Ben je bekend met het gezegde 'waar gehakt wordt vallen spaanders' TS?quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:47 schreef o.us het volgende:
want je bent samen altijd sterker door strijd .
Welnee, waar ik zit ruikt het hemels fris.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:54 schreef Carnivoor het volgende:
Verschrikkelijke stad, plus het stinkt er ook nog eens.
Misschien kwam hij in de haven of Rozenburgquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:55 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Welnee, waar ik zit ruikt het hemels fris.
oh nu ben ik overtuigd; ik verhuis per direct naar Rotterdam.quote:
Je eigen wc telt niet mee.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:55 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Welnee, waar ik zit ruikt het hemels fris.
Dit.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:54 schreef Marie30 het volgende:
Waarom op je nu een compleet topic met in de OP alleen je reactie die je in een ander topic hebt gepost?
Depresiefste stad van nederland
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Rotterdam.
Lelijkste stad van Nederland.
Ja. En?quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:01 schreef FL_Freak het volgende:
De helft uit rotterdam is import uit suriname, marokko en turkije etc
Laten we maar zeggen dat wat de boer niet kent, dat 'ie vreest.quote:
Je vergeet Antillianen/Molukkers en Chinezenquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:01 schreef FL_Freak het volgende:
De helft uit rotterdam is import uit suriname, marokko en turkije etc
Mijn WC is puur rotterdams: hard voor weinig.quote:
Vandaag stapten we uit op spoor 6. Ik dacht dat ik op het verkeerde station was uitgestapt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:06 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Je vergeet Antillianen/Molukkers en Chinezen
Rotterdam is wel een goede stad alleen ze mogen wel opschieten met die nieuwe CS.
Kwestie van een keertje goed douchen. Dan heb je er geen last meer van.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:54 schreef Carnivoor het volgende:
Verschrikkelijke stad, plus het stinkt er ook nog eens.
Ze moeten opschieten met het stationsgebouwquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vandaag stapten we uit op spoor 6. Ik dacht dat ik op het verkeerde station was uitgestapt.Het schiet juist op.
'Isegrim likes your comment.'quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kwestie van een keertje goed douchen. Dan heb je er geen last meer van.
Het begint nu inderdaad een beetje op te schieten. Het begint al zijn vorm aan te nemen en je kunt je al een beetje voorstellen hoe het gaat worden. Het wordt mooi, vind ik.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vandaag stapten we uit op spoor 6. Ik dacht dat ik op het verkeerde station was uitgestapt.Het schiet juist op.
Ja, ben echt benieuwd hoe het straks wordt als het klaar is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het begint nu inderdaad een beetje op te schieten. Het begint al zijn vorm aan te nemen en je kunt je al een beetje voorstellen hoe het gaat worden. Het wordt mooi, vind ik.
Ik hoop dat het "plein" voor het station een beetje open bleeft(vrees van niet). Je hebt nu een ruim uitzicht, o.a. op het nieuwe Calypso, wat ik een erg mooi gebouw vind worden.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kwestie van een keertje goed douchen. Dan heb je er geen last meer van.
En het nieuwe CS behoudt aan de voorkant de oude letters ipv de NS huisstijlletters die je overal ziet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben trouwens blij dat ze de oude stijl terugnemen op het station, met die tekeningen in het steen zeg maar.
Eh, die oude lichtborden van vroeger?quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:12 schreef o.us het volgende:
[..]
En het nieuwe CS behoudt aan de voorkant de oude letters ipv de NS huisstijlletters die je overal ziet.
Met de sloop zijn ze in bewaring genomen.
De CENTRAAL STATION er bovenquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh, die oude lichtborden van vroeger?
Ja die bedoel ik. Waarmee ze toen "TRAAN LATEN" hadden gespeldquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:14 schreef o.us het volgende:
[..]
De CENTRAAL STATION er boven.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |