abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100452565
Ja hoor bj alles rustig (had me al gemeld hoor :))
Bah volgens mij is de kapper gesloten vandaag, krijg ze niet te pakken iig.. Balen, want als ik wat in m'n hoofd heb wil ik da eigenlijk gewoon meteen (of in ieder geval meteen gepland hebben) en ik wil het zeker nu niet te ver vooruit plannen. Maar goed niks aan te doen, hopen dat ze morgen meteen plek hebben dan maar ;)
pi_100452678
Kleurdoos fijne vakantie! Waar ga je heen?

En inderdaad een :* voor alle slechte slapers!
Verder dus nog een spannende updates van de LLM's, ik ben benieuwd!
  maandag 8 augustus 2011 @ 10:03:49 #105
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100453051
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 09:45 schreef Jipster het volgende:
Kleurdoos fijne vakantie! Waar ga je heen?

En inderdaad een :* voor alle slechte slapers!
Verder dus nog een spannende updates van de LLM's, ik ben benieuwd!
Volgens mij bedoeld Kleurdoos haar vakantie thuis ;) omdat ze in de ziektewet zit
Rayen 2½ jaar!
  maandag 8 augustus 2011 @ 10:04:32 #106
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100453064
Ik was dus niet de enige die aan het spoken was vannacht. Ben brak aan het werk.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_100453188
Kd, fijne vakantie, ben jaloers... Want wat is het k*t weer.

Soempie, beterschap!

Vlindur, dat is geen leuke nacht nee... Lekker pyamadagje dan maar ja.

NTS heel veel plezier en succes vanavond met de SEO!

Oh BJ wat een lange dag voor jou. Succes meis :*

Hier vandaag en morgen dreumes vrij, die gaat deze op maandag en dinsdag altijd naar het kdv. Ik heb voor het eerst in weken weer een beetje fatsoenlijke nacht gehad en lekker uitgeslapen. Zo lekker uitgebreid douchen en om 11 uur komt de kraamzorg op bezoek.
Ik voel me iets beter vandaag, maar ik merk dat de bijholte ontsteking richting m'n kaak is getrokken. Ik kijk het tot donderdag aan anders ga ik toch maar de huisarts bellen.
Vannacht en gisteren wel last gehad van het eerste voorwerk of indalen volgens mij. Pijnlijke krampen helemaal onderin elke 10 minuten. Morgen even vragen bij de gyn of het indalen is geweest. Het voelt namelijk niet zo, kan nog goed lopen namelijk.
Bij Mette begonnen de voorweeen vanaf week 37. Erg gedriegelijk want ze is pas met 41+1 ter wereld gekomen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_100453428
Wel bijgelezen maar te brak om op iedereen te reageren. Excuses daarvoor.
Vannacht uiteindelijk om 4 uur de playstation maar eens uitgezet en op de bank gaan liggen. Toen heb ik het nog licht zien worden, dus ik zal rond een uur of vijf in slaap gevallen zijn. Om half zeven werd ik weer wakker van vriendlief die koffie aan het zetten was. Straks dus maar weer even op bed kruipen. Of misschien wel verder met het verfvrij proberen te krijgen van de vloer in de babykamer. Ik weet het nog niet.

Zojuist wel goedgekeurd door de vlos. Bloeddruk heel netjes (112/64), baarmoeder groeit goed (zit nu 3 vingers boven de navel), hartje van de kleine is luid en duidelijk en ongeveer 140 slagen per minuut. Inmiddels begin ik wel iets aan te komen. Ik zit nu in ruim 22 weken op +3,5 kilo. Best netjes lijkt me.
  maandag 8 augustus 2011 @ 10:24:13 #109
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_100453635
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 10:18 schreef SummerBreeze het volgende:
Wel bijgelezen maar te brak om op iedereen te reageren. Excuses daarvoor.
Vannacht uiteindelijk om 4 uur de playstation maar eens uitgezet en op de bank gaan liggen. Toen heb ik het nog licht zien worden, dus ik zal rond een uur of vijf in slaap gevallen zijn. Om half zeven werd ik weer wakker van vriendlief die koffie aan het zetten was. Straks dus maar weer even op bed kruipen. Of misschien wel verder met het verfvrij proberen te krijgen van de vloer in de babykamer. Ik weet het nog niet.

Zojuist wel goedgekeurd door de vlos. Bloeddruk heel netjes (112/64), baarmoeder groeit goed (zit nu 3 vingers boven de navel), hartje van de kleine is luid en duidelijk en ongeveer 140 slagen per minuut. Inmiddels begin ik wel iets aan te komen. Ik zit nu in ruim 22 weken op +3,5 kilo. Best netjes lijkt me.
Aaahhh, daar doe ik een moord voor! Ik ben 19wkn en ben al 6kg aangekomen :o !
pi_100453868
Netjes summerbreeze. Ik zit nu op 20 weken en net onder startgewicht, nog een half pond ofzo ;)
Maar met Chris zat ik ook zo laag, dus niks om me ongerust over te maken.
pi_100453946
Zo hai.

NTS, Woei! Veel plezier bij de SEO!

Wickie beterschap! Niet te lang mee lopen leuren hoor! :*

Summerbreeze wat klote joh :( Ik vond het echt vreemd, ik was wel moe, maar lag maar te woelen en te draaien en manlief lag zo lekker te slapen. ;(
Ben nog een paar keer bij Rienk wezen kijken, die slaapt zo lief O+
Wel 8 keer wezen plassen, je moet toch wat :')
Mijn man is niet thuis, die had gewoon belachelijk veel herrie vond ik (en hij deed echt heel zachtjes) Toen hij om 8 uur wegging werd Rienk ook echt wakker (hij vertelde al dat hij wakker was) maar Ik heb Rienk mooi nog even in zn bed gelaten tot half 9.

Ik ben gelukkig niet zo moe. Vreemd eigenlijk ook. Magoe. Ik loop in joggingbroek en shirt en Rienk in joggingbroek en romper ^O^ Lekker makkelijk, we hoeven toch de deur niet uit w/

En oh ja ik zit met 25 weken nog steeds ónder mijn startgewicht *O*
(dat was al te zwaar, dus vind het wel prima :Y )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_100453983
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 10:03 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Volgens mij bedoeld Kleurdoos haar vakantie thuis ;) omdat ze in de ziektewet zit
Ohja verrek :') maandagmorgen he, dan heb ik opstartproblemen enzo.. :')
pi_100454913
Ik ben blij dat ik goed slaap 's nachts. Voor mijn gevoel heb ik echt een mega-buik. Bij de oudste ben ik niet eens zo geeindigd. Mensen die mij toen zwanger hebben gezien vinden mij nu "dik". En degenen die mij nu voor het eerst zwanger zien vinden mijn buik bescheiden.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_100455036
Even een snel berichtje van mij, ben niet bijgelezen maar dat doe ik vanmiddag wel vanaf mijn eigen bank *O*
pi_100455137
Jeuj MJ!!!!! Wat goed!! *O*
Tralalalaaa
  maandag 8 augustus 2011 @ 11:19:23 #116
348178 NotTheSame
pi_100455264
Miss-jones *O* *O* *O* *O* !

Wat een goed nieuws!
  maandag 8 augustus 2011 @ 11:19:58 #117
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100455290
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 11:10 schreef miss-jones25 het volgende:
Even een snel berichtje van mij, ben niet bijgelezen maar dat doe ik vanmiddag wel vanaf mijn eigen bank *O*
Wat goed!
  maandag 8 augustus 2011 @ 11:22:22 #118
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100455376
MJ wat goehoed *O* *O* *O*

NTS, veel plezier met SEO

Hier net moeders voor moeders op visite gehad, altijd zo enorm fijn als die het met je eens zijn dat je gewoon zwanger bent O+

Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_100455424
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 11:10 schreef miss-jones25 het volgende:
Wh00h00!
pi_100455434
Kiek m es van t scherm afknallen Flugel!! o+

En MissJones..wat heeeerlijk voor je!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_100455442
Flugel O+ Dat een heule vette hoor O+
  maandag 8 augustus 2011 @ 11:27:18 #122
348178 NotTheSame
pi_100455538
Sooooooooo Flugeltje, daar is geen twijfel over mogelijk zeg!!!!
  maandag 8 augustus 2011 @ 11:28:08 #123
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100455565
Hij knalt écht he? O+

Zo donker heb ik 'm nog nooit gehad bij MvM...

Bijna genoeg om gewoon voor uit de kast te willen komen :P Het voelt zo enorm goed dit keer...
pi_100455649
MJ, wat fijn dat je straks op je eigen bank mag hangen !!

Flugel, dat is me een goed positieve test!
pi_100455756
*O* Miss jones wat goed!!! Geniet er vanmiddag van lekker op je eigen bank te liggen!! *O*

Flugeltje wat een mooie dikke strepen heb je daar zeg!! *O*
pi_100456387
Wauw Flugel, die knalt er echt vanaf zeg! Wat geweldig toch om te zien! Het gaat echt blijven plakken! :*

*O* MJ lekker naar huis!!! Wat fijn zeg! Ik ga heel hard duimen dat het controleerbaar blijft zo en dat je thuis kan blijven :*

Hier kraamzorg over de vloer gehad, was aardige intakepersoon. Leuk gesprek gehad met haar. Ze heeft alles goed genoteerd, volgens mij had ze een beetje medelijden met me vanwege de voorgaande kraamperiode. Ze ging de hele tijd zeggen dat ze er alles aan ging doen om mijn wensen mogelijk te krijgen, was wel grappig.

Dokter ook gebeld toch maar, en moet toch echt een antibioticakuur en ook gelijk beginnen vanwege zwangerschapstermijn. Dus zo even naar de apotheek hobbelen. Hopelijk kan ik aan het eind van de week weer normaal ademhalen.
  maandag 8 augustus 2011 @ 11:54:33 #127
30252 Soempie
Procreating
pi_100456397
MJ, wat goed zeg! *O*

En Flugeltje wat een mooie dikke streep. ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_100456504
MJ, wat fijn. Nu lekker thuis verder broeden ^O^

Flugel, wat een dikke vette streep *O* Hoe ver ben je nu en wanneer heb je een echo?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 8 augustus 2011 @ 11:59:37 #129
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100456571
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 11:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
MJ, wat fijn. Nu lekker thuis verder broeden ^O^

Flugel, wat een dikke vette streep *O* Hoe ver ben je nu en wanneer heb je een echo?
Ben iets meer dan 5 weken nu. Echo heb ik op 31 augustus, geen extra vroege echo dus dit keer. (bewust)
  maandag 8 augustus 2011 @ 12:14:03 #130
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_100457023
Wow Fluugs. Wat een knaller :D.
  maandag 8 augustus 2011 @ 13:00:18 #131
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100458449
MissJones *O* *O* *O* wat zal je blij zijn O+

Flugeltje damn girl, die knalt eruit :D ;) *O*
Rayen 2½ jaar!
pi_100458635
MJ *O* *O* *O* *O* *O*
Flugel die is wel heel duidelijk ja *O*
pi_100458858
MissJones *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* Eigen banken zijn toch het fijnst

Hier net weer wakker van mijn inhaalslaapje. Gek wat twee uurtjes op de bank slapen een mens goed kan doen.

Zojuist te horen gekregen dat mijn versgeboren neefje straks naar huis mag vanuit het ziekenhuis. Dus ik denk dat ik vanavond ga babysnuffelen. En anders morgenmiddag. Ligt er helemaal aan hoe mijn schoonzus en zwager zich straks voelen.
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:18:19 #134
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100461267
SB; wat heeeeerlijk zo'n enorm vers beebje knuffelen! ... *stiekem jaloers*

Vlindur; onder je startgewicht!! dat doe je goed meid!
zullen het maar niet over mijn gewicht hebben... :@

Flugel; die is echt heeeel mooi die test! overduidelijk zwanger (Jaaaa echt ZWANGER!!!)
Willem krijgt gewoon een broertje of zusje! en ik blijf duimen tot je een goede echo hebt gehad hoor... deze zit volgens mij al vastgekit ;)

MJ; lekker naar je eigen huis; wat heeeeeeeeerlijk! ik gun het je zo om de rest van je zwangerschap in elk geval in je eigen omgeving te mogen zijn... :*

zooo mijn dreumes ligt op bed voor dr middagdutje en mama is alweer gesloopt ;) Dus ik ga zo ook maar een dutje doen denk ik... na het dutje, nog een deel 2...pffffff.
Gelukkig komt morgen oma gezellig op bezoek.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_100461421
MJ, wat fijn!!

Wow Fluugs, die knalt er echt uit zeg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_100463161
Bah, wasmachine heeft besloten te gaan lekken. Hele bovenverdieping onder water
  Moderator maandag 8 augustus 2011 @ 15:28:24 #137
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_100463755
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 08:05 schreef Take_A_Picture het volgende:

SWJ: Was jij niet de aankomende papa die zich eerst zorgen maakte omdat je vrouw totaal geen klachten had oid? ;)
Klopt. Maar nu heb ik er al weer genoeg van :')
Ze begint nu ook al met duizeligheid en flauwvallen, als dat tenminste ook een zwangerschapskwaaltje is. Het lijkt wel alsof er iedere dag een nieuw kwaaltje bij komt.
F.K.A. SuperwormJim
pi_100464665
Duizeligheid en flauwvallen klinkt als een lage bloeddruk.. Piet perse een zwangerschapskwaaltje volgens mij maar kan idd wel voorkomen tijdens de zwangerschap. Zou daar over even contact opnemen met de vk of huisarts.
  Moderator maandag 8 augustus 2011 @ 15:56:02 #139
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_100464915
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 15:50 schreef hilliebillie het volgende:
Duizeligheid en flauwvallen klinkt als een lage bloeddruk.. Piet perse een zwangerschapskwaaltje volgens mij maar kan idd wel voorkomen tijdens de zwangerschap. Zou daar over even contact opnemen met de vk of huisarts.
Hmmmm, ze heeft er anders nooit last van gehad. Ze is vandaag voor het eerst even van haar stokje gegaan. Komende vrijdag hebben we de eerste afspraak met de vk, een goed moment om dit ook even ter sprake te brengen dan.
F.K.A. SuperwormJim
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:15:33 #140
348178 NotTheSame
pi_100465710
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 15:09 schreef SummerBreeze het volgende:
Bah, wasmachine heeft besloten te gaan lekken. Hele bovenverdieping onder water
Oei, das balen SummerBreeze! Misschien even kijken of de filter volgeschoten is ofzo? Dat is bij ons wel eens het euvel geweest. Duur grapje om daar een monteur voor te laten komen, want het is (vaak) een supersimpel klusje.

quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2011 15:56 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Hmmmm, ze heeft er anders nooit last van gehad. Ze is vandaag voor het eerst even van haar stokje gegaan. Komende vrijdag hebben we de eerste afspraak met de vk, een goed moment om dit ook even ter sprake te brengen dan.
Ik heb ook een vrij lage bloeddruk tijdens m'n zwangerschap. Mocht ze deze week toch wat vaker onwel worden, raad ik toch aan even de vk of ha te bellen.

Voor de rest kan ik je wederhelft alleen maar aanraden om wat meer zouten binnen te krijgen. Een dropje, Dextro Energy, zoethoutthee etc. Maar alles met mate natuurlijk.
Verder proberen niet te lang te staan, en het opstaan wat rustiger te doen.
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:32:47 #141
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100466414
drop voor de bloeddruk heeft geen noemelijk effect hoor; en zout eten ook niet, dat is zo achterhaald als wat ;)
het langzaam veranderen van houding is inderdaad wel een goede tip; en iets langzamer opstaan en dergelijke.
Helaas ken ik het flauwvallen en duizelig zijn ook wel van het begin van de zwangerschap.. heb er echt enorm veel last van gehad.. ook meedere malen van mijn stokje gegaan, en ook een paar keer op het werk echt ff mijn werkzaamheden moeten onderbreken.

naja het was ook een beetje de goden verzoeken natuurlijk Jim! ;)

SB; wat ontzettend balen zeg!! ik hoop dat het wat meevalt....
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:39:32 #142
348178 NotTheSame
pi_100466707
Raar Beessie, mijn vk raadde me dat toch allemaal aan? Dan zal ik haar vanavond eens even op d'r falie geven _O- .
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:44:58 #143
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100466946
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:39 schreef NotTheSame het volgende:
Raar Beessie, mijn vk raadde me dat toch allemaal aan? Dan zal ik haar vanavond eens even op d'r falie geven _O- .
haha ja doen :D heb je een oudere VK misschien???
en een dextro kan wel helpen, want je suikerspiegel kan in de zwangerschap wel wat wisselend zijn...

toevallig hadden we er laatst ook al een discussie over; mensen die zoutloos moeten eten ivm hoge bloeddruk.. dat wordt ook nog steeds door sommige artsen afgesproken, terwijl het dus wetenschappelijk is bewezen dat er echt maar een miniem percentage van alle mensen met bloeddrukproblemen reageren op het weglaten van zout in de voeding...

kijk leuk linkje:
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=56
pi_100467042
Ik was in het begin ook mega flauw steeds :Y
Inmiddels is het over en voel ik me prima! Zelfs mijn rug is niet meer zo'n punt! *O*
pi_100467327
Whaha, de baby is vanochtend en vanmiddag bezig geweest om zn woonkamer te verbouwen. Ik hoop voor hem dat het er beter op is geworden, maar ik ben niet zo blij. Er steekt nu al een uur of 3 een voetje uit _O-
Ik hoop dat ie straks weer even terug draait, dat is voor mij iig comfortabeler :D :P
pi_100469583
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 11:59 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ben iets meer dan 5 weken nu. Echo heb ik op 31 augustus, geen extra vroege echo dus dit keer. (bewust)
Ow wat fijn :) dan kun je ook extra lang meedoen met mvm, ook heel goed *O*

En miss J, gewoon vanaf je eigen bank *O*

Niet supergoed bijgelezen. Maar voor de slechte slapers onder ons: zie het als gewenning voor de gebroken nachten die nog komen gaan ;)
pi_100471119
@superwormjim ik ben in het begin van mijn zwangerschap ook 5 x in totaal flauw gevallen en kwam ook door een te lage bloeddruk, en gebeurde als ik te lang stond, of te snel was opgestaan, toen ik daar rekening mee ging houden is het niet meer gebeurd, ja soms dacht ik dat het weer ging gebeuren en dan ging ik gewoon ff zitten, waar het ook was, midden in de blokker bijv.

zo heb de hele middag in bed gelegen met vriendlief
heerlijk om weer thuis te zijn O+

( vlindur ik heb aanvraag gedaan op twitter om je te volgen)

[ Bericht 6% gewijzigd door miss-jones25 op 08-08-2011 18:41:13 ]
  maandag 8 augustus 2011 @ 18:34:43 #148
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100471128
Is ook zo Nirak, ik vind het tussendoor wakker worden op zich niet erg, maar het niet in slaap kunnen komen! Ik geloof niet dat ik daar vanavond problemen mee zal hebben *gaap*

*O* voor MJ! Dat je maar lekker op je eigen bank ligt! Edit: en gezellig met je lief!
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:11:15 #149
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100472737
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:50 schreef Nirak het volgende:

[..]

Niet supergoed bijgelezen. Maar voor de slechte slapers onder ons: zie het als gewenning voor de gebroken nachten die nog komen gaan ;)
nou ik moet zeggen dat ik nu veeeeeel minder slaap als toen ik een pasgeboren baby had hoor...
moet er nu zeker 1,5 a 2 uur vaak uit... en mijn kindje werd toen snachts om de 3-4 uur gevoed...
dus do the math ;)
Je moet natuurlijk geluk hebben met je kindje, en het slapen.. mijn dreumes is een schoolvoorbeeld van een slaapkop geworden.
(snachts van 20 uur tot minimaal 9 uur de volgende morgen en ze doet ook nog een middagdutje).

NTS heb je vanavond je SEO pas??? ;) ik zat al te wachten op je nieuws joh!!
mogen wij ook weten wat jullie krijgen? of wil je het niet eens weten?

en Vlindur; uitstekende voetjes, bijzonder he??

mijn dag alleen met dreumes zit dr bijna op, en ik ben moe moe moe, mijn kindje rolt nu over de vloer en kijkt babytv, en we gaan zo nog even samen het bad in...
papa is gelukkig ook onderweg ;)
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:11:50 #150
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_100472770
MJ Wat fijn!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

En flugeltje wat een mega streep! Die moet wel blijven plakken! *O* *O* *O* *O*

Oh en NTS succes met de seo!!! Ben benieuwd!
pi_100473520
*O* Miss-jones wat heerlijk lekker in je eigen bedje O+

*O* NTS succes zo met de SEO, ben erg benieuwd
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_100473658
ow en Flugeltje van en knallende test *O*
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:32:31 #153
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_100473727
Nou, hier is het weer bedtijd. Probeer het al een half uur te rekken maar mijn oogjes vallen nu toch echt dicht. :Z

Vrijdag toch maar een goed gesprek met de vk aan gaan want dit slaat nergens meer op en het lijkt alleen maar erger te worden. :(
pi_100473938
Slaap lekker Kyara, ik zal er ook wel over een uurtje inliggen }:|
Echt zo vervelend die vermoeidheid... kan wel de hele dag slapen
pi_100474124
Pfff, vanmiddag 3 uur bezig geweest met water opruimen. Er is in totaal een liter of 60/70 over de bovenverdieping gegaan. Gelukkig is het niet in de hobbykamer terechtgekomen want daar staat een PC op de grond en ik denk niet dat die een halve cm water zou hebben overleefd. Verder ben ik erg blij dat het oude gordijn van de kinderkamer in het halletje boven lag. Dat heeft er namelijk voor gezorgd dat het water de trap niet afgegaan is. Was dat wel gebeurd dan was mijn hardhouten vloer waarschijnlijk naar de maan geweest.
Wel had ik een halve cm water in het washok, de slaapkamer en het halletje staan.
Oorzaak was trouwens het feit dat ik na het schoonmaken van de afvoer het dopje van de noodafvoer niet goed had teruggedaan en dat dopje is er dus vanaf geschoten. Ik heb me nog nooit zo schuldig gevoeld. Lekker begin van de schoonmaakwoede.

Zojuist alle handdoeken (gelukkig hebben we maar een klein overschot doordat we ongeveer 30 badlakens hebben) bij mijn moeder gedropt zodat zij ze even voor me kan wassen en drogen. Ik durf vandaag even niet de wasmachine aan te zetten in het vochtige washok.

Nu is het afwachten hoeveel water er langs de plinten onder het laminaat terecht is gekomen.
pi_100474292
Pfff wat een gedoe zeg... wel super fijn dat het water niet naar beneden gelopen is!
Moet je toch even niet aan denken dat je hele houten vloer dan vervangen moet worden :X
  maandag 8 augustus 2011 @ 20:00:46 #157
30252 Soempie
Procreating
pi_100475037
Jeetje, Kyara, nog steeds zo moe joh. -O- Is er niet iets mogelijk met je werk? Dat je toch wat tijd ook voor jezelf over houdt?

En SB, pfffff. Is het ook niet door het plafond gekomen? Hoop dat het laminaat het ook overleeft.

Hier ren ik om de zoveel tijd naar de badkamer/ wc. Heel onsmakelijk en begin me zorgen te maken over uitdroging. Morgen zou ik m'n functioneringsgesprek hebben op m'n werk, dus daar maak ik me ook druk om. Denk niet dat het morgenochtend al beter is. Ik voel me zo slap en moe. Heb vandaag niet veel anders gedaan dan borduren en slapen. :X

Toch nog iets nuttigs gedaan, slabbetje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NTS, ik ben zo benieuwd, hoop dat je zo nog post. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 8 augustus 2011 @ 20:28:40 #158
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100476351
@Summerbreeze; dat hebben wij hier ook eens gehad, dat stomme ding er niet goed opgedraaid :@ . Gelukkig kwam ik er snel achter: zou gaan douchen en hoorde al water kletteren daar terwijl ik de douche nog niet aangezet had! Kwam dus zo door het beton de badkamer in! Snel de wasmachine uitgezet, schade was dus nog enigszins beperkt, maar ook aardig wat handdoeken verbruikt om het op te dweilen. Toestand is het!

@Soempie; wat vervelend zo beroerd voelen! Hoop dat het snel ophoud?
pi_100476384
Nope, het plafond is hier een betonnen plak van een cm of 30, dus daar komt het niet zomaar doorheen. Ik heb eerder een soort van lekkage gehad in het washok, maar dat was een kleintje. Er zat een lek in de waterleiding en dat zorgde voor ongeveer een halve liter aan waterdruppels per keer. Het heeft toen echter wel ruim een jaar geduurd voordat we erachter kwamen (het lek bleek er bij navraag bij de vorige bewoners toen al gezeten te hebben, maar ze dachten het gerepareerd te hebben - niet dus). Dit heeft ook niet tot noemenswaardige schade geleid. Alleen wat vochtplekken op de muur van het washok (en dus ook aan de halkant, maar dat is op te lossen met een nieuw laagje verf). Ik hoop dus dat het nu net zo gaat.
  maandag 8 augustus 2011 @ 20:30:52 #160
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100476463
Jeejjj Summerbreeze :{ wat een verschrikking, gelukkig is je houten vloer beneden er goed vanaf gekomen.
Ik hoop dat je laminaat het ook allemaal goed doorstaat.
Enne niet schuldig voelen, zulke dingen kan iedereen gebeuren, wie zoekt er nou zoveel kwaad achter een niet zo goed teruggeplaatst dopje :{

Kyara is je ijzergehalte wel goed. De mijne was heel laag en ik was in het begin ook heel erg moe. Niet zo erg zoals jij. Maar toch misschien iets om aan te denken om te checken.
Ben benieuwd wat ze bij de controle zeggen, want dit lijkt me ook wel extreem.
Rayen 2½ jaar!
  maandag 8 augustus 2011 @ 20:32:46 #161
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100476565
Ohw vergeet ik ook soempie, mooi zeg!!!!
Maak je ook slabbetjes op bestelling :9 ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_100476891
Miss Jones fijn dat je weer naar huis mag!

Flugel wat een knaller zeg! Ik ga 2 september voor de 1e echo mocht ook eerder maar dan zijn wij op vakantie.

Soempie wat leuk O+
  maandag 8 augustus 2011 @ 20:47:06 #163
348178 NotTheSame
pi_100477298
Daar ben ik dan!
Eindelijk terug van de SEO, maar ik zal jullie helaas moeten teleurstellen, ik heb geen foto's ;( ...
Alles zag er goed uit, behalve dat onze dwarsligger z'n hele gezicht in de placenta gepropt had, waardoor ze dus geen mooie foto's kon maken, en ze het bovenlipje/gehemelte/neusje niet kon zien.
En het is ECHT een eigenwijsje, want het hield de beentjes heel stijf bij elkaar :X ! Dus we weten eigenlijk nog niks.
Ook ligt het al vrij laag in het bekken, vandaar dat mijn buik ook meer een druppelvorm heeft, dan een bolletje!

Volgende week donderdag mag ik weer terugkomen, en dan hoop ik wel foto's te kunnen showen!
pi_100477834
Wat jammer NTS, maar wel fijn dat je volgende week terug mag komen! Hopelijk kan je dan hele mooie foto's showen O+
pi_100477891
NTS, fijn dat je terug mag komen. Konden ze wel alles zien, of het in orde was?

MJ, superfijn dat je weer thuis bent. Laat je lekker verwennen!
  maandag 8 augustus 2011 @ 21:06:55 #166
348178 NotTheSame
pi_100478391
Ze kon alles zien, behalve het gezichtje en wat er zich nou tussen die beentjes bevond :') .
En alles wat ze kon zien, heeft ze ook nagekeken en alles was netjes aangelegd en liep mooi gelijk met m'n termijn.

Ik moet dus volgende week donderdag terug voor de check-up van het lipje, gehemelte, neusje en voor het Triple-P onderzoek, want ik bedenk me net dat ze dat is vergeten.
En mijn boerenverstand zegt eigenlijk dat ik dat wel belangrijk vind om er aan mee te doen, zeker omdat ons dwarsliggertje al zo laag ligt.
  maandag 8 augustus 2011 @ 21:24:44 #167
30252 Soempie
Procreating
pi_100479439
NTS, ik moest toch wel erg lachen om je eigenwijze wurm. :') :D Mooi verhaal voor later.

En gelukkig is alles wat ze kon checken goed. Nu hopen dat volgende week donderdag je kindje wat gunstiger ligt.
pi_100496445
Ik meld me vast even, alles nog rustig hier.. Ben alleen behoorlijk misselijk sinds gisteravond, das nier relaxed.. Nu nog ff slapen hoop ik, maar ben er bang voor..
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 07:47:04 #169
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100496679
slaap nog goed!
hier ook nog niets gebeurd...
pi_100496715
NTS, wat een eigenwijsje. Nu al :D
Wij mogen volgende week woensdag voor de SEO, eindelijk weer even gluren..

SummerBreeeze, hopelijk droogt alles netjes op. Dat zijn nou net van die dingen waar je nesteldrang niet voor wil gebruiken..

Hebben de LLM nog een goede nacht gemaakt?
pi_100496769
NTS, zeker een eigenwijsje! Maar nu mag je volgende week weer kijken! ;)

SB; wat enorm vervelend zeg! Hopelijk droogt alles goed op!

MJ; lekker thuis, wat heerlijk moet dat zijn! Wel fijn dat je zo dicht bij het lumc woont.

Soempie; wat onwijs schattig!!

En een :* voor alle LLM's en LLV's!!

Gisteren lekker een uur eerder naar huis gegaan. Had zo'n pijn in mn rug dat ik er beroerd van werd. Heb het nog lang weten te rekken, maar om 3 uur was ik er wel klaar mee.
Daarna thuis mn hangkleding aangetrokken en niks meer gedaan. Ben wel heel de avond nog beroerd geweest, maar was denk gewoon oververmoeid. Had zondag ook een drukke dag gehad en dan met een gebroken nacht erbij, dat gaat gewoon niet goed :')
Vannacht wel weer beter geslapen dus ik voel me nu ook wel weer beter.

Waar ik wel steeds vaker last van heb ik dat ik bang ben dat het alsnog fout zal gaan ofzo. Ik weet dat het kindje, naarmate het groeit en groeit, wat minder gaat bewegen, maar ben echt zo bang dat het niet goed gaat. Maarja ik voel het wel nog meerdere malen per dag en ook wel heftig soms, dus ik moet niet zo zeuren. Misschien hoort het wel bij het niet kunnen beseffen dat het er echt aan komt en dat het steeds dichterbij komt. Nog maar iets minder dan 6 weken tot de uitgerekende datum! En 6 weken is echt kort!!!
Nouja, vrijdag heb ik weer checkup bij de dokter/vk, dus als daar alles weer goedgekeurd wordt dan denk ik dat ik wel weer wat relaxter ben. Plus ik ben dan echt klaar met werken, denk dat dat ook wel wat rust in m'n koppie geeft.
Tralalalaaa
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 08:16:36 #172
30252 Soempie
Procreating
pi_100496879
TAP, ik kan me je zorgen wel voorstellen. Denk dat het er ook wel een beetje bij hoort, omdat je alleen op je gevoel af kunt gaan nu. En op wat getrappel. Maar 6 weken vliegen zo voorbij inderdaad en dan heb je je kleine lekker bij je. Ongelooflijk toch. :D
pi_100496891
NTS, fijn dat alles wat wel zichtbaar was :D goed was. Lekker eigenwijsje heb je., beloofd veel goeds ;)

BJ, ben je stiekem bevallen vannacht?
:P

Ik duik nog even een uurtje terug in bed. Mijn lieftallige dochter was om half 6 ontroostbaar aan het huilen. Ze moest perse bij mij liggen. Ze is helemaal tegen me aangekropen in slaap gevallen. Zeer zeldzaam, ze is niet zo'n knuffelpersoon.
En dan strakjes naar de gyn. Ook weer een groeiecho vandaag.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 08:37:07 #174
348178 NotTheSame
pi_100497088
Mogguh!

Voor alle LLM's even een hug! Beessie, kom je es effe melden ;) !

T_A_P, balen dat je zoveel last hebt van je rug. Zorg je goed voor jezelf meis? Ik kan me je zorgen wel voorstellen, met alles wat je meegemaakt hebt :* !

Wickie, wat zielig, zo'n ontroostbaar kindje. Succes vanmiddag!

Miss-jones, hoe was je eerste nacht thuis?

Kyara, hopelijk kan de vk je verder helpen, want ik kan me voorstellen dat die eeuwige vermoeidheid je opbreekt!

Klumsy, hoe ist nog met je kleine bengeltjes?

Ik ben niet helemaal fit momenteel, heb wat last van misselijkheid. Dat had ik gisteren ook al maar ik dacht dat het van de zenuwen zou zijn. Hopelijk trekt het nog weg zometeen.
Vandaag nog effe met oma en 2e oma uit winkelen. Die hadden zich helemaal verheugd op 'gericht sjoppe', maarja, dat feestje gaat dus niet door dankzij onze dwarsligger haha!
pi_100497724
:o Moet gewoon nog maar 39 dagen :o
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 09:24:29 #176
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100497827
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:19 schreef MeNicole2 het volgende:
:o Moet gewoon nog maar 39 dagen :o
Zullen we ruilen? Ik moet nog een week of 15 :9
Rayen 2½ jaar!
pi_100497964
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:24 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Zullen we ruilen? Ik moet nog een week of 15 :9
Whaha nee. Ben er wel klaar mee zo langzaam aan :P
Word wel tijd dat de kamer enzo afgemaakt word.

Nog wel even een vraag. Leander slaapt in zijn peuterbedje bij ons op de kamer nog. Nu is dat voor ons geen probleem. Maar straks moet ons bed op klossen. Wat zouden jullie met dat peuterbedje doen? Als de bevalling begint schuiven we het bedje zo onder ons bed dus die staat dan niet in de weg. Maar de weken voor de bevalling? Ben bang dat Leander steeds onder ons bed schuift 's nachts. Of gewoon bed nog niet op klossen zetten?
pi_100498807
TAP, rustig aan he!!
Wel fijn dat je iets eerder naar huis kon. Misschien vaker doen als het echt niet wil?

Nicole, zou hij echt onder het bed schuiven? Anders misschien kijken of je het op een of andere manier kunt afschermen?
pi_100498992
Schuift z'n bedje echt zo dat ie 's nachts onder het bed kan verdwijnen? Anders misschien iets onderde pootjes maken dat het schuiven net wat stroever gaat (weer zo alleen niet wat)
pi_100499663
Nee ik ben niet bang dat het bedje 's nachts onder ons bed schuift (we hebben tapijt) maar dat Leander zelf uit bed rolt en onder bed rolt. Hij heeft wel een uitvalding aan de zijkant maar hij is in zijn slaap zo bezig dat ie bij ons in bed rolt. Mijn lief tilt hem dan altijd weer in eigen bed. Maar ja als ons bed op klossen staat.....
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 10:36:33 #181
30252 Soempie
Procreating
pi_100499719
Ik zal wel iets heel doms zeggen nu, maar kan het kinderbedje niet ook op klossen? Dat het weer dezelfde hoogte heeft als jullie bed?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 10:48:21 #182
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_100500094
Bed op klossen als de bevalling begint is ook nog een optie. Dat deden wij hier namelijk anders was die 80cm imo onoverkomenlijk (hormonen)...
pi_100501051
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:48 schreef Books het volgende:
Bed op klossen als de bevalling begint is ook nog een optie. Dat deden wij hier namelijk anders was die 80cm imo onoverkomenlijk (hormonen)...
Ja ik denk dat we dat ook doen. Als de weeen beginnen is het altijd nog ze gedaan. Leander word toch meteen opgehaald als het begint dus die heeft zijn bedje die nacht niet nodig. En na de bevalling bed meteen weer van de klossen af. Kraamhulp is er toch maar heel even elke dag.
pi_100501157
Maar het bed moet toch mede voor de kraamzorg op klossen? En niet alleen maar voor de bevalling?
Tralalalaaa
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:20:33 #185
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100501219
*meld*

bleeeeuhhh wat weer een rampzalige nacht... sliep pas voor het eerst na 2 uur en toen elk uur naar de wc om te plassen....
voel me geradbraakt..
zou toch denken dat je na zoveel slechte nachten wel eens een nachtje lekkerder zou slapen.. maar nope.. jammer jammer...

vanmiddag naar de VK.

verder niet helemaal bijgelezen, lukt ff niet...
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:22:42 #186
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100501286
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Maar het bed moet toch mede voor de kraamzorg op klossen? En niet alleen maar voor de bevalling?
Van de kraamzorg hier mot het bed op klossen :(
Ik dacht ervan af te wezen omdat ik zowieso in het ziekenhuis beval, maar blijkbaar is er niet onderuit te komen :{
Rayen 2½ jaar!
pi_100501411
BJ, hopelijk komt er snel nog een goed nachtje :*
pi_100501614
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
De kraamzorg is hier elke ochtend maar 2uurtjes. Daarvoor ga ik het bed niet op klossen laten. Leander ligt er elke nacht naast en dat vind ik iets belangrijker. Bed verschonen enzo doen we (of lief) zelf. Enige waar we dan het bed voor op klossen moeten laten is omdat ze mijn onderkant wil bekijken ;)
pi_100502679
Nts, ow het was heerlijk weer lekker in mn eigen bedje slapen.
Ik slaap altijd met het raam open en in het ziekenhuis werd ie steeds dicht gedaan :|W
En ik werd wakker door een schoppend meisje in mn buik, opgestaan en toen had vriendlief lekker verse broodjes van de bakker, dus het is HEERLIJK weer thuis te zijn.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:18:34 #190
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_100503306
MJ, wat fijn dat je weer thuis bent, ik hoop dat het nu weer even rustig blijft...

Over kraamzorg, ik moest het bed ook op klossen zetten, dus logeerbed van zolder en op mijn slaapkamer erbij geplaatst. De VK heeft me twee keer getoucheerd thuis, toen is het gebruikt. En om er overheen te hangen tijdens de weeen, maar dan voldoet een aanrecht ook. :D
Toen ik weer thuiskwam zei de kraamhulp, dat bed mag wel weg hoor, jij hebt een ks gehad en dat is ondoenlijk en voor de controles is het niet nodig.
Bij de BV helpen hoefde ook niet, hoogstens eens meekijken.

Dus het is enorm afhankelijk van hoe alles gaat....en van de kraamhulp.
  Moderator dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:25:24 #191
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_100503537
M'n vrouw heeft last van ochtendmisselijkheid *O*
F.K.A. SuperwormJim
pi_100503620
BJ, je mams is er vandaag toch? Ga lekker op bed liggen. Misschien niet om de hele dag te werken, maar gewoon om je rust een beetje te pakken. Nog een paar weekjes en dan heb je je mupke in je armen. Wie weet al wel eerder :* :*
Misschien kan Evie de komende weken wat vaker naar het kdv? Zodat jij wat meer rust hebt?

MJ, wat ontzettend fijn om zo'n berichtje van je te lezen. Gewoon lekker thuis, verse broodjes, je eigen bed en een open raam. Hoe simpel kan een beetje geluk zijn O+
Ik hoop echt nog veel meer van zulke berichtjes van je te lezen de komende weken. Jullie hebben een beetje voorspoed zo verdiend. Jullie meisje lekker uitbroeden :*

Klossen.. ach hoort erbij (de intake mevrouw die ik gisteren had, heeft een hernia aan haar werk overgehouden en mag daardoor het werk niet meer doen. Ik begrijp wel echt waarom het bed omhoog moet)..
Maar volgens mij kan Mette dan onder het bed door, dat vind ik wel een beetje eng. Eens bedenken wat we gaan doen. We hebben wel besloten het pas omhoog te doen als ik terug kom uit het ziekenhuis. De vorige keer was het een werkje van 3 minuten. Ik mag toch niet thuis bevallen.

Hier weer een dikke sticker gekregen van de gyn *O*
Alles was helemaal keurig, ze was dik tevreden. De baby heeft lekker geen last van mijn geweldig leuke bijholte ontsteking. Ze is nu rond de 2750 gram :o Ik was lichtelijk in shock, wat supergaaf zeg! En inderdaad het indalen is begonnen en het zit al lekker vast in mn bekken. Ik ben dus weer een pinguin de komende weken *O*

SWJ, :o daar ga jij om juichen??? Ik begrijp wel dat je klachten wil als bevestiging :D maar die ochtendmisselijkheid is echt k*t hoor. Ben zo blij dat ik dat beiden keren maar minimaal heb gehad.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:38:21 #193
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_100503977
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Oh dat is echt zo uncool. -O-.
* PurpleDaisy spreekt uit ervaring.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:44:56 #194
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_100504222
MJ, wat heerlijk dat je weer thuis bent!

Wat betreft slecht slapen doe ik met je mee BJ, het is hier ook echt dramatisch :{ Leuke bijkomstigheid is dat vermoeidheid hier de misselijkheid verergent :{ lunchpoging 2 nu :') Kan me voorstellen dat het met een dreumes erbij helemaal zwaar is :*

Wickie, lopen als een pinguin is wel treffend. Meneer zakt hier steeds verder in mijn bekken en ik ga echt steeds idioter lopen :D
Oude (on)bekende.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:46:48 #195
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_100504304
quote:
Nu is dat misschien nog een fijne bevestiging dat er echt iets gaande is, maar de lol is er snel af kan ik je als ervaringsdeskundige vertellen :')
Oude (on)bekende.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:50:35 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_100504460
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:22 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ik dacht ervan af te wezen omdat ik zowieso in het ziekenhuis beval, maar blijkbaar is er niet onderuit te komen :{
Neem je toch gewoon lekker geen kraamzorg, hoef je je bed ook niet op klossen te zetten.
Opgelost! *O*
pi_100504578
quote:

[..]

tja dat zijn nu eenmaal de regels.. ik neem aan dat je niet d e rug van een ander naar de klote wil helpen?!
en zo spannend is het toch ook weer niet.. Na een dag of 4/5 mogen ze gewoon weer onder je bed vandaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_100504618
quote:
-O- ik kan je zeggen dat dat echt niet fijn is!
Loop nu al vanaf het begin met misselijkheid, alleen dan de hele dag :r
pi_100504620
quote:

[..]

Er is een oplossing;

Ik beval ook in het ziekenhuis en wij zetten beneden een kraambed neer.
Want A- daar hebben we ruimte voor en B- We vonden het ook niet nodig om het bed op klossen te zetten. Je moet iig iets op hoogte hebben want je moet op hoogte liggen voor de controles. Simpel zat.

Dus je regelt óf een kraambed óf klossen ^O^
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:55:43 #200
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_100504697
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:53 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Er is een oplossing;

Ik beval ook in het ziekenhuis en wij zetten beneden een kraambed neer.
Want A- daar hebben we ruimte voor en B- We vonden het ook niet nodig om het bed op klossen te zetten. Je moet iig iets op hoogte hebben want je moet op hoogte liggen voor de controles. Simpel zat.

Dus je regelt óf een kraambed óf klossen ^O^
In het kader van vooruitdenken, aan zo'n constructie zitten wij ook te denken. Een oud bed bij m'n schoonouders scoren en dat op de studeerkamer op klossen zetten. :). Maarja, je moet maar net ruimte hebben, en een extra bed tevoorschijn kunnen toveren.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:07:39 #201
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_100505134
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:53 schreef klumsy het volgende:

[..]

-O- ik kan je zeggen dat dat echt niet fijn is!
Loop nu al vanaf het begin met misselijkheid, alleen dan de hele dag :r
Ochtendmisselijkheid is een misleidend woord hè :')
Oude (on)bekende.
pi_100505147
Dat bed is gewoon te huur leen bij de groene kruis winkel! ^O^

Wij kregen hem met po en rugsteun :Y

hij is in delen, dus je kan hem tot die tijd gewoon ergens tegenaan zetten.
Eens kijken of ik een plaatje kan vinden

Zo'n ding:

Dus een voor en achterkant, een onderding en een matras. Meer is het niet ^O^
én je kunt hem zelf op hoogte instellen :Y

Hier heeft hij 2 weken gestaan denk ik. Misschien minder. We hadden een eenpersoonsmatras van ons zelf er op. Ik had de plastic variant niet nodig. Die stond lekker in de garage :Y

[ Bericht 12% gewijzigd door Vlinder op 09-08-2011 13:19:14 ]
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:17:31 #203
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_100505520
Jeetje. Wa'n hogte!
pi_100505645
Kun je zelf instellen! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties