Hij?quote:
quote:
Maar hij was al in het topic!quote:
Dat was ook de bedoeling.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:00 schreef Monopoly het volgende:
Ik wist niet eens dat deze SC bestond
Onwaar... je hebt hier al eerder gepostquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:00 schreef Monopoly het volgende:
Ja maar ik hou niet alles bijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Onwaar... je hebt hier al eerder gepost
Was dat maar zo geblevenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:00 schreef Monopoly het volgende:
Je hebt hier al eerder gepostquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:00 schreef Monopoly het volgende:
HGT is dan ook leukerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lieve heeft de hele week gewerkt dus die is lam, en ik zocht het ook niet zo
Jup.. Heb nog geen aflevering helemaal gezien, dus ben wel benieuwd. En nou ja nu ben jij er nog enzoquote:
Paar weken terug.. Toen kwam je ook de SC binnen dat je niet wist dat deze SC bestond geloof ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]Wanneer dan , jullie schijnen het allemaal teweten
Ik weet nergens van
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet nergens van
*bam*quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Paar weken terug.. Toen kwam je ook de SC binnen dat je niet wist dat deze SC bestond geloof ik.
http://piles.nl/fok/index.php?user_id=276822quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet nergens van
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:42 schreef Monopoly het volgende:
Dan bij deze kom ik even hallo zeggen
Oh, spannend! ik hoor het graag!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:06 schreef iBenny het volgende:
[..]!
Ik wilde nog wat aan je vragen, maar ik ben het ff kwijt![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:07 schreef iBenny het volgende:
[RED ROOM #1306] **Die Blonde** jeweetz lekker ding!!!!!
[..]
Kut het klopt nog ook, is het hier zo incrowd dat ik dat heb onthouden?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:07 schreef iBenny het volgende:
[RED ROOM #1306] **Die Blonde** jeweetz lekker ding!!!!!
[..]
Het was niet echt boeiend en had ook neit echt haast volgens mij, maar je hoort zodra ik het weer weetquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, spannend! ik hoor het graag!
Oh nu je het zegt, moet ik ook nog doen..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:09 schreef Lutte het volgende:
Oh en ik heb nog steeds niet middag gegeten.. De kans dat in nog iets doe vandaag wordt dus ook steeds kleiner
Ik zal straks hete thee over me heen gooien, zodat mijn pens en manboobs goed uitkomen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:11 schreef Lutte het volgende:
Fokkers & Foksters wet t-shirt contest
Jullie doen wel mee hè
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal straks hete thee over me heen gooien, zodat mijn pens en manboobs goed uitkomen!
Bier!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb geen moobs, maar om nou mezelf te bevuilen met water, kan ook zonder water uiteraard
Ja Mono is al eerder op bezoek geweest hier in de Sc...................quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Paar weken terug.. Toen kwam je ook de SC binnen dat je niet wist dat deze SC bestond geloof ik.
hou niet van zulke progamma`s ben meer van het intelectuele he bennyquote:
Voor jou de mooie trouwjurk met vlindertjes en lichtjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoi allemaal maar weer, en Roos geen HGT voor mij maar wel onze favorieten caravan bewoners
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Voor jou de mooie trouwjurk met vlindertjes en lichtjes![]()
[ afbeelding ]
Dat was echt epischquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar waar is de brandblusser, moest daar zo om lachen daar ging die doos met die brandblusser erachter aan
Het durven lopen met zulke jurken kan je best een talent noemenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:41 schreef PatriQue89 het volgende:
graag inhoudelijk weer verder over een tal!
42 is een tof getal. Meest toffe van allemaal!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Moet ik je soms een note geven?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het durven lopen met zulke jurken kan je best een talent noemen
Dr. Reid Oliver (ATWT) is trouwens best hotquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Heb er al 1 teveelquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Moet ik je soms een note geven?
waaromquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:49 schreef Renesite het volgende:
Psjoe... We gaan zondag naar Slovenië terug! ben wel een beetje klaar met dat zoujte water heheheh
Ik zou me geen zorgen maken. Wat een tristesse!quote:
Naast het feit dat hier zee zon en warmte is, is er verder geen ene kut te doen, dus we willen wat doen. In slovenie gaan we nog naar het meer van Bled en we gaan nog watervallen bezoekenquote:
haha okequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou me geen zorgen maken. Wat een tristesse!
hmm.. neequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dr. Reid Oliver (ATWT) is trouwens best hot
ah!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naast het feit dat hier zee zon en warmte is, is er verder geen ene kut te doen, dus we willen wat doen. In slovenie gaan we nog naar het meer van Bled en we gaan nog watervallen bezoeken
Jawel, hij is zo'n vent waarmee je ruzie maakt en vervolgens stomende seks hebt..quote:
Ja... ik ga wel weer fappen in kpd!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jawel, hij is zo'n vent waarmee je ruzie maakt en vervolgens stomende seks hebt..
oh volgens mij heb ik net bekend dat ik op foute mannen val
jaloers jaloersquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:57 schreef Renesite het volgende:
Ah. Ik lig in een hangmat met de laptop. Whehehe
Kusje op je hand.quote:
Was bij Rijkswaterstaat aan het schoonmaken, er gebeurt een ongeluk op de schermen dus ik kijk op en die zware tyfus deur valt dicht.quote:
Newb.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:01 schreef heloef het volgende:
Ik heb post 25.000 al gemist zie ik.
Ik zit er 900 overheen zonder het door te hebben.
Ik de fik steken!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat ga je doen met je 25.000e post ?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Was bij Rijkswaterstaat aan het schoonmaken, er gebeurt een ongeluk op de schermen dus ik kijk op en die zware tyfus deur valt dicht._!
Ah kut.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Was bij Rijkswaterstaat aan het schoonmaken, er gebeurt een ongeluk op de schermen dus ik kijk op en die zware tyfus deur valt dicht._!
Die gast op die gitaar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:02 schreef PatriQue89 het volgende:
nou mensne.. WAT EEN GEWELDIGE AUDITIE
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/nieuws/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2011/08_augustus/entertainment/jordy_jansen_auditie_hgt.xml
HIJ IS NIET GOEDquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Die gast op die gitaar.![]()
Hij is wel goed maar welke randdebiel neemt nou een nummer van Dean Saunders?
aaauuuuwwwquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:12 schreef Toverheks het volgende:
en heb weer een kaartje gewonnen voor Loveland
inplaats dat ze me een stofzuiger geven of een magnetron
hier op FOK 2 kaarten voor Panama morgenavond ( schoonzoon gaat ), de 13 LoveLandquote:
Leuk hoor!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hier op FOK 2 kaarten voor Panama morgenavond ( schoonzoon gaat ), de 13 LoveLand
echt Roos, als ik wat win of het zijn vrijkaarten voor feesten ( kinderen weer blij ) of flessen wijnquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt Roos, als ik wat win of het zijn vrijkaarten voor feesten ( kinderen weer blij ) of flessen wijn
simon zijn cat wat voor soort is dat, studeren daar doe ik niet meer aanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik heb er 2 boeken gewonnen
1 van Simon's cat en Studeren voor dummies
denk zo te lezen steeds dat jij je echt stierlijk verveeld hebtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:29 schreef Renesite het volgende:
3 boeken uitgelezen deze vakantie!
'I always get my sin'
'De zesde man' van David Baldacci
en nu net 'Hypnose' van Lars Kepler
Goede boeks wel!
Kroatie is niet mijn land mag en kan je concluderen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk zo te lezen steeds dat jij je echt stierlijk verveeld hebt
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
simon zijn cat wat voor soort is dat
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggenquote:, studeren daar doe ik niet meer aan
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
lijkt me ook een saai land hoor, of je moet van uitstapjes en kerken bezichtigen houdenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kroatie is niet mijn land mag en kan je concluderen.
Er is ook niets te doen. Om nou 6 uur op een dag in de zee te liggen... Dus tussendoor laptop of lezen. Lezen is voor mij overigens onstpanning
Twee dorpjes 'in de buurt' (Rovinj en Pula) en voor de rest ís er nietsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lijkt me ook een saai land hoor, of je moet van uitstapjes en kerken bezichtigen houden
wil wel naar Barcelona voor Nou Campquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Twee dorpjes 'in de buurt' (Rovinj en Pula) en voor de rest ís er niets! Geef mij Frankrijk maar.
quote:
Ik wil niet dat hij Kroatie op de koop meeneemt. Laat die maar achterquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Pat bedoelt hij houd van jou en neemt kroatie op de koop toe hoor, je begrijpt hem weer verkeerd.............
![]()
Neee... ik weet dat ie naar berlijn wil... en ik heb het overwogen.. NOU DIKKE TOETER.. IK BLIEF THOES!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Pat bedoelt hij houd van jou en neemt kroatie op de koop toe hoor, je begrijpt hem weer verkeerd.............
![]()
Ik ga met die heks naar Barcelona. Bekiek et moar!!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neee... ik weet dat ie naar berlijn wil... en ik heb het overwogen.. NOU DIKKE TOETER.. IK BLIEF THOES!
Sterfquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga met die heks naar Barcelona. Bekiek et moar!!!
vegen we dan van de kaart af, Kroatie bestaat vanaf nu niet meer..........quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil niet dat hij Kroatie op de koop meeneemt. Laat die maar achter
Barcelona is wel tofquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh Berlijn, de kunstenaarswijk moet helemaal hot en hip wezen, lekkere kroegjes goedkoop eten rare mensen dat lijkt me ook wel heel gaafquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neee... ik weet dat ie naar berlijn wil... en ik heb het overwogen.. NOU DIKKE TOETER.. IK BLIEF THOES!
Ja.quote:
quote:
Been there done that loved itquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh Berlijn, de kunstenaarswijk moet helemaal hot en hip wezen, lekkere kroegjes goedkoop eten rare mensen dat lijkt me ook wel heel gaaf
En ik ga met Bella naar Berlijn ho la di jeequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil ook naar Berlijn, lekker met hipsterbril pintjes wegtikken terwijl ik foto's maak van de muurresten.
Dan ga ik nu met jou naar Berlijn!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil ook naar Berlijn, lekker met hipsterbril pintjes wegtikken terwijl ik foto's maak van de muurresten.
tooo slowquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan ga ik nu met jou naar Berlijn!
quote:
ICT. Het vroegere snelle geld. Stop... hammertimequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:54 schreef Pheno het volgende:
Ik hoop dit jaar nog ergens naar toe te kunnen, maar ja, de kans wordt wel erg klein
Boete, en dan nog eens misschien baan pleitos. Joy.
Sneuquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
mijn oudste ging met haar vriend een weekend, vrien wilde heel graag naar Nou Camp, eidenlijk zei ze oke, ga ik wel met je mee en meer bla bla bla hij heeft heel de zaterdag achter haar aangesjokt met de gedachte, morgen is het mijn dag, komen ze dan aan bij Nou Camp, is het gesloten mijn schoonzoon kon wel huilennee is zielig
ik ga met Renesite en komen jullie *toevallig* in berlijn wel tegenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan ga ik nu met jou naar Berlijn!
faghag!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ga met Renesite en komen jullie *toevallig* in berlijn wel tegen
ja, echt sneu maar moest wel lachen, die kop van mijn schoonzoon toen ze het verteldequote:
Nee, dan zou ik wel zestig uur+ per week werkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
ICT. Het vroegere snelle geld. Stop... hammertime!
geen vreemde talen tegen mij, ben niet zo goed in talen ontcijferen wat staat hier en wat betekent hetquote:
Een vrouw wiens beste vriend een homo is. Bekend voorbeeld: Grace van Will.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geen vreemde talen tegen mij, ben niet zo goed in talen ontcijferen wat staat hier en wat betekent het
Dat je van homo's houd, z'n handtas bentquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geen vreemde talen tegen mij, ben niet zo goed in talen ontcijferen wat staat hier en wat betekent het
oh komt morgen he ik zie ze vliegen of zoiets, nou ik vind de tv kantine al niks dus dit ook niet denk ik, weer een engelse comedy die ze vertaalt hebben, moeten ze niet doen.quote:
oh oke weer wat geleerdquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat je van homo's houd, z'n handtas bent
Tof, ik ga niet kijken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh komt morgen he ik zie ze vliegen of zoiets, nou ik vind de tv kantine al niks dus dit ook niet denk ik, weer een engelse comedy die ze vertaalt hebben, moeten ze niet doen.
Fag hag is a gay slang phrase referring to a woman who either associates mostly or exclusively with gay and bisexual men, or has gay and bisexual men as close friendsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
20 augustusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh komt morgen he ik zie ze vliegen of zoiets, nou ik vind de tv kantine al niks dus dit ook niet denk ik, weer een engelse comedy die ze vertaalt hebben, moeten ze niet doen.
oh dat moet ik even overbrengen aan jeweetwelquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een vrouw wiens beste vriend een homo is. Bekend voorbeeld: Grace van Will.
Bella en Patrique hebben al vertaalt weet nu wat het betekent, en ja ik kom daar voor in aanmerkingquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Fag hag is a gay slang phrase referring to a woman who either associates mostly or exclusively with gay and bisexual men, or has gay and bisexual men as close friends
Wat was er met Carlo 20augustus of zo? Volg het niet helemaalquote:
dan mag jij je heel gelukkig prijzen met die meidenquote:
quote:
Ghijllquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:02 schreef Renesite het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)htbaar-in-brein.html
Vet.
Nee, dan wordt het lastiger stimuleren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:02 schreef Renesite het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)htbaar-in-brein.html
Vet.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dan wordt het lastiger stimuleren.
Ow.quote:
OH, DUS MIJN MOND STIMULEERT NIET GENOEGquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow.
Okee.
Jij doet niets met mij.
Nee.
Dat stimuleert
Wij vinden het leuk elkaar (af) te (be) tasten!quote:
Padam padamquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OH, DUS MIJN MOND STIMULEERT NIET GENOEG
NEEEHEEHEEE DAT WIL IK NIETquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Denken dat wij ruzie hebben..
ja, eigenlijk wel.. volgende week keiharde goedmaakkontneuqsecks!
OH JAHWEL! xxquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
NEEEHEEHEEE DAT WIL IK NIET!! NEEHEEE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
welke amerikaanse slet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:22 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet die Amerikaanse slet bellen maar ik schaam me voor mijn Engels!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:23 schreef Bellatrix het volgende:
Ik speel wel gewoon een bandje af van Friends ofzo!
Vriendin waar ik morgah mee ga partyen!quote:
Auf Gaypride?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vriendin waar ik morgah mee ga partyen!
Joaaaah.quote:
Doe ik, met een Amsterdammertje, lekker diep zo!quote:
BAM BAMquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doe ik, met een Amsterdammertje, lekker diep zo!
Gezelloghhh!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:30 schreef Bellatrix het volgende:
Oké gelukt!
Ze neemt 6 Amerikanen mee._!
dat lukt je vast welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:33 schreef Bellatrix het volgende:
Dadelijk zijn die vrienden heel droog en saai! Moet ik ze entertainen en nat maken enzo.
kutvocht!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gadver.. al je zaad in mn gezicht..
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gadver.. al je zaad in mn gezicht..
Lucht ook enorm opquote:
Jeujjjj...Nou feli hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, nou, hier is ie dan..
mijn 25.000ste post op Fok!
[ afbeelding ]
Tweemaal een spaanse kraag met gitaar graag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is heel vaak op 3fm... bij coen en sander.. als interviewquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, een interview vanwege de Mr. Gay-verkiezing
Klopt iddquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ze is heel vaak op 3fm... bij coen en sander.. als interview
Iew, nee.quote:
http://www.animatieplaatjes.nl/quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Waar haal je die zooi altijd vandaan Bella?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Ik kan zijn mond niet uitstaan, maar qua monden heb ik dat met meer mensen!
Aha ja dus.quote:
Lekkere kerel he ons Franske.quote:
Wat? Wat heb ik gedaan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat zit jij achter mijn rug om in andere topics te roddelen
ONTKENNEN IS BEVESTIGENquote:
Nooh niet specifiek ofzo, maar ik kan er gewoon niet tegen als monden een rare vorm hebben. Die van Lea Michele van Glee bijvoorbeeld!quote:
Nouja, het staat in je naam.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
das heul nie waor
waarom wil je da weten?
Ja maar wat heb ik dan gezegd?quote:
Niks bijzonders manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niks bijzonders man
Ik had als zo'n gevoel dat het over een dansende Naat ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Falende plaatjes.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:29 schreef PatriQue89 het volgende:
even in random topics posten
[ afbeelding ]
Plaatje doet het nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:29 schreef PatriQue89 het volgende:
even in random topics posten
[ afbeelding ]
nu doet ie het welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom zie ik het plaatje wel gewoon?:')
[ afbeelding ]
Het valt nu wel meequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
is het bij jullie ook zo benauwd
Nee maar ik kom van onder de douche.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
is het bij jullie ook zo benauwd
DIE KUT EDGARquote:
Nu wel iddquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:32 schreef PatriQue89 het volgende:
nu moet ie te zien zijnn
[ afbeelding ]
Ik zie hem.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:32 schreef PatriQue89 het volgende:
nu moet ie te zien zijnn
[ afbeelding ]
Ik wens jou trouwens ook een fijn weekend.quote:
GE KUNT DE GROETUH UIT BRABANT KRIJGUHquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:35 schreef PatriQue89 het volgende:
DIE JARLOURZIE IK KEN DUR ECHT NIET TEGUH..
HOU MUH TEGUH JONGUH IK MAAK JE KAPOT MET JOUW JARLOURZIER
KUT~!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
GE KUNT DE GROETUH UIT BRABANT KRIJGUH
Ik heb geen goede telefoonquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:39 schreef iBenny het volgende:
Ik zoek nog 1 deelnemer, iemand?
FOK! Wordfeud competitie #3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |