Ben je bekend met het gezegde 'waar gehakt wordt vallen spaanders' TS?quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:47 schreef o.us het volgende:
want je bent samen altijd sterker door strijd .
Welnee, waar ik zit ruikt het hemels fris.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:54 schreef Carnivoor het volgende:
Verschrikkelijke stad, plus het stinkt er ook nog eens.
Misschien kwam hij in de haven of Rozenburgquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:55 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Welnee, waar ik zit ruikt het hemels fris.
oh nu ben ik overtuigd; ik verhuis per direct naar Rotterdam.quote:
Je eigen wc telt niet mee.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:55 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Welnee, waar ik zit ruikt het hemels fris.
Dit.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:54 schreef Marie30 het volgende:
Waarom op je nu een compleet topic met in de OP alleen je reactie die je in een ander topic hebt gepost?
Depresiefste stad van nederland
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Rotterdam.
Lelijkste stad van Nederland.
Ja. En?quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:01 schreef FL_Freak het volgende:
De helft uit rotterdam is import uit suriname, marokko en turkije etc
Laten we maar zeggen dat wat de boer niet kent, dat 'ie vreest.quote:
Je vergeet Antillianen/Molukkers en Chinezenquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:01 schreef FL_Freak het volgende:
De helft uit rotterdam is import uit suriname, marokko en turkije etc
Mijn WC is puur rotterdams: hard voor weinig.quote:
Vandaag stapten we uit op spoor 6. Ik dacht dat ik op het verkeerde station was uitgestapt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:06 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Je vergeet Antillianen/Molukkers en Chinezen
Rotterdam is wel een goede stad alleen ze mogen wel opschieten met die nieuwe CS.
Kwestie van een keertje goed douchen. Dan heb je er geen last meer van.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:54 schreef Carnivoor het volgende:
Verschrikkelijke stad, plus het stinkt er ook nog eens.
Ze moeten opschieten met het stationsgebouwquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vandaag stapten we uit op spoor 6. Ik dacht dat ik op het verkeerde station was uitgestapt.Het schiet juist op.
'Isegrim likes your comment.'quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kwestie van een keertje goed douchen. Dan heb je er geen last meer van.
Het begint nu inderdaad een beetje op te schieten. Het begint al zijn vorm aan te nemen en je kunt je al een beetje voorstellen hoe het gaat worden. Het wordt mooi, vind ik.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vandaag stapten we uit op spoor 6. Ik dacht dat ik op het verkeerde station was uitgestapt.Het schiet juist op.
Ja, ben echt benieuwd hoe het straks wordt als het klaar is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het begint nu inderdaad een beetje op te schieten. Het begint al zijn vorm aan te nemen en je kunt je al een beetje voorstellen hoe het gaat worden. Het wordt mooi, vind ik.
Ik hoop dat het "plein" voor het station een beetje open bleeft(vrees van niet). Je hebt nu een ruim uitzicht, o.a. op het nieuwe Calypso, wat ik een erg mooi gebouw vind worden.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kwestie van een keertje goed douchen. Dan heb je er geen last meer van.
En het nieuwe CS behoudt aan de voorkant de oude letters ipv de NS huisstijlletters die je overal ziet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben trouwens blij dat ze de oude stijl terugnemen op het station, met die tekeningen in het steen zeg maar.
Eh, die oude lichtborden van vroeger?quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:12 schreef o.us het volgende:
[..]
En het nieuwe CS behoudt aan de voorkant de oude letters ipv de NS huisstijlletters die je overal ziet.
Met de sloop zijn ze in bewaring genomen.
De CENTRAAL STATION er bovenquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh, die oude lichtborden van vroeger?
Ja die bedoel ik. Waarmee ze toen "TRAAN LATEN" hadden gespeldquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:14 schreef o.us het volgende:
[..]
De CENTRAAL STATION er boven.
[ afbeelding ]
Nee jouw stad dan, rijdt jullie metro nog steeds met die sardientjesblikken van meer dan 30 jaar oud?quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:17 schreef j95 het volgende:
Afschuwelijke stad. Die sfeer alleen al als je daar komt
Je post een plaatje met sardienblikjes van 20 jaar terug om een plaatje met sardienblikjes van 30 jaar terug te ontkrachten?quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:24 schreef Henno het volgende:
[..]
Nee jouw stad dan, rijdt jullie metro nog steeds met die sardientjesblikken van meer dan 30 jaar oud?
Amsterdam:
[ afbeelding ]
Rotterdam:
[ afbeelding ]
Omdat een paar plaatjes meer zeggen dan duizend woorden
Rotterdam is ook geen mooie stad.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Mensen die serieus denken dat Rotterdam een mooie stad is.
Ja, +1 voor de domste opmerking van de avond.quote:Dan ben je echt nooit buiten de Randstad geweest.
Ik heb geen haat aan jou maar dit is gewoon een debiele uitspraakquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Mensen die serieus denken dat Rotterdam een mooie stad is.
Dan ben je echt nooit buiten de Randstad geweest.
Het is niet eens avond.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rotterdam is ook geen mooie stad.
Behalve voor architectuurbuffs. Die geiler erop.
[..]
Ja, +1 voor de domste opmerking van de avond.
Ja vorige week nog eentje uit z'n stekker zien gaan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:27 schreef Broder het volgende:
Veel gekke negers op centraal altijd wel.
Als je in de Randstand woont niet, nee.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb geen haat aan jou maar dit is gewoon een debiele uitspraak.
Omdat Leeuwarden, Almere, Zwolle etc. geen flikker voorstellen zie je het mij ook niet haten omdat ik die steden lelijk vind.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als je in de Randstand woont, niet nee.
Vergelijk Rotterdam eens met de kleinere stadjes in het noorden van het land.
Het lijkt me duidelijk welke stad mooier is.
Ik vind het niet alleen verschrikkelijk lelijke stad; ik vind de sfeer er ook helemaal niks.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Omdat Leeuwarden, Almere, Zwolle etc. geen flikker voorstellen zie je het mij ook niet haten omdat ik die steden lelijk vind.
Iedere stad heeft zijn charmes, zelfs die Vinexsteden in de Vinexprovincie Flevoland.
Het is gelukkig jouw mening en niet de waarheid. Wederzijds geldt het ook voor mijquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind het niet alleen verschrikkelijk lelijke stad; ik vind de sfeer er ook helemaal niks.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:31 schreef Merkie het volgende:
Vind dit altijd wel een mooi gedichtje:
Rotterdam is niet te filmen
De beelden wisselen te snel
Rotterdam heeft geen verleden
en geen enkele trapgevèl
Rotterdam is niet romantisch
heeft geen tijd voor flauwekul
is niet vatbaar voor suggesties
luistert niet naar slap gelul
‘t Is niet camera-gevoelig
lijkt niet mooier dan het is
Het ligt vierkant hoog en hoekig
gekanteld in het tegenlicht
Rotterdam is geen illusie
door de camera gewekt
Rotterdam is niet te filmen
Rotterdam is vééls te ècht
Oke,quote:
Wat vind jij dan zo erg aan het noorden?quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Het is gelukkig jouw mening en niet de waarheid. Wederzijds geldt het ook voor mij.
Euh nee deze zijn niet 20 jaar oud... misschien ben je verward met de oude metrostellen die dit jaar eruit gaan, die zijn van de jaren '80 jaquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je post een plaatje met sardienblikjes van 20 jaar terug om een plaatje met sardienblikjes van 30 jaar terug te ontkrachten?
Rotterdammers zijn een stuk directer/eerlijker, veel niet-Rotterdammers interpreteren dat als onvriendelijk. Maar zo is dat niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat vind jij dan zo erg aan het noorden?
In de Randstad zijn mensen zo onvriendelijk. De cassieres kijken je ontzettend ongeduldig aan als je niet binnen 10 seconden je boodschappen van de band af hebt gehaald, terwijl ze hier vaak genoeg zeggen dat ik maar rustig aan moet doen.
En het is er sowieso veel te druk voor mij.
Dit is zeker waar,quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Rotterdammers zijn een stuk directer, veel niet-Rotterdammers interpreteren dat als onvriendelijk. Maar zo is dat niet.
heb je der ping kom hollyquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:40 schreef amenth het volgende:
beste klacht ooit wat een dombos zijn dat je kan er overal chillen net bijv zaterdag avond is er stadhuisplein en zelfs kroege voor de slimmere mensen dan heb je ook nog holly voor schrikbarend veel chimeids eerst pak je gweoon lekker de eerste beste shop die jet ege kom als je er nie bekend ben en smoke je wat heerlijk eventueel binne als je er van houd mensen die alles delen daar sigarette voor je wierrie dit dat lekker rustig dammen. Daarnaast ken je nog bios pakken en in nachtbus feunend naar huis.
Jij bent alle realiteit uit het oog verloren, en dat heeft niet in dit topic plaatsgevonden...quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:41 schreef EricOscuro het volgende:
Best makkelijk om Rotterdam te haten eigenlijk... de architectuur van na WO2 bijvoorbeeld...
Maar ach... mijn familie woonde ooit in Rotterdam... en mijn oma is nog zwaar fan van Feyenoord (nu 91 jaar)... ook mijn vader was nog fan in zijn jonge jaren.
En in veel heb ik me afgezet tegen de familie, maar ergens in mijn lichaam nog (misschien tussen mijn darmen of in mijn grote teen)... er klopt toch nog iets van Feyenoord in mijn genen.
Maar de stad Rotterdam... ik zou er nog geen week willen wonen... maar zelfs in deze derde generatie hart, zie ik Feyenoord nog veel liever kampioen worden dan Ajax, PSV of AZ.
Wat is dat voor lelijke shit manquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:14 schreef o.us het volgende:
[..]
De CENTRAAL STATION er boven.
[ afbeelding ]
Delfshaven bijvoorbeeld, waar Piet Heijn geboren is:quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:16 schreef Kwaliteit het volgende:
Rotterdam is inderdaad een hele mooie stad, niet alles is platgebombardeerd hoor...
roffa bazenstadquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:40 schreef amenth het volgende:
beste klacht ooit wat een dombos zijn dat je kan er overal chillen net bijv zaterdag avond is er stadhuisplein en zelfs kroege voor de slimmere mensen dan heb je ook nog holly voor schrikbarend veel chimeids eerst pak je gweoon lekker de eerste beste shop die jet ege kom als je er nie bekend ben en smoke je wat heerlijk eventueel binne als je er van houd mensen die alles delen daar sigarette voor je wierrie dit dat lekker rustig dammen. Daarnaast ken je nog bios pakken en in nachtbus feunend naar huis.
Die ja.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
Een stad goed of afkeuren op een voetbalclub. Sneuheid ten top. Echt iets voor untermenschen
Kan je woord 2 niet lezen. Blijkbaar zit je nog op leesniveau 1 , retourtje basisschool als ik het zo zie.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
Een stad goed of afkeuren op een voetbalclub. Sneuheid ten top. Echt iets voor untermenschen
Mensen die denken dat men het alleen maar over hun kan hebbenquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:11 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Kan je woord 2 niet lezen. Blijkbaar zit je nog op leesniveau 1 , retourtje basisschool als ik het zo zie.
In de randstad heb je dat soort stadjes ook gewoon hoor. Wil je trouwens een lolly?quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als je in de Randstand woont niet, nee.
Vergelijk Rotterdam eens met de kleinere stadjes in het noorden van het land.
Het lijkt me duidelijk welke stad mooier is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |