Is de bedoeling ja, maar kan niet slapen... Grrrr...quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:44 schreef Nirak het volgende:
Volgens mij slapen alle zwangere vrouwen vroeg op zondag om zo uitgerust aan een nieuwe werkweek te beginnen? Dan ga ik ook maar naar bed
Slaap lekker allemaal
Hej jij zou je plafond nog schilderenquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:13 schreef Kleurdoos het volgende:
nee hoor, ik ga morgen alweer op vakantie
Volgens mij bedoeld Kleurdoos haar vakantie thuisquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:45 schreef Jipster het volgende:
Kleurdoos fijne vakantie! Waar ga je heen?
En inderdaad eenvoor alle slechte slapers!
Verder dus nog een spannende updates van de LLM's, ik ben benieuwd!
Aaahhh, daar doe ik een moord voor! Ik ben 19wkn en ben al 6kg aangekomenquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:18 schreef SummerBreeze het volgende:
Wel bijgelezen maar te brak om op iedereen te reageren. Excuses daarvoor.
Vannacht uiteindelijk om 4 uur de playstation maar eens uitgezet en op de bank gaan liggen. Toen heb ik het nog licht zien worden, dus ik zal rond een uur of vijf in slaap gevallen zijn. Om half zeven werd ik weer wakker van vriendlief die koffie aan het zetten was. Straks dus maar weer even op bed kruipen. Of misschien wel verder met het verfvrij proberen te krijgen van de vloer in de babykamer. Ik weet het nog niet.
Zojuist wel goedgekeurd door de vlos. Bloeddruk heel netjes (112/64), baarmoeder groeit goed (zit nu 3 vingers boven de navel), hartje van de kleine is luid en duidelijk en ongeveer 140 slagen per minuut. Inmiddels begin ik wel iets aan te komen. Ik zit nu in ruim 22 weken op +3,5 kilo. Best netjes lijkt me.
Ohja verrekquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:03 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld Kleurdoos haar vakantie thuisomdat ze in de ziektewet zit
Wat goed!quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:10 schreef miss-jones25 het volgende:
Even een snel berichtje van mij, ben niet bijgelezen maar dat doe ik vanmiddag wel vanaf mijn eigen bank
Wh00h00!quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:10 schreef miss-jones25 het volgende:
Even een snel berichtje van mij, ben niet bijgelezen maar dat doe ik vanmiddag wel vanaf mijn eigen bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |