abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 december 2008 @ 18:01:21 #1
331 Merel
Be here now.
pi_64156374

Het vorige deel: Nog even slank doen voor de kerst #393: Pretzels & Lebkuchen

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby
zwahiel = Wiel

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_64156385
Heb je een nieuwe baan?!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_64156389
GEFELICITEERD!! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 19 december 2008 @ 18:01:51 #4
331 Merel
Be here now.
pi_64156391
Lees even de laatste post uit het vorige topic allemaal
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_64156396
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat klinkt alsof je tips hebt voor O&N...? . Veel plezier morgen!

Nou ik was doodziek toen we daar waren Maar tegen twaalven zijn we naar die grote markt daar gelopen (bij de kathedraal) Daar is het wel gezellig en daar wordt om twaalf uur allemaal vuurwerk afgestoken!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_64156406
Merel, gefeliciteerd met je droombaan meid!! Woei!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64156407
Wat voor werk is het, Merel?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_64156417
Gefeliciteerd Merel! Wat ga je daar doen?
  vrijdag 19 december 2008 @ 18:02:54 #9
236335 neen
schone schijn
pi_64156419
Ja toch

Ik heb ook wat gekocht heur, maar nog niet gepost.... dat gebeurt morgen
het lijkt niet wat het is
pi_64156420
Gefeliciteerd Merel
  vrijdag 19 december 2008 @ 18:03:48 #11
331 Merel
Be here now.
pi_64156442
Ik word communicatieadviseur bij een groot bedrijf met meerdere vestigingen waar 500 mannen in pak rondlopen
  vrijdag 19 december 2008 @ 18:07:07 #12
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64156517
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 18:03 schreef Merel het volgende:
Ik word communicatieadviseur bij een groot bedrijf met meerdere vestigingen waar 500 mannen in pak rondlopen
oh daar!

gefeliciteerd
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64156543
gefeliciteerd merel

vanmiddag bij oma op verjaardag geweest en daarna naar de opticien voor lenzen.
ze zijn besteld en ik kan ze een maand gratis proberen benieuwd hoor
kan nog wel 2 weken duren voor ik voor een testsessie kan komen, maar het is dus in beweging gezet...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 19 december 2008 @ 18:09:03 #14
331 Merel
Be here now.
pi_64156556
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 18:07 schreef Abbadon het volgende:
oh daar!

Ja ik kan niet precies zeggen waar natuurlijk, dan waarschuwen ze al die mannen dat ik eraan kom en dan zoeken ze dekking
  vrijdag 19 december 2008 @ 18:09:34 #15
331 Merel
Be here now.
pi_64156570
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 18:08 schreef Beessie-Jen het volgende:

vanmiddag bij oma op verjaardag geweest en daarna naar de opticien voor lenzen.
ze zijn besteld en ik kan ze een maand gratis proberen benieuwd hoor
kan nog wel 2 weken duren voor ik voor een testsessie kan komen, maar het is dus in beweging gezet...
Leuk! Ben benieuwd hoe ze je bevallen Harde of zachte lenzen?
pi_64156595
They love you merel, dat is zeker. Gefeliciteerd!
  vrijdag 19 december 2008 @ 18:10:36 #17
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64156596
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 18:09 schreef Merel het volgende:

[..]

Ja ik kan niet precies zeggen waar natuurlijk, dan waarschuwen ze al die mannen dat ik eraan kom en dan zoeken ze dekking
want zo zijn ze, die mannen in pakken! allemaal!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64156625
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 18:03 schreef Merel het volgende:
Mannen in pak

Maar wat een superbaan joh, echt leuk voor je!
  vrijdag 19 december 2008 @ 18:12:47 #19
331 Merel
Be here now.
pi_64156662
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 18:11 schreef Goodbye het volgende:

Maar wat een superbaan joh, echt leuk voor je!
Ja, vooral omdat ik niks over communicatie weet, dus ik heb nog geen flauw idee wat ik ga adviseren Komt wel goed hoor, maar ik vind het ook echt heel erg spannend!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 december 2008 @ 18:13:16 #20
163650 Greys
pi_64156671
Van harte Merel, het is je gegund!

Zo. Thuis. (Dus ja Muis, ik zat om 17.05 nog op het werk ).
Even de monsters voederen. Die staan al heel demonstratief naast hun bakje.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64156682
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 18:12 schreef Merel het volgende:

[..]

Ja, vooral omdat ik niks over communicatie weet, dus ik heb nog geen flauw idee wat ik ga adviseren Komt wel goed hoor, maar ik vind het ook echt heel erg spannend!
Oh joh, volgensmij is dat ook gewoon iets waar je feeling voor moet hebben. Komt vanzelf wel! Ze nemen je niet voor niets zo overtuigend snel aan!
pi_64156715
Baan? Wie? Wat heb ik gemist?

Aaaah 15 minuten en ik moet nog eten + outfit
en ik ben op fok.. HM !
pi_64156725
x heel veel voor Merel!!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_64156809
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 18:13 schreef Greys het volgende:
Van harte Merel, het is je gegund!

Zo. Thuis. (Dus ja Muis, ik zat om 17.05 nog op het werk ).
Even de monsters voederen. Die staan al heel demonstratief naast hun bakje.
Hee, Greysie heeft ook sneeuw! Of was dat al langer?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 december 2008 @ 18:21:57 #25
163650 Greys
pi_64156891
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 18:18 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hee, Greysie heeft ook sneeuw! Of was dat al langer?
Dat was al langer! Alleen ik begreep dat niemand dat zag!
En toen las ik vandaag dat je dan alle andere usericons weg moet smijten uit je icon upload manager en dat anderen hem dan ineens wel goed zien. Dus! Het werkt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')