Ik wil liefst geen leesbril en ook geen reststerkte en dat zit er wel in met mijn dikke cylinder.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Staar en lensimplantatie kan toch in 1 operatie?
Ik zou het doen, peulenschilletje
SPOILER: bewijs van niet snotteren of totale vadsigheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
Je gezicht is inderdaad erg dunSPOILER: bewijs van niet snotteren of totale vadsigheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest ook?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
Op!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:59 schreef Laureline het volgende:
mo, waar is je reep chocola en zak chips?
Nopequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je gezicht is inderdaad erg dunDe rest ook?
Jeetjequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nopemaar m'n gezicht gaat er altijd als eerste aan, dat stopt dan op een gegeven moment en dan gaat de rest van 't vet langzaam weg...
Ik heb het ook nog nooit zo lang achter elkaar gekekenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:08 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb Jersey Shore nog nooit gezien.
*schakelt nu om van For Love or Money naar Jersey Shore.
Die Rachel uit FLoM is toch een stom wijf.
*boksquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit zo lang achter elkaar gekeken
Goed bezig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks.. had toevallig vorige week ook foto gemaakt en zie 't verschil wel. Da's anders dan in de spiegel kijken. Niet schrikbarend, maar je ziet toch dat er her en der wat af is.
Nu hopen dat het een goed voorteken is en dat de rest vanzelf volgt. M'n streefbroek laat ik nog even een paar weken in de kast liggen, maar ik hoop nu toch wel weer wat op de goede weg te zitten, en dat voelt écht heel goed.
Squatten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:05 schreef Syrena het volgende:
Ik heb een platte brede kontVan de zijkant lijkt hij smal en dan recht van acher: BLAM.
Nee, je bent niet wanhopig genoeg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:40 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ja.
Ik wil een rebound. Iemand een leuke vent in de aanbieding?
Sorry, ik heb het niet gehaald. Dus nu kan ze niet op de bank zitten huilen...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:59 schreef Laureline het volgende:
mo, waar is je reep chocola en zak chips?
Niet?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, je bent niet wanhopig genoeg.
Gewoon de kroeg in (bij voorkeur een bouwvakkerscafe, daar heb je de meeste kans van slagen), de eerste de beste leuke man die zonder vrouw aan de bar zit een drankje aanbieden, een keer lief lachen, klaar.quote:
Dat is niet zo slimquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:47 schreef Syrena het volgende:
Mijn baas (niet mijn directe, maar de grote baas) twittert net dat ie gezellig avondje met vrienden heeft en daarbij een foto van een waterpijp
Komt nog bij dat hij een eigen bedrijfje begonnen is, en op die website zijn twitterstream heeft staanquote:
Vanavond nog even niet, andere keer wel!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon de kroeg in (bij voorkeur een bouwvakkerscafe, daar heb je de meeste kans van slagen), de eerste de beste leuke man die zonder vrouw aan de bar zit een drankje aanbieden, een keer lief lachen, klaar.
Ik heb een collega die had haar twitter gekoppeld aan Hyves, Facebook, LinkedIn en Yammer (=bedrijfstwitter). Kon je op 4 plekken lezen dat ze vrij had en naar de tandarts moest (en dat ze die geunlocked had op 4square). En dat de champignons nu de pan ingingen. Echtquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:54 schreef Ml-etje het volgende:
Mensen die hun twitterstream op Linkedin of andere zakelijke sites zetten
Wat is een occasionbar? Visoliequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:10 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik had laatst ook eens sjansin de occasionbar. Dat wil je niet.
Morgen maar weer visolie enzo loveli dat kan geen kwaad.
Ik heb by far niet genoeg te vertellen om een twitteraccount aan te maken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:57 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb een collega die had haar twitter gekoppeld aan Hyves, Facebook, LinkedIn en Yammer (=bedrijfstwitter). Kon je op 4 plekken lezen dat ze vrij had en naar de tandarts moest (en dat ze die geunlocked had op 4square). En dat de champignons nu de pan ingingen. Echt
Daar komen allemaal occasions. Die zijn toch ongeveer 10 jaar ouder dan ik.quote:
We kregen een 23 dingen cursus opgedrongen. Ik heb dus ook weer een blog aangemaakt (mijn eerste post: blogs zijn zo 2009, het jaar dat ik kapte met bloggenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb by far niet genoeg te vertellen om een twitteraccount aan te maken.
Huh? Opgedrongen door wie?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
We kregen een 23 dingen cursus opgedrongen. Ik heb dus ook weer een blog aangemaakt (mijn eerste post: blogs zijn zo 2009, het jaar dat ik kapte met bloggen), een wikipedia-artikel ge-edit, en vooral veel mijn vinger opgestoken als er gevraagd werd of iemand al iets had qua social bookmarking etc etc.
Sociale druk
Geen idee, wanneer noem je het recycling?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:25 schreef Syrena het volgende:
Misschien moet ik dat op een t-shirt laten drukkenOf ben je dat alleen als je gescheiden bent?
Het werk. Ik heb ook een diploma gekregenquote:
Wtfquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het werk. Ik heb ook een diploma gekregenToch aardig ondanks dat ik best heb zitten mekkeren (maar ik zat achteraan)
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:53 schreef loveli het volgende:
Oi. Op facebook wat profielen van collega's gelezen. En wat ze bij hun leidinggevende posten. Bruine tong...
Daarom wil ik mijn Facebook niet terug. Sommige collega's wil ik er wel in hebben want dat zijn meer vrienden, maar de anderen... neh. Twitter & Hyves zijn al verpest.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
rede temeer om nooit collega's op sociale media te hebben.
Bij mij komen ze er niet in.
Hoezo verpest?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:56 schreef Syrena het volgende:
[..]
Daarom wil ik mijn Facebook niet terug. Sommige collega's wil ik er wel in hebben want dat zijn meer vrienden, maar de anderen... neh. Twitter & Hyves zijn al verpest.
Daar heb ik collega's toegevoegd die ik er niet af kan smijtenquote:
Oh ik heb ze er allemaal afgegooid en geeneen die een vraag stelde.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Daar heb ik collega's toegevoegd die ik er niet af kan smijten![]()
Ik kan natuurlijk wel een ander twitteraccount aanmaken Pooperscooper ofzo
Ik woon in Amsterdam, dus vooral homo's op t moment. Kom net thuis. En ja hij is t waard. Ik hou ontzettend veel van m, maar t kan, om verschillende redenen, nu niet werken. Maar soms is dat zo klotequote:Op zondag 7 augustus 2011 00:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen occasionbar in de buurt? Of B&J?
Issie het waard om te missen?
Hier kan ik wat meequote:Op zondag 7 augustus 2011 00:15 schreef Syrena het volgende:
Ik ben altijd lichter als ik muffins heb gegeten(als ik er twee eet dus, niet de zes die ik normaal at als ze net uit de oven kwamen. Dat was voordat ik de tip kreeg dat ze prima in te vriezen zijn).
Als je zin hebt in een muffin, uit de vriezer halen en ontdooien in de magnetron. Worden ze ook nog lekker warmquote:
Ik ook niet meerquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:23 schreef loveli het volgende:
Heb geen magnetron![]()
Ook geen ingevroren muffins.
Goede tijden? Wat zijn dat?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:21 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Door slechte tijden moet je gewoon extra genieten van goede tijden.
Pics?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:33 schreef Syrena het volgende:
Ik doe morgen ook een bikinitopje aan onder mijn singlet, net als Kat von D
Ik hoop het voor je! Trusten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:36 schreef Nallie het volgende:
Ik ga maar slapen. Morgen ziet alles er vast beter uit...
Dat is moeilijk, maar als je denkt dat het zover is moet je er bewust van genieten in plaats van het voorbij te laten vliegen.quote:
Niet nu, ik ben altijd een blob aan het einde van de dagquote:
Naar bed kikkeren. Krijg je een bolle kont van.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Niet nu, ik ben altijd een blob aan het einde van de dagOndanks 2x poepen vandaag
![]()
En mijn kont is gevoelloos, dus echt tijd om van de bank mijn bed in te kruipen
Je krijgt een muffin als je 'em nu uitzetquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:51 schreef Syrena het volgende:
Verdomme, te laat. Oke, als er reclame komt zet ik 'm uit.
1:04 is geen tijd om te stoppen ik wacht nog tot de volgende reclame. Het is net als opstaan, doe wat je moet doen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:51 schreef Syrena het volgende:
Verdomme, te laat. Oke, als er reclame komt zet ik 'm uit.
Het arme kind kreeg geeneens painkillersquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Je krijgt een muffin als je 'em nu uitzet
Hij wordt ook 30?quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:53 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning! Ik heb gewacht tot vriendje de deur uit is, en nu kan ik aan de slag met zijn verjaardagskadootje![]()
Ik ben van plan om 30 kaartjes te schrijven met ofwel lieve tekstjes of een aanwijzing over waar hij zijn kadootjes kan vindenEn die kaartjes maak ik dan vast aan 30 rozen. Lekker fout he
Jup 30quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hij wordt ook 30?
Oh, en fout is leuk![]()
ik heb wel eens appeltaarten, brownie (van de AH bijna kant en klaar, hahaha) en muffins gemaakt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:04 schreef MarMar het volgende:
Hoe moeilijk mag het recept zijn? Heb je verder wel wat bakervaring?
Om die reden staat dan ook FB op privé.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:07 schreef MarMar het volgende:
Oh en internetz en privacy...
Een vriendin van me was hier gister en deed leuk foursquare op twitter "Laat je vrienden weten waar je bent met foursquare" ofzoiets, iig een locatiemelder dus.. en dat doet ze HEEL trouw..
Kwamen ze gister thuis, lag het scharnier van de achterdeur eruit.
Gelukkig een mislukte inbraakpoging en geen gelukte, maar dat foursquare maakt het inbrekers wel heel makkelijk!
Maakt foursquare het inbrekers wel heel makkelijk of domoren als die vriendin?quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:07 schreef MarMar het volgende:
Een vriendin van me was hier gister en deed leuk foursquare op twitter "Laat je vrienden weten waar je bent met foursquare" ofzoiets, iig een locatiemelder dus.. en dat doet ze HEEL trouw..
Gelukkig een mislukte inbraakpoging en geen gelukte, maar dat foursquare maakt het inbrekers wel heel makkelijk!
Maar hoe weet je dan dat de inbreker dat foursquare had gelezen en het nie gewoon toeval was dat ze sowieso in die buurt bijv gingen inbreken?quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:07 schreef MarMar het volgende:
Op klaarlichte dag is meestal wel een indicatie dat inbrekers weten dat mensen weg zijn, maar het blijft speculatie natuurlijkquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan dat de inbreker dat foursquare had gelezen en het nie gewoon toeval was dat ze sowieso in die buurt bijv gingen inbreken?
Gelukkig was de poging mislukt trouwens!!
Ja, dat kan. Ik had vroeger ook ubersteil haar, dat heb ik nu ook niet meer.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:16 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb trouwens de laatste jaren steeds meer het idee dat ik méér krullen in mijn haar krijg. Hoe kan dat? Je hoort wel eens dat mensen na een chemokuur ofzo ander haar krijgen.. maar kan het ook gewoon tijdens je leven veranderen?
Ik had vroeger compleet stijl haar, in de pubertijd kwam er wat lichte slag in en nu springt het vaak genoeg alle kanten op van de slag/krullen (niet dat ik klaag hoor, ben er juist heel blij mee, vind mijn haar eigenlijk heel mooi), maar vind het zo gek...?
Awwww, leukquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:02 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jup 30![]()
En ik ga een taart bakken. Meneer wil chocoladetaart. Dat heb ik nog nooit gemaaktIemand nog goede recepten?
Nog makkelijker: chocola smelten in de magnetron. In stukjes breken en in een bakje doen, 10 sec op vol vermogen en daarna even doorroeren. Minder kans dat het aanbrandt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:21 schreef MarMar het volgende:
@ Cali: in dat geval: men neme een pak cakemix, volg de aanwijzingen, maar voeg dit toe aan het deeg:
Een pakje slagroom, een paar eetlepels cacaopoeder en een gesmolten chocoladereep (kookchocola is prima) Smelten kan je het beste au bain marie doen omdat chocola snel verbrandt bij smelten.
Dan niet in een cakeblik, maar in een taartvorm bakken. Door de toevoegingen krijg je een smeuige chocoladecake.
Wil je dan moeilijk doen, dan kan je nog de taart horizontaal doorsnijden en er een cremevulling tussen doen.
Als de taart klaar en afgekoeld is kan je hem ook nog bekleden: daarvoor smelt je weer chocola, daar roer je een pakje room door en dat smeer je over de hele taart, dan krijg je een lekkere zachte chocoladelaag.
Kan niet veel aan misgaan, behalve dat de chocola tijdens het smelten te heet wordt, dus wat reservechocola is wellicht handig
Onder invloed van hormonen kan je haar ook veranderen (kijk naar zwangere vrouwen) en welke verzorging je gebruikt maakt ook uit (Krullen ontstaan door zwavelverbindingen; kan me voorstellen dat shampoo daarbij kan helpen of juist niet)quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:16 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb trouwens de laatste jaren steeds meer het idee dat ik méér krullen in mijn haar krijg. Hoe kan dat? Je hoort wel eens dat mensen na een chemokuur ofzo ander haar krijgen.. maar kan het ook gewoon tijdens je leven veranderen?
Ik had vroeger compleet stijl haar, in de pubertijd kwam er wat lichte slag in en nu springt het vaak genoeg alle kanten op van de slag/krullen (niet dat ik klaag hoor, ben er juist heel blij mee, vind mijn haar eigenlijk heel mooi), maar vind het zo gek...?
In de magnetron verbrandt het sneller is mijn ervaringquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nog makkelijker: chocola smelten in de magnetron. In stukjes breken en in een bakje doen, 10 sec op vol vermogen en daarna even doorroeren. Minder kans dat het aanbrandt.
Oh, mijn ervaring is precies omgekeerdquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:27 schreef MarMar het volgende:
[..]
In de magnetron verbrandt het sneller is mijn ervaring
Hij wil misschien nog een levensmaatje zoeken...quote:
Dan is voor z'n imago dancevalley beter dan Amsterdam gisteren.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hij wil misschien nog een levensmaatje zoeken...
Zou het?quote:Denk eerder dat ie het ook wel gebruikt als publiciteit eigenlijk.
De oplossing inderdaad!quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:52 schreef conleche het volgende:
Nou ja, die hele Rutte is natuurlijkMaar op zich vind ik dat hij naar Dance Valley gaat wel leuk. Hij zou daar alleen moeten blijven en verder de politiek links moeten laten liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door _Calimero_ op 07-08-2011 13:46:33 ]I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Lijkt me heel praktisch ja, elke octhend een half uurtje op de kop in de zon hangen voor je naar je werk gaatquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:57 schreef Laureline het volgende:
In het mooie harentopic in LIF hebben ze tig tips voor krullen en jouw prachtige haar denk ik, cali! Er was nog een techniek met omgekeerd in de zon je krullen drogen, als ik het me goed herinner
quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:54 schreef Laureline het volgende:
[..]
De oplossing inderdaad!
Nu nog even kijken bij welk evenement Maxime en Geert achtergelaten kunnen worden
Ter land, ter zee en in de lucht? Bij fiets-'m-er-in?quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:54 schreef Laureline het volgende:
[..]
De oplossing inderdaad!
Nu nog even kijken bij welk evenement Maxime en Geert achtergelaten kunnen worden
Aangezien je de derde bent die "ter" land tikt... het is "Te land, ter zee en in de lucht".quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ter land, ter zee en in de lucht? Bij fiets-'m-er-in?
Hebben ze daar pashokjes?quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:01 schreef V1z0R het volgende:
Ik zie ze anders al geregeld bij de kamasutra-beurs
D: D: D:quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:01 schreef V1z0R het volgende:
Ja! Moet toch kunnen controleren of die nieuwe kruisloze leren slip past he?quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:01 schreef V1z0R het volgende:
Boh, ik vind 't zo jammer dat mensen dat blijven geloven...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Gezond eten is idd veel duurder [etc., blablabla]
Zit wel wat in. Macaroni = goedkoop, zalm is duurder.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Boh, ik vind 't zo jammer dat mensen dat blijven geloven...
Lowcarb is denk ik wel wat duurder, maar als je een beetje kan koken is gezond eten echt niet duurderquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Boh, ik vind 't zo jammer dat mensen dat blijven geloven...
Ehm, de laatste keer dat ik bij een McD was, was een menu 6 euro ofzo?quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:18 schreef _Calimero_ het volgende:
ik denk dat het meer een kwestie van prioriteiten stellen is... Gezond eten ís toch ook duurder dan elke dag Mc Dondals of patat eten?
Lag het maar aan m'n kookkunsten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lowcarb is denk ik wel wat duurder, maar als je een beetje kan koken is gezond eten echt niet duurder
We slaan behoorlijk vaak nummers over. Iemand zou dat eigenlijk eens moeten fixen. Zo'n lijstjesfanaat met modpowers.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
We hebben trouwens weer bijna een jubileumtopic!
Gaat toch behoorlijk rap, ik doe het je niet na.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:25 schreef Viking84 het volgende:
Zo, 9 km gedaan met 9,2 km/u. Het zijn nog geen sigmesnelheden, maar de afstanden beginnen in de buurt te komen. Nu dood
. Heb m'n iPod gekalibreerd, omdat de stats wel erg optimistisch waren en nu moest ik dus een tandje bijzetten om toch minimaal 9 km/u te lopen. Nu maar even douchen en dan eten verzinnen voor vandaag t/m dinsdag.
Oh jawel hoor, als jij bijna een jaar hardloopt kun je dat ookquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Gaat toch behoorlijk rap, ik doe het je niet na.
Jawelquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaaf Vik! Heel erg goed, zover heb je nog nooit gelopen toch? Doorzetter!
Een jaar hardlopen doe ik je niet naquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:30 schreef Viking84 het volgende:
Oh jawel hoor, als jij bijna een jaar hardloopt kun je dat ook.
Echt zo'n fryske trochsetter. Met solliciteren ook al, erg knap.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel. 10 km hè, 3 weken geleden in Drachten.
Wat een onzin!quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:41 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Echt zo'n fryske trochsetter. Met solliciteren ook al, erg knap.
Lijstje maken en geven aan iemand met modpowers?quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:43 schreef Syrena het volgende:
Overigens hou ik van lijstjes, maar heb geen modpowers![]()
Niks niet onzin, het lijkt mij dat jij ondanks dat dingen soms tegen zitten gewoon goed doorgaat tot het meezit. Ik vind dat knap van jou, ik hoop dat je dat ook over jezelf denkt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een onzin!.
Als je niet solliciteert, heb je geen werk en geen werk = geen geld, dus je hebt weinig keus.
Maar dank je wel.
En nu ga ik het zweet van me afspoelen.
Ik probeer wel optimistisch te blijven jaquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:48 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Niks niet onzin, het lijkt mij dat jij ondanks dat dingen soms tegen zitten gewoon goed doorgaat tot het meezit. Ik vind dat knap van jou, ik hoop dat je dat ook over jezelf denkt.
Kan het ook zijn dat de reeks niet waterdicht is? T/m 400 missen 163, 203, 262, 263, 363, 364, 369, 384, 392, 394.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:52 schreef sigme het volgende:
Eerst moet 1597 nog maar eens volgekletst worden.
Ja, dat kan, want het is handmatig gereekst.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Kan het ook zijn dat de reeks niet waterdicht is? T/m 400 missen 163, 203, 262, 263, 363, 364, 369, 384, 392, 394.
Ik heb geen connecties in Engeland, sorryquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg Vik... ik heb dat huis voor jullie gehosseld hè? Hossel jij 's een baan voor me?![]()
Ondersteboven in de zon om d'r haar te krullen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hee, long time no see! Waar heb jij uitgehangen?
Op vakantie!quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hee, long time no see! Waar heb jij uitgehangen?
Wat vind je zelf van je lijstje? (niet dat ik enig idee heb van wat je normaal dagelijks eet)quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:18 schreef mieknok het volgende:
Net een heleboel verse groenten en fruit van schoonmams gehad, uit eigen tuin:
Sperziebonen, sla, rode kool, zomerprei, bramen, druiven, paprika´s, cherrytomaatjes, kleine komkommers en aardappelen. Ook nog wat kruiden, basilicum, en munt voor mijn verse munttheeEn wat potten zelf ingemaakte tomatensap, bramensap en bramenjam. Yum!
Straks maar eens op zoek naar wat lekkere recepten.
Zag een foto met hele mooie krullen voorbij komen, mooi! Ben jaloers, heb 1 simpele slag die alleen maar in de weg zit op mijn achterhoofd...
En respect voor vinking en haar kilometers, zelf ben ik een hele moeizame hardloper. Had mezelf opgegeven voor de 10 km in breda in oktober, maar ben net 2 weken ziek geweest, en ik hoop dat ik tegen die tijd weer beetje op niveau ben... (geen hoog niveau overigens)
Lijstje
O: 2 croissant jam, 1 croissant 30+ kaas, halfvolle melk en glas verse sju jus
L: zie ontbijt (aten pas om half12)
D: wraps (beetje gehakt en verse groenten erin)
T: ?
S: Als het stopt met regenen, wandeling maken
Niet geweldig, maar dit eet ik zeker niet iedere dagquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat vind je zelf van je lijstje? (niet dat ik enig idee heb van wat je normaal dagelijks eet)
Heb hier vaker lijstje gepost, volgens mij waren ze aardig ok. Wel fijn dat je hier nog even op reageer, geeft toch een beetje een goede schop onder de kont gevoelquote:
Ik hang tegenwoordig ook doordeweeks voor m'n werk de taalnazi uit, dus als je geluk hebt, laat ik je in het weekend met rustquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:31 schreef mieknok het volgende:
Jullie worden bij mij vanzelf wanhopig, Neerlandsch is niet helemaal mijn sterkste punt (de d en t op de juiste plek, pfff, gaat nooit meer goed komen...
Als wij klaar met je zijn eet je niet alleen broccoli, maar zet je ook d's en t's op de juiste plek.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:31 schreef mieknok het volgende:
Jullie worden bij mij vanzelf wanhopig, Neerlandsch is niet helemaal mijn sterkste punt (de d en t op de juiste plek, pfff, gaat nooit meer goed komen...
Oh dan zijn jullie met mij ook nog niet klaarquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Als wij klaar met je zijn eet je niet alleen broccoli, maar zet je ook d's en t's op de juiste plek.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hang tegenwoordig ook doordeweeks voor m'n werk de taalnazi uit, dus als je geluk hebt, laat ik je in het weekend met rust.
Nog even en je dringt iedereen broccoli op. En hardlopen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh dan zijn jullie met mij ook nog niet klaar.
Ik lust geen broccoliquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Als wij klaar met je zijn eet je niet alleen broccoli, maar zet je ook d's en t's op de juiste plek.
Kloptquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:43 schreef sigme het volgende:
Maar Viking, jij corrigeert zelden! Minstens 9 van de 10 taalfouten in dit topic worden niet gecorrigeerd.
Gezond van lichaam en geest!quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:44 schreef loveli het volgende:
Zullen we de reeks veranderen in "taalvaardig en gezond slank"? En dan verplicht lijstjes lezen en spelfouten corrigeren?
Ik ben geen van beidenquote:
Sommigen wel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:49 schreef V1z0R het volgende:
(sommige dan) anders mag ik niet meeposten {
Ja! Zuiver in de leer!quote:
oh maar vaiz is best liefquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Maak jij toch een "gezond van geest" reeks? Ben je meteen van Vaiz af.
en nog 20 min armen + squatsquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, push ups en sit ups ook weer gedaan
Ik heb m'n eigen reeks alquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Maak jij toch een "gezond van geest" reeks? Ben je meteen van Vaiz af.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:06 schreef Phaidra het volgende:
Hoi!
Amsel, ik heb nog wel iemand voor je in de aanbieding. Hij kan ook wel wat afleiding gebruiken.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
O. Ik dacht in pashokjesquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen reeks al
Speelt zich af in m'n hoofd![]()
![]()
Dat moet je de rest van je leven horen, Vizquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:09 schreef progje het volgende:
[..]Dat is iig geruststellendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Wow, wilde actie van Mark.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:13 schreef Viking84 het volgende:
Mark heeft een keer in een dronken bui de perforator open gemaakt en de snippertjes door de kamer gegooid![]()
. Dat moet 'ie ook elke keer als 'ie wat gaat drinken met iemand aanhoren
.
Ooooh dat valt nog best mee hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mark heeft een keer in een dronken bui de perforator open gemaakt en de snippertjes door de kamer gegooid![]()
. Dat moet 'ie ook elke keer als 'ie wat gaat drinken met iemand aanhoren
.
Nee. Z'n promotie loopt niet helemaal lekker en ik gaf hem een troostende knuffelquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat is iig geruststellend.
Helaas zal het daarna inderdaad nooit meer hetzelfde zijn. (tenminste dat is mijn ervaring)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is inderdaad gewoon super k*t"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Eens. Maar ik wil ze toch. Of nouja, eentje is genoeg. Hoop ikquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:30 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ach, mannen. Dat moet je niet willen.
Je hebt PM!quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:18 schreef Amsel het volgende:
Hè wat jammer Phaidra, zoiets is altijd lastigMaar als ie leuk is: stuur maar door
![]()
En ik heb het al een keer gezegd: mijn beste vriend en ik gaan echt helemaal platonisch met elkaar om en dat gaat prima. Maar dat komt doordat we elkaar gewoon niet aantrekkelijk vinden. Bij andere mannelijke vrienden ben ik eigenlijk altijd wel een klein beetje op m'n hoede.
Die jongen is goud waard.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:35 schreef Viking84 het volgende:
Mark blijft iig van mij af, ook als 'ie dronken is![]()
.
Ik ook want er staat nog allemaal afwas.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:41 schreef Amsel het volgende:
[..]
En moet volgens mij ook eens aan de vriend(in). Niet dat ik me aanbied hoor.
Ooit werkte ik ergens waar we een ontzettende spast hadden, die als telefoniste werkte. Best een aardige dame, beetje raar maar soit. Maar onze manager deed opvallend raar tegen haar. Bij een afdelingsuitje (zonder de spast) bleek waarom: de manager was een hindoe en geloofde dat iemand die met zo'n lijf gestraft is in een vorig leven iets heel heel heeeeeeeeeel gruwelijks gedaan moet hebben.quote:
Nee, liever nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:41 schreef Amsel het volgende:
[..]
En moet volgens mij ook eens aan de vriend(in). Niet dat ik me aanbied hoor.
Bijzondere visie! Interessant wel. Vraag me af of dat een gebruikelijke insteek is voor hindoes.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ooit werkte ik ergens waar we een ontzettende spast hadden, die als telefoniste werkte. Best een aardige dame, beetje raar maar soit. Maar onze manager deed opvallend raar tegen haar. Bij een afdelingsuitje (zonder de spast) bleek waarom: de manager was een hindoe en geloofde dat iemand die met zo'n lijf gestraft is in een vorig leven iets heel heel heeeeeeeeeel gruwelijks gedaan moet hebben.
Wil hij zelf ook geen chickieee?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, liever niet. Ik vind het leuk zo!
Keurigquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:23 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Neu. Lijstje.
O: tosti
T: koffie
D: soto
@ hindoes: volgens mij wel, ik heb er iig wel vaker van gehoord. Er staat me iets bij van een docu die ging over blinden in India. Die werden ook om dezelfde reden verstoten door de hindoegemeenschap.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bijzondere visie! Interessant wel. Vraag me af of dat een gebruikelijke insteek is voor hindoes.
[..]
Wil hij zelf ook geen chickieee?![]()
Oh en Amsel, ik heb ook nog een vriend in de aanbieding27, werkt/studeert als programmeur en zoekt iemand om mee te knuffelen
Al denk ik niet echt dat ie wat voor jou is
![]()
Phaidra, balen dat soort dingen!![]()
Ik heb net met het vriendje de rimboe in de tuin bedwongenEn ik ben nog steeds allergisch voor iets wat er rondhangt, kriebelkriebel!
Nu belonen we onszelf schoongedoucht en wel met een bak fruitsalade
Hurrayquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties gister.
Mijn feest was echt super - variërend van door het huis vliegende cocktails tot met z'n allen de macarena dansen en op de foto in strandoutfit. Echt heerlijk!
SPOILER: for teh n3rdsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Vertel eens, wat voor wilde dingen doet jouw Duvel allemaal?quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Potver, wat een ruigerd, die Mark. Confetti uit een perforator.
Er zijn geen perforators involved iigquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vertel eens, wat voor wilde dingen doet jouw Duvel allemaal?
Wel treintjesquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er zijn geen perforators involved iig.
Verscheur het kaartje en geef het flesje weg.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel treintjes.
Meh, ik ben de hele dag al bezig. Moet eigenlijk ook nog een weekmenu maken en boodschappen doen, maar ik ga gewoon even snel een paar dingetjes halen en dan heb ik het wel gehad voor vandaag. Weekend = uitrusten, toch?
Hebben jullie ook een flesje olijfolie gehad?. Wel jammer van de taalfout in het begeleidende kaartje
.
Hmm als de vervelia toeslaat misschien, of vraag het in FB?quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat kan, want het is handmatig gereekst.
Van nu terug naar 1000:
Er missen:
1540 1483 1450 1442 1440 1366 1365 1364 1109 en 1050
Dubbel zijn:
1533 1502 1441 1369 1246 1231 1078
Normaal gesproken wel, want meestal ben ik het hele weekend gewoon thuis, maar ik ben de afgelopen tijd veel weg geweest en gisteren ook en vandaag moest ik al van alles in huis doen, dus het is erbij ingeschoten. Komende woensdag ben ik vrij en dan wil ik een menu maken voor de rest van deze week én volgende week. Maar het is wel de bedoeling dat ik ermee doorzet, want als M en ik allebei weer aan het werk zijn (hij heeft nu vakantie) hebben we écht geen tijd om elke dag te bedenken wat we gaan eten en dat ook nog eens op te halen. Dus, dat is de stand van zakenquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Verscheur het kaartje en geef het flesje weg.
Ik vroeg het me gister af of je het zou gaan volhouden dat weekmenu Vik..
Flesje is trouwens van dat bedrijf van die catalogus waar we met Slankies uit zouden bestellenquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Verscheur het kaartje en geef het flesje weg.
Ik vroeg het me gister af of je het zou gaan volhouden dat weekmenu Vik..
Fattoria la Vialla!quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Flesje is trouwens van dat bedrijf van die catalogus waar we met Slankies uit zouden bestellen. Ben de naam even kwijt, huppeldepup Italia ofzo
.
Dit vind ik best een egoistische opmerking!quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, liever niet. Ik vind het leuk zo!
quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo, we zijn naar de stad geweest. 2 truien, polo en een overhemd voor lief voor ¤ 12,50 bij h&m man (tevens ook een serene rust in vergelijking met de vrouwenwinkels).
Ook naar de toko geweest en een 'nieuwe' pataks gekocht, jalfrezi, ben benieuwd.
[..]
Dit vind ik best een egoistische opmerking!
Preciesquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]Ze verbiedt het hem toch niet een relatie te krijgen? Ik vind het gewoon eerlijk en ik denk dat M zelf er ook niet zo mee zal zitten dat vik dit vindt.
verder: foto!
Wij hebben gisteren Chinees gehad van die toko vlakbij Scapino. Daar gaan we altijd naartoe. Zat er op de plek vd Scapino vroeger niet ook een Chinees? Daar staat mij iets van bij, maar volgens mijn ouders is dat niet zo. Maar goed, m'n vader dacht gisteren dat ik m'n CI al tien jaar heb, dus die is ook niet meer helemaal bij de tijdquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekkerste chinees in Drachten is nog steeds die ene voor aan bij de kade naast de snookercentrum. Vroeger toen er niks qua chinees bestond kwamen wij er al
Eerlijk, en ik weet Idd niet hoe mark erover denkt, maar wel puur vanuit vik zelf natuurlijk.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]Ze verbiedt het hem toch niet een relatie te krijgen? Ik vind het gewoon eerlijk en ik denk dat M zelf er ook niet zo mee zal zitten dat vik dit vindt.
verder: foto!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |