Volgens mij bedoeld Kleurdoos haar vakantie thuisquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:45 schreef Jipster het volgende:
Kleurdoos fijne vakantie! Waar ga je heen?
En inderdaad eenvoor alle slechte slapers!
Verder dus nog een spannende updates van de LLM's, ik ben benieuwd!
Aaahhh, daar doe ik een moord voor! Ik ben 19wkn en ben al 6kg aangekomenquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:18 schreef SummerBreeze het volgende:
Wel bijgelezen maar te brak om op iedereen te reageren. Excuses daarvoor.
Vannacht uiteindelijk om 4 uur de playstation maar eens uitgezet en op de bank gaan liggen. Toen heb ik het nog licht zien worden, dus ik zal rond een uur of vijf in slaap gevallen zijn. Om half zeven werd ik weer wakker van vriendlief die koffie aan het zetten was. Straks dus maar weer even op bed kruipen. Of misschien wel verder met het verfvrij proberen te krijgen van de vloer in de babykamer. Ik weet het nog niet.
Zojuist wel goedgekeurd door de vlos. Bloeddruk heel netjes (112/64), baarmoeder groeit goed (zit nu 3 vingers boven de navel), hartje van de kleine is luid en duidelijk en ongeveer 140 slagen per minuut. Inmiddels begin ik wel iets aan te komen. Ik zit nu in ruim 22 weken op +3,5 kilo. Best netjes lijkt me.
Ohja verrekquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:03 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld Kleurdoos haar vakantie thuisomdat ze in de ziektewet zit
Wat goed!quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:10 schreef miss-jones25 het volgende:
Even een snel berichtje van mij, ben niet bijgelezen maar dat doe ik vanmiddag wel vanaf mijn eigen bank
Wh00h00!quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:10 schreef miss-jones25 het volgende:
Even een snel berichtje van mij, ben niet bijgelezen maar dat doe ik vanmiddag wel vanaf mijn eigen bank
Ben iets meer dan 5 weken nu. Echo heb ik op 31 augustus, geen extra vroege echo dus dit keer. (bewust)quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
MJ, wat fijn. Nu lekker thuis verder broeden![]()
Flugel, wat een dikke vette streepHoe ver ben je nu en wanneer heb je een echo?
Klopt. Maar nu heb ik er al weer genoeg vanquote:Op maandag 8 augustus 2011 08:05 schreef Take_A_Picture het volgende:
SWJ: Was jij niet de aankomende papa die zich eerst zorgen maakte omdat je vrouw totaal geen klachten had oid?
Hmmmm, ze heeft er anders nooit last van gehad. Ze is vandaag voor het eerst even van haar stokje gegaan. Komende vrijdag hebben we de eerste afspraak met de vk, een goed moment om dit ook even ter sprake te brengen dan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:50 schreef hilliebillie het volgende:
Duizeligheid en flauwvallen klinkt als een lage bloeddruk.. Piet perse een zwangerschapskwaaltje volgens mij maar kan idd wel voorkomen tijdens de zwangerschap. Zou daar over even contact opnemen met de vk of huisarts.
Oei, das balen SummerBreeze! Misschien even kijken of de filter volgeschoten is ofzo? Dat is bij ons wel eens het euvel geweest. Duur grapje om daar een monteur voor te laten komen, want het is (vaak) een supersimpel klusje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:09 schreef SummerBreeze het volgende:
Bah, wasmachine heeft besloten te gaan lekken. Hele bovenverdieping onder water
Ik heb ook een vrij lage bloeddruk tijdens m'n zwangerschap. Mocht ze deze week toch wat vaker onwel worden, raad ik toch aan even de vk of ha te bellen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hmmmm, ze heeft er anders nooit last van gehad. Ze is vandaag voor het eerst even van haar stokje gegaan. Komende vrijdag hebben we de eerste afspraak met de vk, een goed moment om dit ook even ter sprake te brengen dan.
haha ja doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:39 schreef NotTheSame het volgende:
Raar Beessie, mijn vk raadde me dat toch allemaal aan? Dan zal ik haar vanavond eens even op d'r falie geven.
Ow wat fijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ben iets meer dan 5 weken nu. Echo heb ik op 31 augustus, geen extra vroege echo dus dit keer. (bewust)
nou ik moet zeggen dat ik nu veeeeeel minder slaap als toen ik een pasgeboren baby had hoor...quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:50 schreef Nirak het volgende:
[..]
Niet supergoed bijgelezen. Maar voor de slechte slapers onder ons: zie het als gewenning voor de gebroken nachten die nog komen gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NTS, ik ben zo benieuwd, hoop dat je zo nog post.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Whaha nee. Ben er wel klaar mee zo langzaam aanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zullen we ruilen? Ik moet nog een week of 15
Ja ik denk dat we dat ook doen. Als de weeen beginnen is het altijd nog ze gedaan. Leander word toch meteen opgehaald als het begint dus die heeft zijn bedje die nacht niet nodig. En na de bevalling bed meteen weer van de klossen af. Kraamhulp is er toch maar heel even elke dag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:48 schreef Books het volgende:
Bed op klossen als de bevalling begint is ook nog een optie. Dat deden wij hier namelijk anders was die 80cm imo onoverkomenlijk (hormonen)...
Van de kraamzorg hier mot het bed op klossenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Maar het bed moet toch mede voor de kraamzorg op klossen? En niet alleen maar voor de bevalling?
De kraamzorg is hier elke ochtend maar 2uurtjes. Daarvoor ga ik het bed niet op klossen laten. Leander ligt er elke nacht naast en dat vind ik iets belangrijker. Bed verschonen enzo doen we (of lief) zelf. Enige waar we dan het bed voor op klossen moeten laten is omdat ze mijn onderkant wil bekijkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Maar het bed moet toch mede voor de kraamzorg op klossen? En niet alleen maar voor de bevalling?
Oh dat is echt zo uncool.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:25 schreef SuperwormJim het volgende:
M'n vrouw heeft last van ochtendmisselijkheid
Nu is dat misschien nog een fijne bevestiging dat er echt iets gaande is, maar de lol is er snel af kan ik je als ervaringsdeskundige vertellenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Neem je toch gewoon lekker geen kraamzorg, hoef je je bed ook niet op klossen te zetten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Van de kraamzorg hier mot het bed op klossen![]()
Ik dacht ervan af te wezen omdat ik zowieso in het ziekenhuis beval, maar blijkbaar is er niet onderuit te komen
tja dat zijn nu eenmaal de regels.. ik neem aan dat je niet d e rug van een ander naar de klote wil helpen?!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik dacht ervan af te wezen omdat ik zowieso in het ziekenhuis beval, maar blijkbaar is er niet onderuit te komen
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Er is een oplossing;quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
In het kader van vooruitdenken, aan zo'n constructie zitten wij ook te denken. Een oud bed bij m'n schoonouders scoren en dat op de studeerkamer op klossen zetten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:53 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Er is een oplossing;
Ik beval ook in het ziekenhuis en wij zetten beneden een kraambed neer.
Want A- daar hebben we ruimte voor en B- We vonden het ook niet nodig om het bed op klossen te zetten. Je moet iig iets op hoogte hebben want je moet op hoogte liggen voor de controles. Simpel zat.
Dus je regelt óf een kraambed óf klossen
Ochtendmisselijkheid is een misleidend woord hèquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:53 schreef klumsy het volgende:
[..]
ik kan je zeggen dat dat echt niet fijn is!
Loop nu al vanaf het begin met misselijkheid, alleen dan de hele dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |