Ik ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Noooooooooooooooooooooooooooooooooit geweten dat ze bij Nu aan reacties deden![]()
Dat rooie rondje met "JIJ" erin.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ook niet
Weet nog steeds niet waar ik ze zoeken moet.
Ghi, daar kan ik me nog iets bij voorstellen...quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien was zij dat ook wel, maar was haar vrouw niet zo gelukkig met haar?
Heb ik ook geprobeerd, nog nooit zo wakker gelegen. hahahahhaquote:Op maandag 8 augustus 2011 06:32 schreef wonderer het volgende:
Ik heb melatonine gekocht... ik wil nou wel eens meteen in slaap vallen
naja zeg.... jij bent errug zeg!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ghi, daar kan ik me nog iets bij voorstellen...
Uiteindelijk niet gebruikt, ik was snel onder zeil zonder, maar toch.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:29 schreef soapie het volgende:
[..]
Heb ik ook geprobeerd, nog nooit zo wakker gelegen. hahahahha
Je kan het in ieder geval proberen, ja toch....quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet gebruikt, ik was snel onder zeil zonder, maar toch.
Ik zou t anders best tof vinden als iemand zulke liedjes voor me schreef en zong.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ghi, daar kan ik me nog iets bij voorstellen...
Dank je. Maar ik ga ze niet lezen.quote:
Nee, dat kan ik me voorstellenquote:
Heb ik wat gemist? Of let ik niet goed op?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:08 schreef wonderer het volgende:
Toch gek dat de dood van iemand die je amper kent toch veel impact kan hebben
Nee, een vriend van een vriend die ik een paar keer ontmoet heb, maar die een behoorlijke indruk heeft achtergelaten, is plotseling overleden op 44-jarige leeftijd. Ik keek er nogal naar uit hen weer te zien volgende maand...quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:07 schreef Nirak het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist? Of let ik niet goed op?
Owquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, een vriend van een vriend die ik een paar keer ontmoet heb, maar die een behoorlijke indruk heeft achtergelaten, is plotseling overleden op 44-jarige leeftijd. Ik keek er nogal naar uit hen weer te zien volgende maand...
Ik check steeds dit topic, zelfs al zijn er geen nieuwe posts, alleen maar om nog even naar Emma te kijken.quote:
quote:
Voor geen goud.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:34 schreef lezzer het volgende:
Oh ja dat vier je op die leeftijd![]()
Nou, Dottir, gefeliciteerd!![]()
Zeg Vanyel, ik neem aan dat je je dochter wel ooit vertelt dat ze op "dottir" en "fok" moet googlen als ze groot is
Blablabla mijn man blablaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:00 schreef Blue-eyes het volgende:
Hoera voor het lekkere ding op het reisbureau
quote:
Hoe je dan teleurgesteld kunt zijn hèquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Blablabla mijn man blabla![]()
We schrokken er allebei van.
quote:![]()
Ja teleurgesteld is niet echt het goeie woord. We hebben haar wel vaker gezien in de buurt en ze oogt ook echt heel lesbisch. Op een goeie manier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoe je dan teleurgesteld kunt zijn hè
Misschien is ze nog in de ontkennende fase ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja teleurgesteld is niet echt het goeie woord. We hebben haar wel vaker gezien in de buurt en ze oogt ook echt heel lesbisch. Op een goeie manier.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:47 schreef Blue-eyes het volgende:
Zou onze Fiets nou naar Londen gaan of naar een ander deel van de UK?
Het is wel weer heel toevallig dat daar nu de pleuris is losgebroken
Over niks... Gewoon rellen om te rellenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:16 schreef Avey het volgende:
Waar gaan die rellen eigenlijk precies over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |