Mogge liefjequote:
Jeps.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:42 schreef lezzer het volgende:
Dat wil ik ook weten
Zit je nog bij AF?
Vlieg je met AF?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:33 schreef wonderer het volgende:
Klinkt niks voor mijMaar wel tof dat je het allemaal mee kan maken. Al is het een jaartje, dan heb je het wel lekker gehad, toch?
13 september 's morgens land ik op schiphol trouwens
Bedoel je ipv "homo"?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:52 schreef lezzer het volgende:
Wat is dat toch dat mensen iets "gay" noemenIs dat hip?
Niet de hele tijd. Wel als ik bij vrienden ben.quote:
Dit heb ik ook wel eens (in eigen woorden) op een blog gepostquote:
Bij mijn vrienden wel, jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:21 schreef lezzer het volgende:
En is het dan leuk omdat jezelf lesbo bent?
Ja, nou zijn we nieuwsgierig natuurlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:03 schreef skunkasaur het volgende:
Nouja, een beetje, maar wat ik gister deed was nooit eerder aanleiding tot hoofdpijn in ieder geval.
Het was een verkapte "I had it SO GOING last night" post maar ik heb dus heus echt hoofdpijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, nou zijn we nieuwsgierig natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, Aer Lingus.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:27 schreef lezzer het volgende:
Gristus wat heb ik een hekel aan dingen geheim houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat leuk
!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:27 schreef lezzer het volgende:
Gristus wat heb ik een hekel aan dingen geheim houden.
Die mijlpaal had mijn Mrs dit jaar ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die mijlpaal had mijn Mrs dit jaar ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |