je hebt schade aan je metabolisme toegebracht.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:06 schreef Isabeau het volgende:
tvp en ik ga weer even in bed liggen, ik heb het echt ijskoud
trouwens ook zoiets, ik ben sinds ik ben afgevallen een ware koukleum geworden
Ik denk dat het komt omdat ze net buiten heeft gewandeldquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:07 schreef Raskolnikov het volgende:
[..]
je hebt schade aan je metabolisme toegebracht.
Naja, weet je wat het is, het blijft gewoon een witmeel product.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:59 schreef kwakveense het volgende:
[..]
echtik had nog gekeken naar suiker en vet...t viel met de suikers wel mee...
meuh...
Ja, ik heb de TT aangepast.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Gaan we in deze verder?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:10 schreef Raskolnikov het volgende:
ok kwakveense.... blijf maar lekker dik dan
DOEI
mja, dit was niet bedoeld al "snack"...ik dacht dat t juist in die categorie gezonde vulling zat. weer wat geleerd. glukkig ist een dubbel cellofaan verpakking. kan de tweede helft meenemen naar mn ouders. eet mn broertje t lekker op.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Naja, weet je wat het is, het blijft gewoon een witmeel product.
Chips is gemaakt van aardappel, en als je een goed merk light chips neemt dan valt het reuze mee qua voeding.
zo'n grissini stengel is echt compleet nutteloos .
Maar eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik liever heb dat je snacken helemaal afleert. Neem een stuk kip, een bak kwark/yoghurt of een stuk fruit als je trek hebt.
Enne, lief zijn voor Ras, zijn piemel is 19!!! centimeters!
Volgens mij doen we het hier allemaal hartstikke goed. We hoeven geen hardbody's te worden met 15% lichaamsvet. We willen gewoon slank en fit zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:10 schreef Raskolnikov het volgende:
DOEI
weet je, t gaat erom dat je alleen maar keihard roept dat je vetpercentage zo laag is en allerlei wijze raad die iedereen hier écht allang weet, en dat je zoveel dunner bent dan wij omdt jij t wél goed doet...kortom...de zoveelste roeper. echt. iets nieuws breng je niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:10 schreef Raskolnikov het volgende:
DOEI
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:10 schreef Raskolnikov het volgende:
DOEI
Er is altijd wel wat op TV, maar of het ook de moeite waard is om te kijkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:13 schreef Goodbye het volgende:
Dussssssss. Komt er nog wat op tv vanavond?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:23 schreef Kisanija het volgende:
[..]
Er is altijd wel wat op TV, maar of het ook de moeite waard is om te kijken
Zometeen ook maar eens even wat eten.
En besluiten of ik vanavond ga shoppen voor mijn kerstoutfit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |