Dat gerucht ging wel vrijwel direct rond na het nieuws van de scheiding.quote:
Wat?quote:
Ja zoiets. Laten we hopen dat het geen man is. Daar ben ik dan zo bang voor, want dan gaat iedereen weer zeggen, zie je wel...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat gerucht ging wel vrijwel direct rond na het nieuws van de scheiding.
Ik kan me zo voorstellen dat het bekend geraakt is omdat Claudia met haar nieuwe liefde voor de dag wil komen.
Hoezo anderhalf?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat?
Als je het 8 maanden verborgen weet te houden, dan lukt 1,5 jaar ook wel hoor... Wat is het belang dan?
Ja, ik vind het ook kut. Op één of andere manier verwacht je het niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoezo anderhalf?
Ik vind t gewoon jammer.
quote:Claudia de Breij is gescheiden van Conny Kraaijeveld. De cabaretière en radiopresentatrice, die in 2005 trouwden, zijn al acht maanden uit elkaar. De Breij heeft sinds kort een nieuwe liefde.
quote:Claudia de Breij en Conny Kraaijeveld blijken maandag al acht maanden uit elkaar te zijn. Volgens RTL Boulevard kwam dit nieuws aan het licht, doordat Claudia gespot werd met een nieuwe liefde...
De caberetiere en haar ex-vriendin hebben hun breuk lang geheim kunnen houden, totdat duidelijk werd dat Claudia een nieuwe liefde had. De gelukkige zou op de redactie van het dagblad NRC werken. Vervolgens heeft de Breij in een verklaring laten weten dat zij en Conny acht maanden geleden al gescheiden zijn.
De radio-DJ trouwde zes jaar geleden met Conny. Samen hebben ze een zoontje, Bing, waarvan zij de zorg nog steeds delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |