd in Den Haag zeg. Lijkt wel alsof ik Jupiler League aan het kijken ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |