Het was errug leukquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:35 schreef lezzer het volgende:
Was het leuk?
Zijn ze nog leuk met 50+?
Ik denk het wel hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Mijn moeder ook, wat grappig.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:36 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder wordt dit jaar 59, ik bedoel maar
Dan zijn je Mrs en jij niet even oud jongquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:36 schreef lezzer het volgende:
Ja, mijn moeder wordt dit jaar 59, ik bedoel maar
Ik ben dat frisse groene blaadje waar zij jong bij blijftquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan zijn je Mrs en jij niet even oud jong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Even he, DP... je ligt 'aan' je bed? Zou je er niet beter in kunnen gaan liggen? Gewoon, omdat dat lekkerder & normaler is? En dat je dan morgen niet overal pijn hebt?!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goddank. Ik lig aan mijn bed.
Met dank aan vriend. Die vond dat we echt de stad niet inkonden omdat hij morgen moet werken.
Ik vond dat argument invalide. Gelukkig won hij.
Yummie!! Maar als de limoncello uit de vriezer gehaald wordt, zonder gerechtige aanleiding, is het misschien maar goed dat je nu veilig in bed ligt... Respect.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god. Limoncello. Dit escaleert de spuigaten uit.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 06:37 schreef Vanyel het volgende:
Hi
DP nog in bed beland dankzij de hand op je snoet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |