NTS, zeker een eigenwijsje! Maar nu mag je volgende week weer kijken!

SB; wat enorm vervelend zeg! Hopelijk droogt alles goed op!
MJ; lekker thuis, wat heerlijk moet dat zijn! Wel fijn dat je zo dicht bij het lumc woont.
Soempie; wat onwijs schattig!!
En een

voor alle LLM's en LLV's!!
Gisteren lekker een uur eerder naar huis gegaan. Had zo'n pijn in mn rug dat ik er beroerd van werd. Heb het nog lang weten te rekken, maar om 3 uur was ik er wel klaar mee.
Daarna thuis mn hangkleding aangetrokken en niks meer gedaan. Ben wel heel de avond nog beroerd geweest, maar was denk gewoon oververmoeid. Had zondag ook een drukke dag gehad en dan met een gebroken nacht erbij, dat gaat gewoon niet goed

Vannacht wel weer beter geslapen dus ik voel me nu ook wel weer beter.
Waar ik wel steeds vaker last van heb ik dat ik bang ben dat het alsnog fout zal gaan ofzo. Ik weet dat het kindje, naarmate het groeit en groeit, wat minder gaat bewegen, maar ben echt zo bang dat het niet goed gaat. Maarja ik voel het wel nog meerdere malen per dag en ook wel heftig soms, dus ik moet niet zo zeuren. Misschien hoort het wel bij het niet kunnen beseffen dat het er echt aan komt en dat het steeds dichterbij komt. Nog maar iets minder dan 6 weken tot de uitgerekende datum! En 6 weken is echt kort!!!
Nouja, vrijdag heb ik weer checkup bij de dokter/vk, dus als daar alles weer goedgekeurd wordt dan denk ik dat ik wel weer wat relaxter ben. Plus ik ben dan echt klaar met werken, denk dat dat ook wel wat rust in m'n koppie geeft.