Ja ik denk dat we dat ook doen. Als de weeen beginnen is het altijd nog ze gedaan. Leander word toch meteen opgehaald als het begint dus die heeft zijn bedje die nacht niet nodig. En na de bevalling bed meteen weer van de klossen af. Kraamhulp is er toch maar heel even elke dag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:48 schreef Books het volgende:
Bed op klossen als de bevalling begint is ook nog een optie. Dat deden wij hier namelijk anders was die 80cm imo onoverkomenlijk (hormonen)...
Van de kraamzorg hier mot het bed op klossenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Maar het bed moet toch mede voor de kraamzorg op klossen? En niet alleen maar voor de bevalling?
De kraamzorg is hier elke ochtend maar 2uurtjes. Daarvoor ga ik het bed niet op klossen laten. Leander ligt er elke nacht naast en dat vind ik iets belangrijker. Bed verschonen enzo doen we (of lief) zelf. Enige waar we dan het bed voor op klossen moeten laten is omdat ze mijn onderkant wil bekijkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Maar het bed moet toch mede voor de kraamzorg op klossen? En niet alleen maar voor de bevalling?
Oh dat is echt zo uncool.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:25 schreef SuperwormJim het volgende:
M'n vrouw heeft last van ochtendmisselijkheid
Nu is dat misschien nog een fijne bevestiging dat er echt iets gaande is, maar de lol is er snel af kan ik je als ervaringsdeskundige vertellenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Neem je toch gewoon lekker geen kraamzorg, hoef je je bed ook niet op klossen te zetten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Van de kraamzorg hier mot het bed op klossen![]()
Ik dacht ervan af te wezen omdat ik zowieso in het ziekenhuis beval, maar blijkbaar is er niet onderuit te komen
tja dat zijn nu eenmaal de regels.. ik neem aan dat je niet d e rug van een ander naar de klote wil helpen?!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik dacht ervan af te wezen omdat ik zowieso in het ziekenhuis beval, maar blijkbaar is er niet onderuit te komen
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Er is een oplossing;quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
In het kader van vooruitdenken, aan zo'n constructie zitten wij ook te denken. Een oud bed bij m'n schoonouders scoren en dat op de studeerkamer op klossen zetten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:53 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Er is een oplossing;
Ik beval ook in het ziekenhuis en wij zetten beneden een kraambed neer.
Want A- daar hebben we ruimte voor en B- We vonden het ook niet nodig om het bed op klossen te zetten. Je moet iig iets op hoogte hebben want je moet op hoogte liggen voor de controles. Simpel zat.
Dus je regelt óf een kraambed óf klossen
Ochtendmisselijkheid is een misleidend woord hèquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:53 schreef klumsy het volgende:
[..]
ik kan je zeggen dat dat echt niet fijn is!
Loop nu al vanaf het begin met misselijkheid, alleen dan de hele dag
Volgens mij is over regels heen lezen ook een kwaaltje.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:27 schreef wickie het volgende:
SWJ,daar ga jij om juichen??? Ik begrijp wel dat je klachten wil als bevestiging
maar die ochtendmisselijkheid is echt k*t hoor. Ben zo blij dat ik dat beiden keren maar minimaal heb gehad.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:38 schreef PurpleDaisy het volgende:
[..]
Oh dat is echt zo uncool..
* PurpleDaisy spreekt uit ervaring.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:46 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Nu is dat misschien nog een fijne bevestiging dat er echt iets gaande is, maar de lol is er snel af kan ik je als ervaringsdeskundige vertellen
Het is inderdaad weer een bevestiging. En blijkbaar is het ook snel verholpen, ze hoeft alleen maar iets te eten en het is over.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:53 schreef klumsy het volgende:
[..]
ik kan je zeggen dat dat echt niet fijn is!
Loop nu al vanaf het begin met misselijkheid, alleen dan de hele dag
True. Ik heb wel veel moeite om iets weg te krijgen thoo. Zij niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:24 schreef SuperwormJim het volgende:
Het is inderdaad weer een bevestiging. En blijkbaar is het ook snel verholpen, ze hoeft alleen maar iets te eten en het is over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |