abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 augustus 2011 @ 09:15:00 #101
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100452114
mornings *meld*

NTS; succes met je SEO vandaag! spannend hoor :)

Vlindur; wat een ontzettend prutnacht heb je achter de rug.. das echt niet leuk idd... ik hoop dat je een beetje de dag doorkomt. Begrijp ik goed dat man ook thuis is? dan ga je toch lekker nog even slapen zo? :*

Soempie ziek, ach arme :* . Ik hoop dat het snel wat beter met je gaat!

Wickie; hoe is het met jou vandaag? knap je al een beetje op? en sta je dr vandaag ook alleen voor met je meisje? :*

Bereged? Hilliebilli? Piglet? alles nog rustig?

Ik heb van8 redelijk geslapen, voel me nog steeds dood en doodmoe, maar van8 iets minder vaak uit bed geweest en geen voorwerk oid gevoeld van8. Wel een heftige dag voor de boeg; T is pas om half acht vanavond weer @home... pfffff
hoop dat ik mijn meisje een beetje kan vermaken...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_100452367
Hopelijk hebben de slechte slapers snel een beter nachtje :*

KD, veel plezier op vakantie!

Beterschap Soempie! Even rustig aan!

Spannend NTS, we wachten op mooie plaatjes.
pi_100452565
Ja hoor bj alles rustig (had me al gemeld hoor :))
Bah volgens mij is de kapper gesloten vandaag, krijg ze niet te pakken iig.. Balen, want als ik wat in m'n hoofd heb wil ik da eigenlijk gewoon meteen (of in ieder geval meteen gepland hebben) en ik wil het zeker nu niet te ver vooruit plannen. Maar goed niks aan te doen, hopen dat ze morgen meteen plek hebben dan maar ;)
pi_100452678
Kleurdoos fijne vakantie! Waar ga je heen?

En inderdaad een :* voor alle slechte slapers!
Verder dus nog een spannende updates van de LLM's, ik ben benieuwd!
  maandag 8 augustus 2011 @ 10:03:49 #105
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100453051
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 09:45 schreef Jipster het volgende:
Kleurdoos fijne vakantie! Waar ga je heen?

En inderdaad een :* voor alle slechte slapers!
Verder dus nog een spannende updates van de LLM's, ik ben benieuwd!
Volgens mij bedoeld Kleurdoos haar vakantie thuis ;) omdat ze in de ziektewet zit
Rayen 2½ jaar!
  maandag 8 augustus 2011 @ 10:04:32 #106
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100453064
Ik was dus niet de enige die aan het spoken was vannacht. Ben brak aan het werk.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_100453188
Kd, fijne vakantie, ben jaloers... Want wat is het k*t weer.

Soempie, beterschap!

Vlindur, dat is geen leuke nacht nee... Lekker pyamadagje dan maar ja.

NTS heel veel plezier en succes vanavond met de SEO!

Oh BJ wat een lange dag voor jou. Succes meis :*

Hier vandaag en morgen dreumes vrij, die gaat deze op maandag en dinsdag altijd naar het kdv. Ik heb voor het eerst in weken weer een beetje fatsoenlijke nacht gehad en lekker uitgeslapen. Zo lekker uitgebreid douchen en om 11 uur komt de kraamzorg op bezoek.
Ik voel me iets beter vandaag, maar ik merk dat de bijholte ontsteking richting m'n kaak is getrokken. Ik kijk het tot donderdag aan anders ga ik toch maar de huisarts bellen.
Vannacht en gisteren wel last gehad van het eerste voorwerk of indalen volgens mij. Pijnlijke krampen helemaal onderin elke 10 minuten. Morgen even vragen bij de gyn of het indalen is geweest. Het voelt namelijk niet zo, kan nog goed lopen namelijk.
Bij Mette begonnen de voorweeen vanaf week 37. Erg gedriegelijk want ze is pas met 41+1 ter wereld gekomen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_100453428
Wel bijgelezen maar te brak om op iedereen te reageren. Excuses daarvoor.
Vannacht uiteindelijk om 4 uur de playstation maar eens uitgezet en op de bank gaan liggen. Toen heb ik het nog licht zien worden, dus ik zal rond een uur of vijf in slaap gevallen zijn. Om half zeven werd ik weer wakker van vriendlief die koffie aan het zetten was. Straks dus maar weer even op bed kruipen. Of misschien wel verder met het verfvrij proberen te krijgen van de vloer in de babykamer. Ik weet het nog niet.

Zojuist wel goedgekeurd door de vlos. Bloeddruk heel netjes (112/64), baarmoeder groeit goed (zit nu 3 vingers boven de navel), hartje van de kleine is luid en duidelijk en ongeveer 140 slagen per minuut. Inmiddels begin ik wel iets aan te komen. Ik zit nu in ruim 22 weken op +3,5 kilo. Best netjes lijkt me.
  maandag 8 augustus 2011 @ 10:24:13 #109
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_100453635
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 10:18 schreef SummerBreeze het volgende:
Wel bijgelezen maar te brak om op iedereen te reageren. Excuses daarvoor.
Vannacht uiteindelijk om 4 uur de playstation maar eens uitgezet en op de bank gaan liggen. Toen heb ik het nog licht zien worden, dus ik zal rond een uur of vijf in slaap gevallen zijn. Om half zeven werd ik weer wakker van vriendlief die koffie aan het zetten was. Straks dus maar weer even op bed kruipen. Of misschien wel verder met het verfvrij proberen te krijgen van de vloer in de babykamer. Ik weet het nog niet.

Zojuist wel goedgekeurd door de vlos. Bloeddruk heel netjes (112/64), baarmoeder groeit goed (zit nu 3 vingers boven de navel), hartje van de kleine is luid en duidelijk en ongeveer 140 slagen per minuut. Inmiddels begin ik wel iets aan te komen. Ik zit nu in ruim 22 weken op +3,5 kilo. Best netjes lijkt me.
Aaahhh, daar doe ik een moord voor! Ik ben 19wkn en ben al 6kg aangekomen :o !
pi_100453868
Netjes summerbreeze. Ik zit nu op 20 weken en net onder startgewicht, nog een half pond ofzo ;)
Maar met Chris zat ik ook zo laag, dus niks om me ongerust over te maken.
pi_100453946
Zo hai.

NTS, Woei! Veel plezier bij de SEO!

Wickie beterschap! Niet te lang mee lopen leuren hoor! :*

Summerbreeze wat klote joh :( Ik vond het echt vreemd, ik was wel moe, maar lag maar te woelen en te draaien en manlief lag zo lekker te slapen. ;(
Ben nog een paar keer bij Rienk wezen kijken, die slaapt zo lief O+
Wel 8 keer wezen plassen, je moet toch wat :')
Mijn man is niet thuis, die had gewoon belachelijk veel herrie vond ik (en hij deed echt heel zachtjes) Toen hij om 8 uur wegging werd Rienk ook echt wakker (hij vertelde al dat hij wakker was) maar Ik heb Rienk mooi nog even in zn bed gelaten tot half 9.

Ik ben gelukkig niet zo moe. Vreemd eigenlijk ook. Magoe. Ik loop in joggingbroek en shirt en Rienk in joggingbroek en romper ^O^ Lekker makkelijk, we hoeven toch de deur niet uit w/

En oh ja ik zit met 25 weken nog steeds ónder mijn startgewicht *O*
(dat was al te zwaar, dus vind het wel prima :Y )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_100453983
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 10:03 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Volgens mij bedoeld Kleurdoos haar vakantie thuis ;) omdat ze in de ziektewet zit
Ohja verrek :') maandagmorgen he, dan heb ik opstartproblemen enzo.. :')
pi_100454913
Ik ben blij dat ik goed slaap 's nachts. Voor mijn gevoel heb ik echt een mega-buik. Bij de oudste ben ik niet eens zo geeindigd. Mensen die mij toen zwanger hebben gezien vinden mij nu "dik". En degenen die mij nu voor het eerst zwanger zien vinden mijn buik bescheiden.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_100455036
Even een snel berichtje van mij, ben niet bijgelezen maar dat doe ik vanmiddag wel vanaf mijn eigen bank *O*
pi_100455137
Jeuj MJ!!!!! Wat goed!! *O*
Tralalalaaa
  maandag 8 augustus 2011 @ 11:19:23 #116
348178 NotTheSame
pi_100455264
Miss-jones *O* *O* *O* *O* !

Wat een goed nieuws!
  maandag 8 augustus 2011 @ 11:19:58 #117
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100455290
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 11:10 schreef miss-jones25 het volgende:
Even een snel berichtje van mij, ben niet bijgelezen maar dat doe ik vanmiddag wel vanaf mijn eigen bank *O*
Wat goed!
  maandag 8 augustus 2011 @ 11:22:22 #118
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100455376
MJ wat goehoed *O* *O* *O*

NTS, veel plezier met SEO

Hier net moeders voor moeders op visite gehad, altijd zo enorm fijn als die het met je eens zijn dat je gewoon zwanger bent O+

Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_100455424
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 11:10 schreef miss-jones25 het volgende:
Wh00h00!
pi_100455434
Kiek m es van t scherm afknallen Flugel!! o+

En MissJones..wat heeeerlijk voor je!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_100455442
Flugel O+ Dat een heule vette hoor O+
  maandag 8 augustus 2011 @ 11:27:18 #122
348178 NotTheSame
pi_100455538
Sooooooooo Flugeltje, daar is geen twijfel over mogelijk zeg!!!!
  maandag 8 augustus 2011 @ 11:28:08 #123
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100455565
Hij knalt écht he? O+

Zo donker heb ik 'm nog nooit gehad bij MvM...

Bijna genoeg om gewoon voor uit de kast te willen komen :P Het voelt zo enorm goed dit keer...
pi_100455649
MJ, wat fijn dat je straks op je eigen bank mag hangen !!

Flugel, dat is me een goed positieve test!
pi_100455756
*O* Miss jones wat goed!!! Geniet er vanmiddag van lekker op je eigen bank te liggen!! *O*

Flugeltje wat een mooie dikke strepen heb je daar zeg!! *O*
pi_100456387
Wauw Flugel, die knalt er echt vanaf zeg! Wat geweldig toch om te zien! Het gaat echt blijven plakken! :*

*O* MJ lekker naar huis!!! Wat fijn zeg! Ik ga heel hard duimen dat het controleerbaar blijft zo en dat je thuis kan blijven :*

Hier kraamzorg over de vloer gehad, was aardige intakepersoon. Leuk gesprek gehad met haar. Ze heeft alles goed genoteerd, volgens mij had ze een beetje medelijden met me vanwege de voorgaande kraamperiode. Ze ging de hele tijd zeggen dat ze er alles aan ging doen om mijn wensen mogelijk te krijgen, was wel grappig.

Dokter ook gebeld toch maar, en moet toch echt een antibioticakuur en ook gelijk beginnen vanwege zwangerschapstermijn. Dus zo even naar de apotheek hobbelen. Hopelijk kan ik aan het eind van de week weer normaal ademhalen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  maandag 8 augustus 2011 @ 11:54:33 #127
30252 Soempie
Procreating
pi_100456397
MJ, wat goed zeg! *O*

En Flugeltje wat een mooie dikke streep. ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_100456504
MJ, wat fijn. Nu lekker thuis verder broeden ^O^

Flugel, wat een dikke vette streep *O* Hoe ver ben je nu en wanneer heb je een echo?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 8 augustus 2011 @ 11:59:37 #129
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100456571
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 11:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
MJ, wat fijn. Nu lekker thuis verder broeden ^O^

Flugel, wat een dikke vette streep *O* Hoe ver ben je nu en wanneer heb je een echo?
Ben iets meer dan 5 weken nu. Echo heb ik op 31 augustus, geen extra vroege echo dus dit keer. (bewust)
  maandag 8 augustus 2011 @ 12:14:03 #130
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_100457023
Wow Fluugs. Wat een knaller :D.
  maandag 8 augustus 2011 @ 13:00:18 #131
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100458449
MissJones *O* *O* *O* wat zal je blij zijn O+

Flugeltje damn girl, die knalt eruit :D ;) *O*
Rayen 2½ jaar!
pi_100458635
MJ *O* *O* *O* *O* *O*
Flugel die is wel heel duidelijk ja *O*
pi_100458858
MissJones *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* Eigen banken zijn toch het fijnst

Hier net weer wakker van mijn inhaalslaapje. Gek wat twee uurtjes op de bank slapen een mens goed kan doen.

Zojuist te horen gekregen dat mijn versgeboren neefje straks naar huis mag vanuit het ziekenhuis. Dus ik denk dat ik vanavond ga babysnuffelen. En anders morgenmiddag. Ligt er helemaal aan hoe mijn schoonzus en zwager zich straks voelen.
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:18:19 #134
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100461267
SB; wat heeeeerlijk zo'n enorm vers beebje knuffelen! ... *stiekem jaloers*

Vlindur; onder je startgewicht!! dat doe je goed meid!
zullen het maar niet over mijn gewicht hebben... :@

Flugel; die is echt heeeel mooi die test! overduidelijk zwanger (Jaaaa echt ZWANGER!!!)
Willem krijgt gewoon een broertje of zusje! en ik blijf duimen tot je een goede echo hebt gehad hoor... deze zit volgens mij al vastgekit ;)

MJ; lekker naar je eigen huis; wat heeeeeeeeerlijk! ik gun het je zo om de rest van je zwangerschap in elk geval in je eigen omgeving te mogen zijn... :*

zooo mijn dreumes ligt op bed voor dr middagdutje en mama is alweer gesloopt ;) Dus ik ga zo ook maar een dutje doen denk ik... na het dutje, nog een deel 2...pffffff.
Gelukkig komt morgen oma gezellig op bezoek.
pi_100461421
MJ, wat fijn!!

Wow Fluugs, die knalt er echt uit zeg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_100463161
Bah, wasmachine heeft besloten te gaan lekken. Hele bovenverdieping onder water
  Moderator maandag 8 augustus 2011 @ 15:28:24 #137
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_100463755
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 08:05 schreef Take_A_Picture het volgende:

SWJ: Was jij niet de aankomende papa die zich eerst zorgen maakte omdat je vrouw totaal geen klachten had oid? ;)
Klopt. Maar nu heb ik er al weer genoeg van :')
Ze begint nu ook al met duizeligheid en flauwvallen, als dat tenminste ook een zwangerschapskwaaltje is. Het lijkt wel alsof er iedere dag een nieuw kwaaltje bij komt.
F.K.A. SuperwormJim
pi_100464665
Duizeligheid en flauwvallen klinkt als een lage bloeddruk.. Piet perse een zwangerschapskwaaltje volgens mij maar kan idd wel voorkomen tijdens de zwangerschap. Zou daar over even contact opnemen met de vk of huisarts.
  Moderator maandag 8 augustus 2011 @ 15:56:02 #139
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_100464915
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 15:50 schreef hilliebillie het volgende:
Duizeligheid en flauwvallen klinkt als een lage bloeddruk.. Piet perse een zwangerschapskwaaltje volgens mij maar kan idd wel voorkomen tijdens de zwangerschap. Zou daar over even contact opnemen met de vk of huisarts.
Hmmmm, ze heeft er anders nooit last van gehad. Ze is vandaag voor het eerst even van haar stokje gegaan. Komende vrijdag hebben we de eerste afspraak met de vk, een goed moment om dit ook even ter sprake te brengen dan.
F.K.A. SuperwormJim
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:15:33 #140
348178 NotTheSame
pi_100465710
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 15:09 schreef SummerBreeze het volgende:
Bah, wasmachine heeft besloten te gaan lekken. Hele bovenverdieping onder water
Oei, das balen SummerBreeze! Misschien even kijken of de filter volgeschoten is ofzo? Dat is bij ons wel eens het euvel geweest. Duur grapje om daar een monteur voor te laten komen, want het is (vaak) een supersimpel klusje.

quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2011 15:56 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Hmmmm, ze heeft er anders nooit last van gehad. Ze is vandaag voor het eerst even van haar stokje gegaan. Komende vrijdag hebben we de eerste afspraak met de vk, een goed moment om dit ook even ter sprake te brengen dan.
Ik heb ook een vrij lage bloeddruk tijdens m'n zwangerschap. Mocht ze deze week toch wat vaker onwel worden, raad ik toch aan even de vk of ha te bellen.

Voor de rest kan ik je wederhelft alleen maar aanraden om wat meer zouten binnen te krijgen. Een dropje, Dextro Energy, zoethoutthee etc. Maar alles met mate natuurlijk.
Verder proberen niet te lang te staan, en het opstaan wat rustiger te doen.
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:32:47 #141
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100466414
drop voor de bloeddruk heeft geen noemelijk effect hoor; en zout eten ook niet, dat is zo achterhaald als wat ;)
het langzaam veranderen van houding is inderdaad wel een goede tip; en iets langzamer opstaan en dergelijke.
Helaas ken ik het flauwvallen en duizelig zijn ook wel van het begin van de zwangerschap.. heb er echt enorm veel last van gehad.. ook meedere malen van mijn stokje gegaan, en ook een paar keer op het werk echt ff mijn werkzaamheden moeten onderbreken.

naja het was ook een beetje de goden verzoeken natuurlijk Jim! ;)

SB; wat ontzettend balen zeg!! ik hoop dat het wat meevalt....
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:39:32 #142
348178 NotTheSame
pi_100466707
Raar Beessie, mijn vk raadde me dat toch allemaal aan? Dan zal ik haar vanavond eens even op d'r falie geven _O- .
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:44:58 #143
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100466946
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:39 schreef NotTheSame het volgende:
Raar Beessie, mijn vk raadde me dat toch allemaal aan? Dan zal ik haar vanavond eens even op d'r falie geven _O- .
haha ja doen :D heb je een oudere VK misschien???
en een dextro kan wel helpen, want je suikerspiegel kan in de zwangerschap wel wat wisselend zijn...

toevallig hadden we er laatst ook al een discussie over; mensen die zoutloos moeten eten ivm hoge bloeddruk.. dat wordt ook nog steeds door sommige artsen afgesproken, terwijl het dus wetenschappelijk is bewezen dat er echt maar een miniem percentage van alle mensen met bloeddrukproblemen reageren op het weglaten van zout in de voeding...

kijk leuk linkje:
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=56
pi_100467042
Ik was in het begin ook mega flauw steeds :Y
Inmiddels is het over en voel ik me prima! Zelfs mijn rug is niet meer zo'n punt! *O*
pi_100467327
Whaha, de baby is vanochtend en vanmiddag bezig geweest om zn woonkamer te verbouwen. Ik hoop voor hem dat het er beter op is geworden, maar ik ben niet zo blij. Er steekt nu al een uur of 3 een voetje uit _O-
Ik hoop dat ie straks weer even terug draait, dat is voor mij iig comfortabeler :D :P
pi_100469583
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 11:59 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ben iets meer dan 5 weken nu. Echo heb ik op 31 augustus, geen extra vroege echo dus dit keer. (bewust)
Ow wat fijn :) dan kun je ook extra lang meedoen met mvm, ook heel goed *O*

En miss J, gewoon vanaf je eigen bank *O*

Niet supergoed bijgelezen. Maar voor de slechte slapers onder ons: zie het als gewenning voor de gebroken nachten die nog komen gaan ;)
pi_100471119
@superwormjim ik ben in het begin van mijn zwangerschap ook 5 x in totaal flauw gevallen en kwam ook door een te lage bloeddruk, en gebeurde als ik te lang stond, of te snel was opgestaan, toen ik daar rekening mee ging houden is het niet meer gebeurd, ja soms dacht ik dat het weer ging gebeuren en dan ging ik gewoon ff zitten, waar het ook was, midden in de blokker bijv.

zo heb de hele middag in bed gelegen met vriendlief
heerlijk om weer thuis te zijn O+

( vlindur ik heb aanvraag gedaan op twitter om je te volgen)

[ Bericht 6% gewijzigd door miss-jones25 op 08-08-2011 18:41:13 ]
  maandag 8 augustus 2011 @ 18:34:43 #148
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100471128
Is ook zo Nirak, ik vind het tussendoor wakker worden op zich niet erg, maar het niet in slaap kunnen komen! Ik geloof niet dat ik daar vanavond problemen mee zal hebben *gaap*

*O* voor MJ! Dat je maar lekker op je eigen bank ligt! Edit: en gezellig met je lief!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:11:15 #149
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100472737
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:50 schreef Nirak het volgende:

[..]

Niet supergoed bijgelezen. Maar voor de slechte slapers onder ons: zie het als gewenning voor de gebroken nachten die nog komen gaan ;)
nou ik moet zeggen dat ik nu veeeeeel minder slaap als toen ik een pasgeboren baby had hoor...
moet er nu zeker 1,5 a 2 uur vaak uit... en mijn kindje werd toen snachts om de 3-4 uur gevoed...
dus do the math ;)
Je moet natuurlijk geluk hebben met je kindje, en het slapen.. mijn dreumes is een schoolvoorbeeld van een slaapkop geworden.
(snachts van 20 uur tot minimaal 9 uur de volgende morgen en ze doet ook nog een middagdutje).

NTS heb je vanavond je SEO pas??? ;) ik zat al te wachten op je nieuws joh!!
mogen wij ook weten wat jullie krijgen? of wil je het niet eens weten?

en Vlindur; uitstekende voetjes, bijzonder he??

mijn dag alleen met dreumes zit dr bijna op, en ik ben moe moe moe, mijn kindje rolt nu over de vloer en kijkt babytv, en we gaan zo nog even samen het bad in...
papa is gelukkig ook onderweg ;)
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:11:50 #150
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_100472770
MJ Wat fijn!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

En flugeltje wat een mega streep! Die moet wel blijven plakken! *O* *O* *O* *O*

Oh en NTS succes met de seo!!! Ben benieuwd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')