Het blijft kinderachtig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar Friesland wordt veel meer gehaat dan Drenthe.![]()
Nee, want Friesland heeft Sven Kramerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar Friesland wordt veel meer gehaat dan Drenthe.![]()
Maar daarom juist! Het is hip om Friesland te haten! Ik haat Friesland niet echt.quote:
Luna laat gaan al kom je van mars echt dat zijn kortzichtige mensenquote:
En Lieuwe Westra. En we hadden Cadel Evans.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, want Friesland heeft Sven Kramer
Ben je bipolar?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar daarom juist! Het is hip om Friesland te haten! Ik haat Friesland niet echt.
Limburg wel.
Je hebt niks gemistquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moest even wenen! mijn internet lag eruit!
Mistte je alllll!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moest even wenen! mijn internet lag eruit!
Meestal negeer ik het maar ik kon het niet laten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Luna laat gaan al kom je van mars echt dat zijn kortzichtige mensen
Dat weet ik niet.quote:
whehe, daar verbaas ik me dus ook over, ik zou dus ook echt in het Engels beantwoorden, maar goed. Ik vermoed dat ze van tevoren wordt verteld dat ze wel in het Nederlands moeten reageren ofzo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het zo knap dat álle kandidaten in het Nederlands antwoorden op Dan, ik zou bij een Engelse vraag in het Engels antwoorden
Waarom haat je Limburg?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Friesland vind ik niet leuk, maar haat ik niet.
Limburg daarentegen wel.
Dit was trouwens een vreemd optreden ...
Kloptquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehe, daar verbaas ik me dus ook over, ik zou dus ook echt in het Engels beantwoorden, maar goed. Ik vermoed dat ze van tevoren wordt verteld dat ze wel in het Nederlands moeten reageren ofzo.
nou hup naar je hutje op de hei oh nee was drenthe hequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Limburg daarentegen wel.
Ik stem D66 hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Luna laat gaan al kom je van mars echt dat zijn kortzichtige mensen
Ik volg je niet. Absoluut niet. Daarom hier een plaatje van een kat die jarig is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Limburg daarentegen wel.
Jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehe, daar verbaas ik me dus ook over, ik zou dus ook echt in het Engels beantwoorden, maar goed. Ik vermoed dat ze van tevoren wordt verteld dat ze wel in het Nederlands moeten reageren ofzo.
Hij heeft er niet echt lol in he?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik volg je niet. Absoluut niet. Daarom hier een plaatje van een kat die jarig is.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik volg je niet. Absoluut niet. Daarom hier een plaatje van een kat die jarig is.
[ afbeelding ]
Enorm veel PVV-stemmers. En die zachte G is verschrikkelijk.quote:
Dit was gewoon interessequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Stop daarmee, maak aub een apart topic hiervoor aan, dit gaat over HGT.
[..]
[ afbeelding ]
het is tvquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaMaar wel knap dat niemand het per ongeluk doet met zenuwen.
Och christus zegquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Enorm veel PVV-stemmers. En die zachte G is verschrikkelijk.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:28 schreef DeLuna het volgende:
HGT voorbij, tijd om uit dit topic te verdwijnen. Hoinnn
Ciaotjes, het was weer gezelligquote:
Ja, die zachte G is geen reden om het te haten, hoor.quote:
Het is wel klaar nu... POL is verderopquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja, die zachte G is geen reden om het te haten, hoor.
Maar dat grote aantal PVV-stemmers wel.
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, ik was een beetje irritant.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is wel klaar nu... POL is verderop
Over 2 weken volgens mijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Sorry, ik was een beetje irritant.
Heb ik soms last van.![]()
Maar volgende week al de eerste halve finales? Of komen die pas over 2 weken?
Ah, gaat gewoon om de leuk. De audities zijn hierin gewoon het leukstquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:53 schreef chufi het volgende:
Veel talenten zijn er niet meer gezien het aantal voorrondes....
En een hoop wordt geskipt omdat het gewoon niet het aanzien waard isquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, gaat gewoon om de leuk. De audities zijn hierin gewoon het leukst
Ik hoorde 'm ookquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoor op de achtergrond de reclame van de herhaling van HGT vanaaf, met die straatman met 1001 toeters om z'n lijf, ik moet alweer lachen
quote:
Ik was wakkerquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je werd elders meteen wakker zag ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet nog kiezen voor vanavond, met mama naar oma om te bingoën, met een vriendin, haar vriend en zijn vrienden naar een optreden of hier HGT kijken. Lastig![]()
I know Lutquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:13 schreef Lutte het volgende:
Je doet het leuk Pisc, maar het is niet hetzellufde
Jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
Is Benny eigenlijk 1 week weg of langer?
Heeeejjjjjjjjquote:
Borrel al koud in de walkin' frits?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:24 schreef D. het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
Ik ben er klaar mee
Ik zit er klaar voor
Nee, whiskey drinkt 'men' op kamertemperatuurquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Borrel al koud in de walkin' frits?
Alrighty thenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:35 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, whiskey drinkt 'men' op kamertemperatuur
Of overmorgen, tijdens de herhalingquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:41 schreef MissJ het volgende:
vanavond kan ik het zeer waarschijnlijk niet zien....![]()
Nou ja, dan maar morgen terug kijken
oh ja dat kan ook!quote:
Oh ik dacht de laatste keer audities?quote:
22:30uquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:17 schreef MissJ het volgende:
[..]
oh ja dat kan ook!
maar.. hoe laat is de herhaling?
*opgelucht adem haaltquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:30 schreef Karina het volgende:
Volgens mij nog 1 auditieronde, er komen er totaal 5 en er zijn er tot nu toe 4 geweest.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:30 schreef Karina het volgende:
Volgens mij nog 1 auditieronde, er komen er totaal 5 en er zijn er tot nu toe 4 geweest.
Fijn dat jij er ook weer bentquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:56 schreef D. het volgende:
[..]
Fijn dat jij er ook weer bent
Als de kandidaten niet lachwekkend genoeg zijn hebben we jou nog
Ceeeeeeequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:09 schreef Cee het volgende:
Ik was vorige week op vakantie. Nog essentiële dingen gemist? Volgens mij was ik 2 weken terug al halverwege afgehaakt maar als er vanavond niks anders op tv is dan ga ik het wel kijken denk ik.
Een paar acts waren de moeite waard, de rest waren (leed)vermaak.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:09 schreef Cee het volgende:
Ik was vorige week op vakantie. Nog essentiële dingen gemist? Volgens mij was ik 2 weken terug al halverwege afgehaakt maar als er vanavond niks anders op tv is dan ga ik het wel kijken denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |