Dit is zeker waar,quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Rotterdammers zijn een stuk directer, veel niet-Rotterdammers interpreteren dat als onvriendelijk. Maar zo is dat niet.
heb je der ping kom hollyquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:40 schreef amenth het volgende:
beste klacht ooit wat een dombos zijn dat je kan er overal chillen net bijv zaterdag avond is er stadhuisplein en zelfs kroege voor de slimmere mensen dan heb je ook nog holly voor schrikbarend veel chimeids eerst pak je gweoon lekker de eerste beste shop die jet ege kom als je er nie bekend ben en smoke je wat heerlijk eventueel binne als je er van houd mensen die alles delen daar sigarette voor je wierrie dit dat lekker rustig dammen. Daarnaast ken je nog bios pakken en in nachtbus feunend naar huis.
Jij bent alle realiteit uit het oog verloren, en dat heeft niet in dit topic plaatsgevonden...quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:41 schreef EricOscuro het volgende:
Best makkelijk om Rotterdam te haten eigenlijk... de architectuur van na WO2 bijvoorbeeld...
Maar ach... mijn familie woonde ooit in Rotterdam... en mijn oma is nog zwaar fan van Feyenoord (nu 91 jaar)... ook mijn vader was nog fan in zijn jonge jaren.
En in veel heb ik me afgezet tegen de familie, maar ergens in mijn lichaam nog (misschien tussen mijn darmen of in mijn grote teen)... er klopt toch nog iets van Feyenoord in mijn genen.
Maar de stad Rotterdam... ik zou er nog geen week willen wonen... maar zelfs in deze derde generatie hart, zie ik Feyenoord nog veel liever kampioen worden dan Ajax, PSV of AZ.
Wat is dat voor lelijke shit manquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:14 schreef o.us het volgende:
[..]
De CENTRAAL STATION er boven.
[ afbeelding ]
Delfshaven bijvoorbeeld, waar Piet Heijn geboren is:quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:16 schreef Kwaliteit het volgende:
Rotterdam is inderdaad een hele mooie stad, niet alles is platgebombardeerd hoor...
roffa bazenstadquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:40 schreef amenth het volgende:
beste klacht ooit wat een dombos zijn dat je kan er overal chillen net bijv zaterdag avond is er stadhuisplein en zelfs kroege voor de slimmere mensen dan heb je ook nog holly voor schrikbarend veel chimeids eerst pak je gweoon lekker de eerste beste shop die jet ege kom als je er nie bekend ben en smoke je wat heerlijk eventueel binne als je er van houd mensen die alles delen daar sigarette voor je wierrie dit dat lekker rustig dammen. Daarnaast ken je nog bios pakken en in nachtbus feunend naar huis.
Die ja.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
Een stad goed of afkeuren op een voetbalclub. Sneuheid ten top. Echt iets voor untermenschen
Kan je woord 2 niet lezen. Blijkbaar zit je nog op leesniveau 1 , retourtje basisschool als ik het zo zie.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
Een stad goed of afkeuren op een voetbalclub. Sneuheid ten top. Echt iets voor untermenschen
Mensen die denken dat men het alleen maar over hun kan hebbenquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:11 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Kan je woord 2 niet lezen. Blijkbaar zit je nog op leesniveau 1 , retourtje basisschool als ik het zo zie.
In de randstad heb je dat soort stadjes ook gewoon hoor. Wil je trouwens een lolly?quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als je in de Randstand woont niet, nee.
Vergelijk Rotterdam eens met de kleinere stadjes in het noorden van het land.
Het lijkt me duidelijk welke stad mooier is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |