Newsflash! Dan vindt ze jou waarschijnlijk ook wel leukquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:59 schreef skunkasaur het volgende:
Ik weet niet hoe zij erover denkt. Ze ziet het in ieder geval niet zitten dat ik zo lang naar Zweden ga.
Dat wist ik niet eens, wat een stoere vrouw! Nu ben ik nog meer fan van haarquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat was McGonagall een baas he! En dat terwijl ze tegen borstkanker vocht en een pruik droeg tijdens de opnames
. Baas der bazen.
"I've always wanted to use that spell"quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat was McGonagall een baas he! En dat terwijl ze tegen borstkanker vocht en een pruik droeg tijdens de opnames
. Baas der bazen.
Jij heldquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat het kan. En omdat Bette.
Ik ga gewoon naar Zweden. Geen behoefte aan spelletjes en moeilijke dingen. Ik kom verdorie ook net uit een relatie.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat je het antwoord wel weet, maar dat je het moet durven zien zeg maar. Je hersens zijn er op de 1 of andere manier heel goed in om te verbloemen wat je werkelijk wilt, maar als je gaat graven en eerlijk bent weet je het wel.
Goed zo skunkiequote:Op maandag 8 augustus 2011 10:43 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar Zweden. Geen behoefte aan spelletjes en moeilijke dingen. Ik kom verdorie ook net uit een relatie.
Vind ik een goede keuze, hoewel het natuurlijk geen spelletje of perse moeilijk ding is..quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:43 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar Zweden. Geen behoefte aan spelletjes en moeilijke dingen. Ik kom verdorie ook net uit een relatie.
tingly nog wel....quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:09 schreef Vanyel het volgende:
Op het station stonden twee meisjes (waar mijn gaydar op het eerste gezicht niet van ging loeien) zo lief afscheid te nemen dat ik er helemaal tingly van werd
quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:43 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:50 schreef skunkasaur het volgende:
http://www.nu.nl/achterklap/2584964/claudia-breij-gescheiden.html
Huh, wat? Aww...
Volgens mij doen zij nog gewoon dingen samen met dat zielige kind zonder vader, dus dat regelen ze iig beter dan de meeste gescheiden stellen waar wel een vader in het spel is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:00 schreef Nizno het volgende:
en dan die reacties ook....
arm kind.. heeft al geen vader en moet nu ook met 2 gescheiden ouders leven....
blergh
ik moet die reacties ook niet gaan lezen!
Dat dusquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij doen zij nog gewoon dingen samen met dat zielige kind zonder vader, dus dat regelen ze iig beter dan de meeste gescheiden stellen waar wel een vader in het spel is.
Op zich ook hartstikke overbodige info gezien de inhoud van de reactiesquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Noooooooooooooooooooooooooooooooooit geweten dat ze bij Nu aan reacties deden![]()
Misschien was zij dat ook wel, maar was haar vrouw niet zo gelukkig met haar?quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeetje, ik had altijd zo het idee dat zij dolgelukkig was met haar vrouw...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |