Hij?quote:
quote:
Maar hij was al in het topic!quote:
Dat was ook de bedoeling.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:00 schreef Monopoly het volgende:
Ik wist niet eens dat deze SC bestond
Onwaar... je hebt hier al eerder gepostquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:00 schreef Monopoly het volgende:
Ja maar ik hou niet alles bijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Onwaar... je hebt hier al eerder gepost
Was dat maar zo geblevenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:00 schreef Monopoly het volgende:
Je hebt hier al eerder gepostquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:00 schreef Monopoly het volgende:
HGT is dan ook leukerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lieve heeft de hele week gewerkt dus die is lam, en ik zocht het ook niet zo
Jup.. Heb nog geen aflevering helemaal gezien, dus ben wel benieuwd. En nou ja nu ben jij er nog enzoquote:
Paar weken terug.. Toen kwam je ook de SC binnen dat je niet wist dat deze SC bestond geloof ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]Wanneer dan , jullie schijnen het allemaal teweten
Ik weet nergens van
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet nergens van
*bam*quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Paar weken terug.. Toen kwam je ook de SC binnen dat je niet wist dat deze SC bestond geloof ik.
http://piles.nl/fok/index.php?user_id=276822quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik weet nergens van
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:42 schreef Monopoly het volgende:
Dan bij deze kom ik even hallo zeggen
Oh, spannend! ik hoor het graag!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:06 schreef iBenny het volgende:
[..]!
Ik wilde nog wat aan je vragen, maar ik ben het ff kwijt![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:07 schreef iBenny het volgende:
[RED ROOM #1306] **Die Blonde** jeweetz lekker ding!!!!!
[..]
Kut het klopt nog ook, is het hier zo incrowd dat ik dat heb onthouden?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:07 schreef iBenny het volgende:
[RED ROOM #1306] **Die Blonde** jeweetz lekker ding!!!!!
[..]
Het was niet echt boeiend en had ook neit echt haast volgens mij, maar je hoort zodra ik het weer weetquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, spannend! ik hoor het graag!
Oh nu je het zegt, moet ik ook nog doen..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:09 schreef Lutte het volgende:
Oh en ik heb nog steeds niet middag gegeten.. De kans dat in nog iets doe vandaag wordt dus ook steeds kleiner
Ik zal straks hete thee over me heen gooien, zodat mijn pens en manboobs goed uitkomen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:11 schreef Lutte het volgende:
Fokkers & Foksters wet t-shirt contest
Jullie doen wel mee hè
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal straks hete thee over me heen gooien, zodat mijn pens en manboobs goed uitkomen!
Bier!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb geen moobs, maar om nou mezelf te bevuilen met water, kan ook zonder water uiteraard
Ja Mono is al eerder op bezoek geweest hier in de Sc...................quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Paar weken terug.. Toen kwam je ook de SC binnen dat je niet wist dat deze SC bestond geloof ik.
hou niet van zulke progamma`s ben meer van het intelectuele he bennyquote:
Voor jou de mooie trouwjurk met vlindertjes en lichtjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoi allemaal maar weer, en Roos geen HGT voor mij maar wel onze favorieten caravan bewoners
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Voor jou de mooie trouwjurk met vlindertjes en lichtjes![]()
[ afbeelding ]
Dat was echt epischquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar waar is de brandblusser, moest daar zo om lachen daar ging die doos met die brandblusser erachter aan
Het durven lopen met zulke jurken kan je best een talent noemenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:41 schreef PatriQue89 het volgende:
graag inhoudelijk weer verder over een tal!
42 is een tof getal. Meest toffe van allemaal!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Moet ik je soms een note geven?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het durven lopen met zulke jurken kan je best een talent noemen
Dr. Reid Oliver (ATWT) is trouwens best hotquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Heb er al 1 teveelquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Moet ik je soms een note geven?
waaromquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:49 schreef Renesite het volgende:
Psjoe... We gaan zondag naar Slovenië terug! ben wel een beetje klaar met dat zoujte water heheheh
Ik zou me geen zorgen maken. Wat een tristesse!quote:
Naast het feit dat hier zee zon en warmte is, is er verder geen ene kut te doen, dus we willen wat doen. In slovenie gaan we nog naar het meer van Bled en we gaan nog watervallen bezoekenquote:
haha okequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou me geen zorgen maken. Wat een tristesse!
hmm.. neequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dr. Reid Oliver (ATWT) is trouwens best hot
ah!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naast het feit dat hier zee zon en warmte is, is er verder geen ene kut te doen, dus we willen wat doen. In slovenie gaan we nog naar het meer van Bled en we gaan nog watervallen bezoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |