BJ, je mams is er vandaag toch? Ga lekker op bed liggen. Misschien niet om de hele dag te werken, maar gewoon om je rust een beetje te pakken. Nog een paar weekjes en dan heb je je mupke in je armen. Wie weet al wel eerder
Misschien kan Evie de komende weken wat vaker naar het kdv? Zodat jij wat meer rust hebt?
MJ, wat ontzettend fijn om zo'n berichtje van je te lezen. Gewoon lekker thuis, verse broodjes, je eigen bed en een open raam. Hoe simpel kan een beetje geluk zijn
Ik hoop echt nog veel meer van zulke berichtjes van je te lezen de komende weken. Jullie hebben een beetje voorspoed zo verdiend. Jullie meisje lekker uitbroeden
Klossen.. ach hoort erbij (de intake mevrouw die ik gisteren had, heeft een hernia aan haar werk overgehouden en mag daardoor het werk niet meer doen. Ik begrijp wel echt waarom het bed omhoog moet)..
Maar volgens mij kan Mette dan onder het bed door, dat vind ik wel een beetje eng. Eens bedenken wat we gaan doen. We hebben wel besloten het pas omhoog te doen als ik terug kom uit het ziekenhuis. De vorige keer was het een werkje van 3 minuten. Ik mag toch niet thuis bevallen.
Hier weer een dikke sticker gekregen van de gyn
Alles was helemaal keurig, ze was dik tevreden. De baby heeft lekker geen last van mijn geweldig leuke bijholte ontsteking. Ze is nu rond de 2750 gram

Ik was lichtelijk in shock, wat supergaaf zeg! En inderdaad het indalen is begonnen en het zit al lekker vast in mn bekken. Ik ben dus weer een pinguin de komende weken
SWJ,

daar ga jij om juichen??? Ik begrijp wel dat je klachten wil als bevestiging

maar die ochtendmisselijkheid is echt k*t hoor. Ben zo blij dat ik dat beiden keren maar minimaal heb gehad.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..