abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 10:36:33 #181
30252 Soempie
Procreating
pi_100499719
Ik zal wel iets heel doms zeggen nu, maar kan het kinderbedje niet ook op klossen? Dat het weer dezelfde hoogte heeft als jullie bed?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 10:48:21 #182
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_100500094
Bed op klossen als de bevalling begint is ook nog een optie. Dat deden wij hier namelijk anders was die 80cm imo onoverkomenlijk (hormonen)...
pi_100501051
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:48 schreef Books het volgende:
Bed op klossen als de bevalling begint is ook nog een optie. Dat deden wij hier namelijk anders was die 80cm imo onoverkomenlijk (hormonen)...
Ja ik denk dat we dat ook doen. Als de weeen beginnen is het altijd nog ze gedaan. Leander word toch meteen opgehaald als het begint dus die heeft zijn bedje die nacht niet nodig. En na de bevalling bed meteen weer van de klossen af. Kraamhulp is er toch maar heel even elke dag.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_100501157
Maar het bed moet toch mede voor de kraamzorg op klossen? En niet alleen maar voor de bevalling?
Tralalalaaa
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:20:33 #185
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100501219
*meld*

bleeeeuhhh wat weer een rampzalige nacht... sliep pas voor het eerst na 2 uur en toen elk uur naar de wc om te plassen....
voel me geradbraakt..
zou toch denken dat je na zoveel slechte nachten wel eens een nachtje lekkerder zou slapen.. maar nope.. jammer jammer...

vanmiddag naar de VK.

verder niet helemaal bijgelezen, lukt ff niet...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:22:42 #186
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100501286
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Maar het bed moet toch mede voor de kraamzorg op klossen? En niet alleen maar voor de bevalling?
Van de kraamzorg hier mot het bed op klossen :(
Ik dacht ervan af te wezen omdat ik zowieso in het ziekenhuis beval, maar blijkbaar is er niet onderuit te komen :{
Rayen 2½ jaar!
pi_100501411
BJ, hopelijk komt er snel nog een goed nachtje :*
pi_100501614
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
De kraamzorg is hier elke ochtend maar 2uurtjes. Daarvoor ga ik het bed niet op klossen laten. Leander ligt er elke nacht naast en dat vind ik iets belangrijker. Bed verschonen enzo doen we (of lief) zelf. Enige waar we dan het bed voor op klossen moeten laten is omdat ze mijn onderkant wil bekijken ;)
pi_100502679
Nts, ow het was heerlijk weer lekker in mn eigen bedje slapen.
Ik slaap altijd met het raam open en in het ziekenhuis werd ie steeds dicht gedaan :|W
En ik werd wakker door een schoppend meisje in mn buik, opgestaan en toen had vriendlief lekker verse broodjes van de bakker, dus het is HEERLIJK weer thuis te zijn.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:18:34 #190
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_100503306
MJ, wat fijn dat je weer thuis bent, ik hoop dat het nu weer even rustig blijft...

Over kraamzorg, ik moest het bed ook op klossen zetten, dus logeerbed van zolder en op mijn slaapkamer erbij geplaatst. De VK heeft me twee keer getoucheerd thuis, toen is het gebruikt. En om er overheen te hangen tijdens de weeen, maar dan voldoet een aanrecht ook. :D
Toen ik weer thuiskwam zei de kraamhulp, dat bed mag wel weg hoor, jij hebt een ks gehad en dat is ondoenlijk en voor de controles is het niet nodig.
Bij de BV helpen hoefde ook niet, hoogstens eens meekijken.

Dus het is enorm afhankelijk van hoe alles gaat....en van de kraamhulp.
  Moderator dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:25:24 #191
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_100503537
M'n vrouw heeft last van ochtendmisselijkheid *O*
F.K.A. SuperwormJim
pi_100503620
BJ, je mams is er vandaag toch? Ga lekker op bed liggen. Misschien niet om de hele dag te werken, maar gewoon om je rust een beetje te pakken. Nog een paar weekjes en dan heb je je mupke in je armen. Wie weet al wel eerder :* :*
Misschien kan Evie de komende weken wat vaker naar het kdv? Zodat jij wat meer rust hebt?

MJ, wat ontzettend fijn om zo'n berichtje van je te lezen. Gewoon lekker thuis, verse broodjes, je eigen bed en een open raam. Hoe simpel kan een beetje geluk zijn O+
Ik hoop echt nog veel meer van zulke berichtjes van je te lezen de komende weken. Jullie hebben een beetje voorspoed zo verdiend. Jullie meisje lekker uitbroeden :*

Klossen.. ach hoort erbij (de intake mevrouw die ik gisteren had, heeft een hernia aan haar werk overgehouden en mag daardoor het werk niet meer doen. Ik begrijp wel echt waarom het bed omhoog moet)..
Maar volgens mij kan Mette dan onder het bed door, dat vind ik wel een beetje eng. Eens bedenken wat we gaan doen. We hebben wel besloten het pas omhoog te doen als ik terug kom uit het ziekenhuis. De vorige keer was het een werkje van 3 minuten. Ik mag toch niet thuis bevallen.

Hier weer een dikke sticker gekregen van de gyn *O*
Alles was helemaal keurig, ze was dik tevreden. De baby heeft lekker geen last van mijn geweldig leuke bijholte ontsteking. Ze is nu rond de 2750 gram :o Ik was lichtelijk in shock, wat supergaaf zeg! En inderdaad het indalen is begonnen en het zit al lekker vast in mn bekken. Ik ben dus weer een pinguin de komende weken *O*

SWJ, :o daar ga jij om juichen??? Ik begrijp wel dat je klachten wil als bevestiging :D maar die ochtendmisselijkheid is echt k*t hoor. Ben zo blij dat ik dat beiden keren maar minimaal heb gehad.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:38:21 #193
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_100503977
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Oh dat is echt zo uncool. -O-.
* PurpleDaisy spreekt uit ervaring.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:44:56 #194
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_100504222
MJ, wat heerlijk dat je weer thuis bent!

Wat betreft slecht slapen doe ik met je mee BJ, het is hier ook echt dramatisch :{ Leuke bijkomstigheid is dat vermoeidheid hier de misselijkheid verergent :{ lunchpoging 2 nu :') Kan me voorstellen dat het met een dreumes erbij helemaal zwaar is :*

Wickie, lopen als een pinguin is wel treffend. Meneer zakt hier steeds verder in mijn bekken en ik ga echt steeds idioter lopen :D
Oude (on)bekende.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:46:48 #195
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_100504304
quote:
Nu is dat misschien nog een fijne bevestiging dat er echt iets gaande is, maar de lol is er snel af kan ik je als ervaringsdeskundige vertellen :')
Oude (on)bekende.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:50:35 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_100504460
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:22 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ik dacht ervan af te wezen omdat ik zowieso in het ziekenhuis beval, maar blijkbaar is er niet onderuit te komen :{
Neem je toch gewoon lekker geen kraamzorg, hoef je je bed ook niet op klossen te zetten.
Opgelost! *O*
pi_100504578
quote:

[..]

tja dat zijn nu eenmaal de regels.. ik neem aan dat je niet d e rug van een ander naar de klote wil helpen?!
en zo spannend is het toch ook weer niet.. Na een dag of 4/5 mogen ze gewoon weer onder je bed vandaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_100504618
quote:
-O- ik kan je zeggen dat dat echt niet fijn is!
Loop nu al vanaf het begin met misselijkheid, alleen dan de hele dag :r
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_100504620
quote:

[..]

Er is een oplossing;

Ik beval ook in het ziekenhuis en wij zetten beneden een kraambed neer.
Want A- daar hebben we ruimte voor en B- We vonden het ook niet nodig om het bed op klossen te zetten. Je moet iig iets op hoogte hebben want je moet op hoogte liggen voor de controles. Simpel zat.

Dus je regelt óf een kraambed óf klossen ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:55:43 #200
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_100504697
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:53 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Er is een oplossing;

Ik beval ook in het ziekenhuis en wij zetten beneden een kraambed neer.
Want A- daar hebben we ruimte voor en B- We vonden het ook niet nodig om het bed op klossen te zetten. Je moet iig iets op hoogte hebben want je moet op hoogte liggen voor de controles. Simpel zat.

Dus je regelt óf een kraambed óf klossen ^O^
In het kader van vooruitdenken, aan zo'n constructie zitten wij ook te denken. Een oud bed bij m'n schoonouders scoren en dat op de studeerkamer op klossen zetten. :). Maarja, je moet maar net ruimte hebben, en een extra bed tevoorschijn kunnen toveren.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:07:39 #201
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_100505134
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:53 schreef klumsy het volgende:

[..]

Ochtendmisselijkheid is een misleidend woord hè :')
Oude (on)bekende.
pi_100505147
Dat bed is gewoon te huur leen bij de groene kruis winkel! ^O^

Wij kregen hem met po en rugsteun :Y

hij is in delen, dus je kan hem tot die tijd gewoon ergens tegenaan zetten.
Eens kijken of ik een plaatje kan vinden

Zo'n ding:

Dus een voor en achterkant, een onderding en een matras. Meer is het niet ^O^
én je kunt hem zelf op hoogte instellen :Y

Hier heeft hij 2 weken gestaan denk ik. Misschien minder. We hadden een eenpersoonsmatras van ons zelf er op. Ik had de plastic variant niet nodig. Die stond lekker in de garage :Y

[ Bericht 12% gewijzigd door Vlinder op 09-08-2011 13:19:14 ]
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:17:31 #203
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_100505520
Jeetje. Wa'n hogte!
pi_100505645
Kun je zelf instellen! *O*
pi_100505653
Ik heb in princiepe best de ruimte voor een bed beneden eventueel. Maar schoonmoeder woont hier ook bij in en vind ik dus een beetje prive ruimte ook wel fijn :P En ik geloof nooit dat een kraamhulp het alleen voor de hechtingcontrole het erg vind dat we geen bed op klossen hebben.
We hebben toen na de geboorte van Leander ook al na 2 dagen ofzo de klossen weg gehaald. Hadden ze toen ook geen probleem mee want als er iets was zat ze toch bij me op het bed!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:21:45 #206
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_100505687
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:20 schreef Vlindur het volgende:
Kun je zelf instellen! *O*
Volgens mij is over regels heen lezen ook een kwaaltje. :D.
Maar ja, handig! :).
  Moderator dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:24:48 #207
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_100505811
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:27 schreef wickie het volgende:
SWJ, :o daar ga jij om juichen??? Ik begrijp wel dat je klachten wil als bevestiging :D maar die ochtendmisselijkheid is echt k*t hoor. Ben zo blij dat ik dat beiden keren maar minimaal heb gehad.
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:38 schreef PurpleDaisy het volgende:

[..]

Oh dat is echt zo uncool. -O-.
* PurpleDaisy spreekt uit ervaring.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:46 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Nu is dat misschien nog een fijne bevestiging dat er echt iets gaande is, maar de lol is er snel af kan ik je als ervaringsdeskundige vertellen :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:53 schreef klumsy het volgende:

[..]

Het is inderdaad weer een bevestiging. En blijkbaar is het ook snel verholpen, ze hoeft alleen maar iets te eten en het is over.
F.K.A. SuperwormJim
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:26:17 #208
312987 PurpleDaisy
Kopietje van 1
pi_100505860
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:24 schreef SuperwormJim het volgende:
Het is inderdaad weer een bevestiging. En blijkbaar is het ook snel verholpen, ze hoeft alleen maar iets te eten en het is over.
True. Ik heb wel veel moeite om iets weg te krijgen thoo. Zij niet?
pi_100506295
Hier ook een die echt de grote moeite had om de misselijkheid weg te krijgen en het overgeven is ook geen pretje! Ik zei pas nog tegen collega dat ik zo blij ben dat dat weg is gegaan na zo'n 20 wk.. dat je weer weet hoe ontzettend fijn het is om op te staan zonder alweer gelijk te denk owjee dit gaat zometeen weer mis ;(
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:43:17 #210
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_100506528
Ja 'ochtend' misselijkheid...bleh ik heb het dus ook de hele dag door. gelukkig kan ik nog wel eten/drinken binnenhouden, maar het vervelende gevoel blijft wel hangen. net ofdat iemand je keel dichtknijpt ofzo :(

Oh en over dat bed op klossen, wij hebben een vrij hoog bed, dus mijn bed gaat zeker niet op klossen. en ik beval toch in het ziekenhuis. verder weet ik ook niet hoe dat het hier werkt met kraamzorg ed. (woon in duitsland) zal het eens navragen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')