Newsflash! Dan vindt ze jou waarschijnlijk ook wel leukquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:59 schreef skunkasaur het volgende:
Ik weet niet hoe zij erover denkt. Ze ziet het in ieder geval niet zitten dat ik zo lang naar Zweden ga.
Dat wist ik niet eens, wat een stoere vrouw! Nu ben ik nog meer fan van haarquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat was McGonagall een baas he! En dat terwijl ze tegen borstkanker vocht en een pruik droeg tijdens de opnames
. Baas der bazen.
"I've always wanted to use that spell"quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat was McGonagall een baas he! En dat terwijl ze tegen borstkanker vocht en een pruik droeg tijdens de opnames
. Baas der bazen.
Jij heldquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat het kan. En omdat Bette.
Ik ga gewoon naar Zweden. Geen behoefte aan spelletjes en moeilijke dingen. Ik kom verdorie ook net uit een relatie.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat je het antwoord wel weet, maar dat je het moet durven zien zeg maar. Je hersens zijn er op de 1 of andere manier heel goed in om te verbloemen wat je werkelijk wilt, maar als je gaat graven en eerlijk bent weet je het wel.
Goed zo skunkiequote:Op maandag 8 augustus 2011 10:43 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar Zweden. Geen behoefte aan spelletjes en moeilijke dingen. Ik kom verdorie ook net uit een relatie.
Vind ik een goede keuze, hoewel het natuurlijk geen spelletje of perse moeilijk ding is..quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:43 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar Zweden. Geen behoefte aan spelletjes en moeilijke dingen. Ik kom verdorie ook net uit een relatie.
tingly nog wel....quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:09 schreef Vanyel het volgende:
Op het station stonden twee meisjes (waar mijn gaydar op het eerste gezicht niet van ging loeien) zo lief afscheid te nemen dat ik er helemaal tingly van werd
quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:43 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:50 schreef skunkasaur het volgende:
http://www.nu.nl/achterklap/2584964/claudia-breij-gescheiden.html
Huh, wat? Aww...
Volgens mij doen zij nog gewoon dingen samen met dat zielige kind zonder vader, dus dat regelen ze iig beter dan de meeste gescheiden stellen waar wel een vader in het spel is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:00 schreef Nizno het volgende:
en dan die reacties ook....
arm kind.. heeft al geen vader en moet nu ook met 2 gescheiden ouders leven....
blergh
ik moet die reacties ook niet gaan lezen!
Dat dusquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij doen zij nog gewoon dingen samen met dat zielige kind zonder vader, dus dat regelen ze iig beter dan de meeste gescheiden stellen waar wel een vader in het spel is.
Op zich ook hartstikke overbodige info gezien de inhoud van de reactiesquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Noooooooooooooooooooooooooooooooooit geweten dat ze bij Nu aan reacties deden![]()
Misschien was zij dat ook wel, maar was haar vrouw niet zo gelukkig met haar?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeetje, ik had altijd zo het idee dat zij dolgelukkig was met haar vrouw...
Ik ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Noooooooooooooooooooooooooooooooooit geweten dat ze bij Nu aan reacties deden![]()
Dat rooie rondje met "JIJ" erin.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ook niet
Weet nog steeds niet waar ik ze zoeken moet.
Ghi, daar kan ik me nog iets bij voorstellen...quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien was zij dat ook wel, maar was haar vrouw niet zo gelukkig met haar?
Heb ik ook geprobeerd, nog nooit zo wakker gelegen. hahahahhaquote:Op maandag 8 augustus 2011 06:32 schreef wonderer het volgende:
Ik heb melatonine gekocht... ik wil nou wel eens meteen in slaap vallen
naja zeg.... jij bent errug zeg!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ghi, daar kan ik me nog iets bij voorstellen...
Uiteindelijk niet gebruikt, ik was snel onder zeil zonder, maar toch.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:29 schreef soapie het volgende:
[..]
Heb ik ook geprobeerd, nog nooit zo wakker gelegen. hahahahha
Je kan het in ieder geval proberen, ja toch....quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet gebruikt, ik was snel onder zeil zonder, maar toch.
Ik zou t anders best tof vinden als iemand zulke liedjes voor me schreef en zong.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ghi, daar kan ik me nog iets bij voorstellen...
Dank je. Maar ik ga ze niet lezen.quote:
Nee, dat kan ik me voorstellenquote:
Heb ik wat gemist? Of let ik niet goed op?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:08 schreef wonderer het volgende:
Toch gek dat de dood van iemand die je amper kent toch veel impact kan hebben
Nee, een vriend van een vriend die ik een paar keer ontmoet heb, maar die een behoorlijke indruk heeft achtergelaten, is plotseling overleden op 44-jarige leeftijd. Ik keek er nogal naar uit hen weer te zien volgende maand...quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:07 schreef Nirak het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist? Of let ik niet goed op?
Owquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, een vriend van een vriend die ik een paar keer ontmoet heb, maar die een behoorlijke indruk heeft achtergelaten, is plotseling overleden op 44-jarige leeftijd. Ik keek er nogal naar uit hen weer te zien volgende maand...
Ik check steeds dit topic, zelfs al zijn er geen nieuwe posts, alleen maar om nog even naar Emma te kijken.quote:
quote:
Voor geen goud.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:34 schreef lezzer het volgende:
Oh ja dat vier je op die leeftijd![]()
Nou, Dottir, gefeliciteerd!![]()
Zeg Vanyel, ik neem aan dat je je dochter wel ooit vertelt dat ze op "dottir" en "fok" moet googlen als ze groot is
Blablabla mijn man blablaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:00 schreef Blue-eyes het volgende:
Hoera voor het lekkere ding op het reisbureau
quote:
Hoe je dan teleurgesteld kunt zijn hèquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Blablabla mijn man blabla![]()
We schrokken er allebei van.
quote:![]()
Ja teleurgesteld is niet echt het goeie woord. We hebben haar wel vaker gezien in de buurt en ze oogt ook echt heel lesbisch. Op een goeie manier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoe je dan teleurgesteld kunt zijn hè
Misschien is ze nog in de ontkennende fase ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja teleurgesteld is niet echt het goeie woord. We hebben haar wel vaker gezien in de buurt en ze oogt ook echt heel lesbisch. Op een goeie manier.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:47 schreef Blue-eyes het volgende:
Zou onze Fiets nou naar Londen gaan of naar een ander deel van de UK?
Het is wel weer heel toevallig dat daar nu de pleuris is losgebroken
Over niks... Gewoon rellen om te rellenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:16 schreef Avey het volgende:
Waar gaan die rellen eigenlijk precies over?
Ik probeer nu een heule jaloerse blik op te zetten! Heerlijk lijkt me datquote:
Dat mag, hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoi.. ik wou even hoi zeggen
mag niet tochquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:21 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Dat mag, hoor![]()
En als je meer dan alleen "hoi" wilt zeggen dan ben je meer dan welkom
Nou, ik ga ook wel dingen doen hoor. Winkelen en touren en slenteren. De hele dag aan het zwembad liggen hou ik niet vol over het algemeen. Maar ik ga écht niet wandelen in de natuur. Voor de natuur moet je eigenlijk ook niet naar de Canarische Eilanden gaan. Al is Noord-Tenerife wel mooiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:05 schreef Blue-eyes het volgende:
Natuur- en wandelpot meldt zich![]()
Ik kan echt niet een hele vakantie luieren en niets doen. Een dagje hou ik nog wel vol, maar dan wil ik er wel weer op uit. Mijn lief zegt altijd dat ik geen rust in m'n kont heb
Kuala Lumpur is ook een grote, drukke stad. Niet echt een totrustkombestemming.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:24 schreef Nirak het volgende:
De fysio had t vandaag over Guala Lumpur (of hoe je dat ook schrijft), maar das wel weet heeeeel ver weg.
Daar twijfelen wij niet aan hoor!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:13 schreef skunkasaur het volgende:
Weet je? Het komt wel goed met mij. Dat wou ik even zeggen.En dat jullie lief zijn.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:13 schreef skunkasaur het volgende:
Weet je? Het komt wel goed met mij. Dat wou ik even zeggen.En dat jullie lief zijn.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:13 schreef skunkasaur het volgende:
tuurlijk komt het goed met jouquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:13 schreef skunkasaur het volgende:
Dat werd eens tijd!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:12 schreef Qebbel het volgende:
![]()
* Qebbel komt ook weer eens hallo zeggen![]()
Oh My Godquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:12 schreef Qebbel het volgende:
![]()
waar heb jij zo lang uitgehangen?????quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:12 schreef Qebbel het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:12 schreef Qebbel het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:08 schreef Qebbel het volgende:
![]()
Ik leef nog hoor! Sorry sorry dat ik er zo weinig ben! Gaat erg goed. Hard aant klussen in huis en ik ben volop aan het vliegen inmiddels! Geweldig leuk!! Hoest met jullie?? Dottir al volwassen?
Ik ben nog bij de schuur/tuin van lezzer gebleven en operatie van wonderer.
Wow wat gaaf! Ben wel benieuwd eigenlijk. Heb je facebook? Alleen moet je dan niks zeggen over mn fok-bestaan, want dat hoeft niemand te weten. En duitsland, wat een stap. Dichtbij ook. En leuk, I heart duitsland. En brad dan? Ik heb trouwens de gay pride in toronto meegemaakt. Geweldig!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geheeldEn het is echt geweldig om deze zomer in alleen (strakke) shirtjes te kunnen lopen. Andere update: ik ga misschien in Duitsland werken
Maar moet eerst even het sollicitatiegesprek afwachten
Ja, welk facebook wil je, mijn prive of mijn schrijf?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:10 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Wow wat gaaf! Ben wel benieuwd eigenlijk. Heb je facebook? Alleen moet je dan niks zeggen over mn fok-bestaan, want dat hoeft niemand te weten. En duitsland, wat een stap. Dichtbij ook. En leuk, I heart duitsland.
Achterstallig onderhoud?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Even een algehele
Ik had vorig weekend een heerlijk saai weekend. Geen drank. Geen danserij. Geen geslemp. En nu heb ik al de hele week zo'n behoefte aan dansen. Een beetje viezig als het kanVolgens mij komt het er dit weekend ook weer niet van!
Dealquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, welk facebook wil je, mijn prive of mijn schrijf?Zoeken op Micha en Concord, dan kun je kiezen.
Ik ben op beide stealth trouwens dus als jij niks zegt over mijn trans status zeg ik niks over fok
Brad blijft hier, het is een aflopende zaak, moeten alleen nog een advocaat vinden om de scheiding te regelen
Dansen is gewoon zo lekker, zeker als je een beetje dronken bent. Ik doe er wel altijd hysterisch over maar ik vind dat echt heerlijk. Zo'n massa die alleen maar zeg maar doet wat de muziek doet. Allemaal tegelijkertijd en allemaal jantoeternuitje....quote:
Dit moest ik toch echt een paar keer lezenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dansen is gewoon zo lekker, zeker als je een beetje dronken bent. Ik doe er wel altijd hysterisch over maar ik vind dat echt heerlijk. Zo'n massa die alleen maar zeg maar doet wat de muziek doet. Allemaal tegelijkertijd en allemaal jantoeternuitje....
En hier uiteindelijk hard om lachenquote:/end bonnieboodschap
Dat vond Arthur ook en ik ben blij dat ik dat een beetje realistisch heb weten te beschrijven, want ik heb dat zelf dus echt helemaal nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dansen is gewoon zo lekker, zeker als je een beetje dronken bent. Ik doe er wel altijd hysterisch over maar ik vind dat echt heerlijk. Zo'n massa die alleen maar zeg maar doet wat de muziek doet. Allemaal tegelijkertijd en allemaal jantoeternuitje....
/end bonnieboodschap
Valt tegen hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:17 schreef wonderer het volgende:
Ik wil jou echt een keer IRL ontmoeten, jij bent zo bijzonder
Hahaha ik heb jouw boeken (nog!) niet gelezen dus ik kan dit niet beamen!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat vond Arthur ook en ik ben blij dat ik dat een beetje realistisch heb weten te beschrijven, want ik heb dat zelf dus echt helemaal niet
Oh, allebei kan ook jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:29 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Deal.
Wel heavy allemaal. Al kijk ik er niet heel gek van op, als je t niet erg vindt dat ik dat zeg. Sorry though. En jammer ook anderzijds(van brad). Maar ik vind duitsland wel bij jou passen eigenlijk.
Mghi. Ik ben zo'n deceptie irlquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Valt tegen hoor.
Gewoon en een beetje manisch.op jou DP
Nou, waar wacht je op?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hahaha ik heb jouw boeken (nog!) niet gelezen dus ik kan dit niet beamen!
Ik wacht eigenlijk nergens op. Ik weet zeker dat als ik ze ergens zie liggen en me op dat moment ook realiseer "OMG DAS WONDERER" dat ik er 1 koop.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, waar wacht je op?
Vooral deel twee, dus je moet toch minstens Cadans EN Dubbel leven lezen
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:43 schreef Vanyel het volgende:
Dat zei ik niet. Je valt eerder mee.
En check mijn edit in de vorige
Stap es bij Savannah Bay binnen danquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk nergens op. Ik weet zeker dat als ik ze ergens zie liggen en me op dat moment ook realiseer "OMG DAS WONDERER" dat ik er 1 koop.
Helaas lees ik momenteel zo fucking weinig. Ik mis het
Dikke pret weer hoor ik wel...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:43 schreef Vanyel het volgende:
Mijn vrouw slaapt in het washok vannacht..
Moet werken weer.
Ik beken. Dat is een leugen.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stap es bij Savannah Bay binnen dan
quote:
Oh, ik dacht dat ze daar woondequote:
Daarom lekker gek.quote:
Dat gerucht ging wel vrijwel direct rond na het nieuws van de scheiding.quote:
Wat?quote:
Ja zoiets. Laten we hopen dat het geen man is. Daar ben ik dan zo bang voor, want dan gaat iedereen weer zeggen, zie je wel...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat gerucht ging wel vrijwel direct rond na het nieuws van de scheiding.
Ik kan me zo voorstellen dat het bekend geraakt is omdat Claudia met haar nieuwe liefde voor de dag wil komen.
Hoezo anderhalf?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat?
Als je het 8 maanden verborgen weet te houden, dan lukt 1,5 jaar ook wel hoor... Wat is het belang dan?
Ja, ik vind het ook kut. Op één of andere manier verwacht je het niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoezo anderhalf?
Ik vind t gewoon jammer.
quote:Claudia de Breij is gescheiden van Conny Kraaijeveld. De cabaretière en radiopresentatrice, die in 2005 trouwden, zijn al acht maanden uit elkaar. De Breij heeft sinds kort een nieuwe liefde.
quote:Claudia de Breij en Conny Kraaijeveld blijken maandag al acht maanden uit elkaar te zijn. Volgens RTL Boulevard kwam dit nieuws aan het licht, doordat Claudia gespot werd met een nieuwe liefde...
De caberetiere en haar ex-vriendin hebben hun breuk lang geheim kunnen houden, totdat duidelijk werd dat Claudia een nieuwe liefde had. De gelukkige zou op de redactie van het dagblad NRC werken. Vervolgens heeft de Breij in een verklaring laten weten dat zij en Conny acht maanden geleden al gescheiden zijn.
De radio-DJ trouwde zes jaar geleden met Conny. Samen hebben ze een zoontje, Bing, waarvan zij de zorg nog steeds delen.
quote:
Mogge liefjequote:
Jeps.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:42 schreef lezzer het volgende:
Dat wil ik ook weten
Zit je nog bij AF?
Vlieg je met AF?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:33 schreef wonderer het volgende:
Klinkt niks voor mijMaar wel tof dat je het allemaal mee kan maken. Al is het een jaartje, dan heb je het wel lekker gehad, toch?
13 september 's morgens land ik op schiphol trouwens
Bedoel je ipv "homo"?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:52 schreef lezzer het volgende:
Wat is dat toch dat mensen iets "gay" noemenIs dat hip?
Niet de hele tijd. Wel als ik bij vrienden ben.quote:
Dit heb ik ook wel eens (in eigen woorden) op een blog gepostquote:
Bij mijn vrienden wel, jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:21 schreef lezzer het volgende:
En is het dan leuk omdat jezelf lesbo bent?
Ja, nou zijn we nieuwsgierig natuurlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:03 schreef skunkasaur het volgende:
Nouja, een beetje, maar wat ik gister deed was nooit eerder aanleiding tot hoofdpijn in ieder geval.
Het was een verkapte "I had it SO GOING last night" post maar ik heb dus heus echt hoofdpijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, nou zijn we nieuwsgierig natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, Aer Lingus.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:27 schreef lezzer het volgende:
Gristus wat heb ik een hekel aan dingen geheim houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat leuk
!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:27 schreef lezzer het volgende:
Gristus wat heb ik een hekel aan dingen geheim houden.
Die mijlpaal had mijn Mrs dit jaar ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die mijlpaal had mijn Mrs dit jaar ook
Het was errug leukquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:35 schreef lezzer het volgende:
Was het leuk?
Zijn ze nog leuk met 50+?
Ik denk het wel hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Mijn moeder ook, wat grappig.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:36 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder wordt dit jaar 59, ik bedoel maar
Dan zijn je Mrs en jij niet even oud jongquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:36 schreef lezzer het volgende:
Ja, mijn moeder wordt dit jaar 59, ik bedoel maar
Ik ben dat frisse groene blaadje waar zij jong bij blijftquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan zijn je Mrs en jij niet even oud jong
quote:
Even he, DP... je ligt 'aan' je bed? Zou je er niet beter in kunnen gaan liggen? Gewoon, omdat dat lekkerder & normaler is? En dat je dan morgen niet overal pijn hebt?!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goddank. Ik lig aan mijn bed.
Met dank aan vriend. Die vond dat we echt de stad niet inkonden omdat hij morgen moet werken.
Ik vond dat argument invalide. Gelukkig won hij.
Yummie!! Maar als de limoncello uit de vriezer gehaald wordt, zonder gerechtige aanleiding, is het misschien maar goed dat je nu veilig in bed ligt... Respect.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god. Limoncello. Dit escaleert de spuigaten uit.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 06:37 schreef Vanyel het volgende:
Hi
DP nog in bed beland dankzij de hand op je snoet?
Lol en dan mag ik niet "dat is gay" zeggenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:35 schreef lezzer het volgende:
De Fak![]()
Sjeezus, ben je nou een pot of niet
Knuffels. Komt allemaal wel weer goed. Over een week lach je erom terwijl je geniet van je mooie huisquote:
Jawel joh, jij altijd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:43 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Lol en dan mag ik niet "dat is gay" zeggen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jawel joh, jij altijd.![]()
Iemand anders zei het, en daar wist ik niet van hoe ik het nou moest interpreteren. Dat was ook geen pot dan wel nicht.
Is toch juist een vorm van therapie?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:02 schreef Blue-eyes het volgende:
Qebbel, je weet dat een kast van Ikea nooit kant en klaar is maar dat je die nog helemaal zelf in elkaar moet zetten?![]()
Mijn ervaring: begin er niet aan als je een pesthumeur hebt
das wel handig... maar helpt dat ook tegen de jeuk van de blauwe plekken die genezen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:33 schreef Blue-eyes het volgende:
Nizno, bij de apotheek kun je een spuitbus halen met een soort poeder erin wat heel goed tegen de jeuk helpt. Er zit een slangetje aan die je onder je gips kunt schuiven.
Psies. Maar dan wel achterstevoren, want anders stribbel je tegenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooooh Elies. Ik vind het een heerlijk idee dat je over me waakt.
Ik stel me dan zo voor dat je me "hop" met ferme hand (op mijn snoet) mijn bed in dirigeert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |