Daar twijfelen wij niet aan hoor!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:13 schreef skunkasaur het volgende:
Weet je? Het komt wel goed met mij. Dat wou ik even zeggen.En dat jullie lief zijn.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:13 schreef skunkasaur het volgende:
Weet je? Het komt wel goed met mij. Dat wou ik even zeggen.En dat jullie lief zijn.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:13 schreef skunkasaur het volgende:
tuurlijk komt het goed met jouquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:13 schreef skunkasaur het volgende:
Dat werd eens tijd!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:12 schreef Qebbel het volgende:
![]()
* Qebbel komt ook weer eens hallo zeggen![]()
Oh My Godquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:12 schreef Qebbel het volgende:
![]()
waar heb jij zo lang uitgehangen?????quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:12 schreef Qebbel het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:12 schreef Qebbel het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:08 schreef Qebbel het volgende:
![]()
Ik leef nog hoor! Sorry sorry dat ik er zo weinig ben! Gaat erg goed. Hard aant klussen in huis en ik ben volop aan het vliegen inmiddels! Geweldig leuk!! Hoest met jullie?? Dottir al volwassen?
Ik ben nog bij de schuur/tuin van lezzer gebleven en operatie van wonderer.
Wow wat gaaf! Ben wel benieuwd eigenlijk. Heb je facebook? Alleen moet je dan niks zeggen over mn fok-bestaan, want dat hoeft niemand te weten. En duitsland, wat een stap. Dichtbij ook. En leuk, I heart duitsland. En brad dan? Ik heb trouwens de gay pride in toronto meegemaakt. Geweldig!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geheeldEn het is echt geweldig om deze zomer in alleen (strakke) shirtjes te kunnen lopen. Andere update: ik ga misschien in Duitsland werken
Maar moet eerst even het sollicitatiegesprek afwachten
Ja, welk facebook wil je, mijn prive of mijn schrijf?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:10 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Wow wat gaaf! Ben wel benieuwd eigenlijk. Heb je facebook? Alleen moet je dan niks zeggen over mn fok-bestaan, want dat hoeft niemand te weten. En duitsland, wat een stap. Dichtbij ook. En leuk, I heart duitsland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |