abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100473520
*O* Miss-jones wat heerlijk lekker in je eigen bedje O+

*O* NTS succes zo met de SEO, ben erg benieuwd
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_100473658
ow en Flugeltje van en knallende test *O*
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:32:31 #153
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_100473727
Nou, hier is het weer bedtijd. Probeer het al een half uur te rekken maar mijn oogjes vallen nu toch echt dicht. :Z

Vrijdag toch maar een goed gesprek met de vk aan gaan want dit slaat nergens meer op en het lijkt alleen maar erger te worden. :(
pi_100473938
Slaap lekker Kyara, ik zal er ook wel over een uurtje inliggen }:|
Echt zo vervelend die vermoeidheid... kan wel de hele dag slapen
pi_100474124
Pfff, vanmiddag 3 uur bezig geweest met water opruimen. Er is in totaal een liter of 60/70 over de bovenverdieping gegaan. Gelukkig is het niet in de hobbykamer terechtgekomen want daar staat een PC op de grond en ik denk niet dat die een halve cm water zou hebben overleefd. Verder ben ik erg blij dat het oude gordijn van de kinderkamer in het halletje boven lag. Dat heeft er namelijk voor gezorgd dat het water de trap niet afgegaan is. Was dat wel gebeurd dan was mijn hardhouten vloer waarschijnlijk naar de maan geweest.
Wel had ik een halve cm water in het washok, de slaapkamer en het halletje staan.
Oorzaak was trouwens het feit dat ik na het schoonmaken van de afvoer het dopje van de noodafvoer niet goed had teruggedaan en dat dopje is er dus vanaf geschoten. Ik heb me nog nooit zo schuldig gevoeld. Lekker begin van de schoonmaakwoede.

Zojuist alle handdoeken (gelukkig hebben we maar een klein overschot doordat we ongeveer 30 badlakens hebben) bij mijn moeder gedropt zodat zij ze even voor me kan wassen en drogen. Ik durf vandaag even niet de wasmachine aan te zetten in het vochtige washok.

Nu is het afwachten hoeveel water er langs de plinten onder het laminaat terecht is gekomen.
pi_100474292
Pfff wat een gedoe zeg... wel super fijn dat het water niet naar beneden gelopen is!
Moet je toch even niet aan denken dat je hele houten vloer dan vervangen moet worden :X
  maandag 8 augustus 2011 @ 20:00:46 #157
30252 Soempie
Procreating
pi_100475037
Jeetje, Kyara, nog steeds zo moe joh. -O- Is er niet iets mogelijk met je werk? Dat je toch wat tijd ook voor jezelf over houdt?

En SB, pfffff. Is het ook niet door het plafond gekomen? Hoop dat het laminaat het ook overleeft.

Hier ren ik om de zoveel tijd naar de badkamer/ wc. Heel onsmakelijk en begin me zorgen te maken over uitdroging. Morgen zou ik m'n functioneringsgesprek hebben op m'n werk, dus daar maak ik me ook druk om. Denk niet dat het morgenochtend al beter is. Ik voel me zo slap en moe. Heb vandaag niet veel anders gedaan dan borduren en slapen. :X

Toch nog iets nuttigs gedaan, slabbetje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NTS, ik ben zo benieuwd, hoop dat je zo nog post. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 8 augustus 2011 @ 20:28:40 #158
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100476351
@Summerbreeze; dat hebben wij hier ook eens gehad, dat stomme ding er niet goed opgedraaid :@ . Gelukkig kwam ik er snel achter: zou gaan douchen en hoorde al water kletteren daar terwijl ik de douche nog niet aangezet had! Kwam dus zo door het beton de badkamer in! Snel de wasmachine uitgezet, schade was dus nog enigszins beperkt, maar ook aardig wat handdoeken verbruikt om het op te dweilen. Toestand is het!

@Soempie; wat vervelend zo beroerd voelen! Hoop dat het snel ophoud?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_100476384
Nope, het plafond is hier een betonnen plak van een cm of 30, dus daar komt het niet zomaar doorheen. Ik heb eerder een soort van lekkage gehad in het washok, maar dat was een kleintje. Er zat een lek in de waterleiding en dat zorgde voor ongeveer een halve liter aan waterdruppels per keer. Het heeft toen echter wel ruim een jaar geduurd voordat we erachter kwamen (het lek bleek er bij navraag bij de vorige bewoners toen al gezeten te hebben, maar ze dachten het gerepareerd te hebben - niet dus). Dit heeft ook niet tot noemenswaardige schade geleid. Alleen wat vochtplekken op de muur van het washok (en dus ook aan de halkant, maar dat is op te lossen met een nieuw laagje verf). Ik hoop dus dat het nu net zo gaat.
  maandag 8 augustus 2011 @ 20:30:52 #160
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100476463
Jeejjj Summerbreeze :{ wat een verschrikking, gelukkig is je houten vloer beneden er goed vanaf gekomen.
Ik hoop dat je laminaat het ook allemaal goed doorstaat.
Enne niet schuldig voelen, zulke dingen kan iedereen gebeuren, wie zoekt er nou zoveel kwaad achter een niet zo goed teruggeplaatst dopje :{

Kyara is je ijzergehalte wel goed. De mijne was heel laag en ik was in het begin ook heel erg moe. Niet zo erg zoals jij. Maar toch misschien iets om aan te denken om te checken.
Ben benieuwd wat ze bij de controle zeggen, want dit lijkt me ook wel extreem.
Rayen 2½ jaar!
  maandag 8 augustus 2011 @ 20:32:46 #161
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100476565
Ohw vergeet ik ook soempie, mooi zeg!!!!
Maak je ook slabbetjes op bestelling :9 ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_100476891
Miss Jones fijn dat je weer naar huis mag!

Flugel wat een knaller zeg! Ik ga 2 september voor de 1e echo mocht ook eerder maar dan zijn wij op vakantie.

Soempie wat leuk O+
  maandag 8 augustus 2011 @ 20:47:06 #163
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_100477298
Daar ben ik dan!
Eindelijk terug van de SEO, maar ik zal jullie helaas moeten teleurstellen, ik heb geen foto's ;( ...
Alles zag er goed uit, behalve dat onze dwarsligger z'n hele gezicht in de placenta gepropt had, waardoor ze dus geen mooie foto's kon maken, en ze het bovenlipje/gehemelte/neusje niet kon zien.
En het is ECHT een eigenwijsje, want het hield de beentjes heel stijf bij elkaar :X ! Dus we weten eigenlijk nog niks.
Ook ligt het al vrij laag in het bekken, vandaar dat mijn buik ook meer een druppelvorm heeft, dan een bolletje!

Volgende week donderdag mag ik weer terugkomen, en dan hoop ik wel foto's te kunnen showen!
pi_100477834
Wat jammer NTS, maar wel fijn dat je volgende week terug mag komen! Hopelijk kan je dan hele mooie foto's showen O+
pi_100477891
NTS, fijn dat je terug mag komen. Konden ze wel alles zien, of het in orde was?

MJ, superfijn dat je weer thuis bent. Laat je lekker verwennen!
  maandag 8 augustus 2011 @ 21:06:55 #166
348178 NotTheSame
pi_100478391
Ze kon alles zien, behalve het gezichtje en wat er zich nou tussen die beentjes bevond :') .
En alles wat ze kon zien, heeft ze ook nagekeken en alles was netjes aangelegd en liep mooi gelijk met m'n termijn.

Ik moet dus volgende week donderdag terug voor de check-up van het lipje, gehemelte, neusje en voor het Triple-P onderzoek, want ik bedenk me net dat ze dat is vergeten.
En mijn boerenverstand zegt eigenlijk dat ik dat wel belangrijk vind om er aan mee te doen, zeker omdat ons dwarsliggertje al zo laag ligt.
  maandag 8 augustus 2011 @ 21:24:44 #167
30252 Soempie
Procreating
pi_100479439
NTS, ik moest toch wel erg lachen om je eigenwijze wurm. :') :D Mooi verhaal voor later.

En gelukkig is alles wat ze kon checken goed. Nu hopen dat volgende week donderdag je kindje wat gunstiger ligt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_100496445
Ik meld me vast even, alles nog rustig hier.. Ben alleen behoorlijk misselijk sinds gisteravond, das nier relaxed.. Nu nog ff slapen hoop ik, maar ben er bang voor..
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 07:47:04 #169
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100496679
slaap nog goed!
hier ook nog niets gebeurd...
pi_100496715
NTS, wat een eigenwijsje. Nu al :D
Wij mogen volgende week woensdag voor de SEO, eindelijk weer even gluren..

SummerBreeeze, hopelijk droogt alles netjes op. Dat zijn nou net van die dingen waar je nesteldrang niet voor wil gebruiken..

Hebben de LLM nog een goede nacht gemaakt?
pi_100496769
NTS, zeker een eigenwijsje! Maar nu mag je volgende week weer kijken! ;)

SB; wat enorm vervelend zeg! Hopelijk droogt alles goed op!

MJ; lekker thuis, wat heerlijk moet dat zijn! Wel fijn dat je zo dicht bij het lumc woont.

Soempie; wat onwijs schattig!!

En een :* voor alle LLM's en LLV's!!

Gisteren lekker een uur eerder naar huis gegaan. Had zo'n pijn in mn rug dat ik er beroerd van werd. Heb het nog lang weten te rekken, maar om 3 uur was ik er wel klaar mee.
Daarna thuis mn hangkleding aangetrokken en niks meer gedaan. Ben wel heel de avond nog beroerd geweest, maar was denk gewoon oververmoeid. Had zondag ook een drukke dag gehad en dan met een gebroken nacht erbij, dat gaat gewoon niet goed :')
Vannacht wel weer beter geslapen dus ik voel me nu ook wel weer beter.

Waar ik wel steeds vaker last van heb ik dat ik bang ben dat het alsnog fout zal gaan ofzo. Ik weet dat het kindje, naarmate het groeit en groeit, wat minder gaat bewegen, maar ben echt zo bang dat het niet goed gaat. Maarja ik voel het wel nog meerdere malen per dag en ook wel heftig soms, dus ik moet niet zo zeuren. Misschien hoort het wel bij het niet kunnen beseffen dat het er echt aan komt en dat het steeds dichterbij komt. Nog maar iets minder dan 6 weken tot de uitgerekende datum! En 6 weken is echt kort!!!
Nouja, vrijdag heb ik weer checkup bij de dokter/vk, dus als daar alles weer goedgekeurd wordt dan denk ik dat ik wel weer wat relaxter ben. Plus ik ben dan echt klaar met werken, denk dat dat ook wel wat rust in m'n koppie geeft.
Tralalalaaa
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 08:16:36 #172
30252 Soempie
Procreating
pi_100496879
TAP, ik kan me je zorgen wel voorstellen. Denk dat het er ook wel een beetje bij hoort, omdat je alleen op je gevoel af kunt gaan nu. En op wat getrappel. Maar 6 weken vliegen zo voorbij inderdaad en dan heb je je kleine lekker bij je. Ongelooflijk toch. :D
pi_100496891
NTS, fijn dat alles wat wel zichtbaar was :D goed was. Lekker eigenwijsje heb je., beloofd veel goeds ;)

BJ, ben je stiekem bevallen vannacht?
:P

Ik duik nog even een uurtje terug in bed. Mijn lieftallige dochter was om half 6 ontroostbaar aan het huilen. Ze moest perse bij mij liggen. Ze is helemaal tegen me aangekropen in slaap gevallen. Zeer zeldzaam, ze is niet zo'n knuffelpersoon.
En dan strakjes naar de gyn. Ook weer een groeiecho vandaag.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 08:37:07 #174
348178 NotTheSame
pi_100497088
Mogguh!

Voor alle LLM's even een hug! Beessie, kom je es effe melden ;) !

T_A_P, balen dat je zoveel last hebt van je rug. Zorg je goed voor jezelf meis? Ik kan me je zorgen wel voorstellen, met alles wat je meegemaakt hebt :* !

Wickie, wat zielig, zo'n ontroostbaar kindje. Succes vanmiddag!

Miss-jones, hoe was je eerste nacht thuis?

Kyara, hopelijk kan de vk je verder helpen, want ik kan me voorstellen dat die eeuwige vermoeidheid je opbreekt!

Klumsy, hoe ist nog met je kleine bengeltjes?

Ik ben niet helemaal fit momenteel, heb wat last van misselijkheid. Dat had ik gisteren ook al maar ik dacht dat het van de zenuwen zou zijn. Hopelijk trekt het nog weg zometeen.
Vandaag nog effe met oma en 2e oma uit winkelen. Die hadden zich helemaal verheugd op 'gericht sjoppe', maarja, dat feestje gaat dus niet door dankzij onze dwarsligger haha!
pi_100497724
:o Moet gewoon nog maar 39 dagen :o
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')