Hij is weer hilarisch.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Duurder dan 18 seizoenskaarten? Lijkt me sterk...
Eenschquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tuurlijk. maar om nou 2 minuten later nog GOAL te roepen..
Kneusjequote:
Je kan je er maar aan ergeren. Die Almeloër is gewoon aan het huilen omdat hij Ajax haat.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Janssen heeft daar te weinig invloed op de wedstrijd.
Waarom zou ik ajax haten ?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je kan je er maar aan ergeren. Die Almeloër is gewoon aan het huilen omdat hij Ajax haat.
Volgens mij is hij juist de enige (niet ajacied) die ajax leuk vindquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je kan je er maar aan ergeren. Die Almeloër is gewoon aan het huilen omdat hij Ajax haat.
Weet ik veel, dat doe je altijd al.quote:
Altijd alquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat doe je altijd al.
Janssen zie je ook niet trouwens
Serieus je zou maar met de achternaam Wormgoor door het leven moetenquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:10 schreef Morendo het volgende:
Er voetballen veel vieze namen bij De Graafschap: Overgoor, Poepon, Wormgoor.
Mag idd, maar dan hoef je nog niet zo triest te doenquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mag vinden wat ik vind. NAC gaat winnen
Het is dat ik hem zag bij de aftrap.quote:
Ik noem iemand voor de gein kneusje en het is al triestquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mag idd, maar dan hoef je nog niet zo triest te doen
Nee, met de naam Poepon weet je zeker dat je niet gepest gaat wordenquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Serieus je zou maar met de achternaam Wormgoor door het leven moeten
sms poep onquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, met de naam Poepon weet je zeker dat je niet gepest gaat worden
sms poep onquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook niet illegaalquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Je mag ook niet illegaal kijken, ik ga je aangeven
Poepon klinkt tenminste nog 'leuk'. Maar Wormgoor c'mon, dan ren je toch meteen naar het gemeentehuisquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, altijd beter dan een naam die niemand goed uit kan spreken... Lijkt mequote:Op zondag 7 augustus 2011 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Poepon klinkt tenminste nog 'leuk'. Maar Wormgoor c'mon, dan ren je toch meteen naar het gemeentehuis
Nee, Immers. Het zoontje van Daarentegen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Poepon klinkt tenminste nog 'leuk'. Maar Wormgoor c'mon, dan ren je toch meteen naar het gemeentehuis
ken je Geert de Vliegerquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Blind de Vries had geheten zou hij niet spelen.²
Vind hem het aardig doen hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Blind de Vries had geheten zou hij niet spelen.²
Die vloog door zijn doel altijd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ken je Geert de Vlieger. wat een naam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |