quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo noem ik haar alleen als ze er niet bij is.
quote:
heb de make off van haar laatste clip gezien, en echt blijft een mooie vrouw 14 juli in Paradiso en nog steeds in dubio zal ik gaan of nietquote:
Ja was echt een verdomd lekker wijf, en die attitude ook.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb de make off van haar laatst clip gezien, en echt blijft een mooie vrouw 14 juli in Paradiso en nog steeds in dubio zal ik gaan of niet
Ik zeg doen, Blondie is een heldinquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb de make off van haar laatste clip gezien, en echt blijft een mooie vrouw 14 juli in Paradiso en nog steeds in dubio zal ik gaan of niet
nog hoor, en al komt ze over als een ijskast, ze is het niet, ze heeft jarenlang haar toenmalige vriend Cris Stein ( ook in de band die grijze gitarist) verzorgd, al haar geld voor medicijnen erin gestopt, Cris is nu met een ander getrouwd en heeft kinderen, met de achtergrondzangeres en nog steeds een hele goede band met elkaar, ja Debbie Harry heeft haar portie in het leven ook wel gehad.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja was echt een verdomd lekker wijf, en die attitude ook.
Dat ben je ookquote:
Niet helemaal, maar wel bijnaquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:24 schreef Bellatrix het volgende:
Je blik zet me in vuur en vlam
Zelfs Charmeleon krijgt het klam
als ie je aankijkt
Ik zeg ook nergens dat ik het erg vind dat je een nerd bentquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wel een leuke! Met romantische Pokémon gedichtjes voor je!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ik het erg vind dat je een nerd bent
Nederlandstalig?quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:35 schreef Lutte het volgende:
Net even los op c_a's muziek!!
Mama vroeg welke DJ het was, dus ik zeg: DJ Miranda.
Mama:
Hoiquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik wist niet eens dat deze SC bestond
Dan bij deze kom ik even hallo zeggen
Meauneaux.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:42 schreef Monopoly het volgende:
Hoe ist?quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:35 schreef Lutte het volgende:
Net even los op c_a's muziek!!
Mama vroeg welke DJ het was, dus ik zeg: DJ Miranda.
Mama:
Wat voor meuk draai je?quote:
Halloquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb Nederlandstalig gedraaid, een half uurtje, want ik werd er steeds uitgeknaldquote:
Uiteraard, slecht mensenquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Uitstekend. Met jou ook alles wel ?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
Morgen denk ik een uur.... Let's Get Spanish met c_a
Geen ROFLquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb Nederlandstalig gedraaid, een half uurtje, want ik werd er steeds uitgeknald
Morgen denk ik een uur.... Let's Get Spanish met c_a
Eerst Jan Smit-Als de morgen is gekomen, toen 3js-De Stroom, Wesley-Ongelofelijke droom, Nick en Simon-De Soldaat, Monique Smit-Wild en Jan Smit en Damaru-Tuintje in mijn hart.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eerst Jan Smit-Als de morgen is gekomen, toen 3js-De Stroom, Wesley-Ongelofelijke droom, Bick en Nick en Simon-De Soldaat, Monique Smit-Wild en Jan Smit en Damaru-Tuintje in mijn hart.
[..]
Eerst Jan Smit-Als de morgen is gekomen, toen 3js-De Stroom, Wesley-Ongelofelijke droom, Bick en Nick en Simon-De Soldaat, Monique Smit-Wild en Jan Smit en Damaru-Tuintje in mijn hart.
Ik ben heul slechtquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]Zo slecht kan je vast niet zijn
[..]
c_a
Whehehehequote:Op donderdag 7 juli 2011 16:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eerst Jan Smit-Als de morgen is gekomen, toen 3js-De Stroom, Wesley-Ongelofelijke droom, Nick en Simon-De Soldaat, Monique Smit-Wild en Jan Smit en Damaru-Tuintje in mijn hart.
Dat moet ik weten? Alsof ik op hem letquote:
[..]
Eerst Jan Smit-Als de morgen is gekomen, toen 3js-De Stroom, Wesley-Ongelofelijke droom, Nick en Simon-De Soldaat, Monique Smit-Wild en Jan Smit en Damaru-Tuintje in mijn hart.
Jij was toch van de Nederlandschtalige muzika?quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat erg..................... en Hoi Monopoly
Laat me raden, je zag alleen een gebitquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, er moesten nieuwe foto's worden gemaakt dus het is uitgesteld.
Ik vond het leukquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehe
Leuk toch? Steeds maar diezelfde muziek op de radio. Een keer wat anders is ook leuk
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij was toch van de Nederlandschtalige muzika?
Ik ben blij dat iemand het wel leuk vondquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vond het leukWas aan het schoonmaken, muziek aan, meezingen en soppen.. Schiet het ten minste op
Schattie, het is niet mijn muziek maar als jij het naar je zin hebt is dat helemaal primaquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat iemand het wel leuk vond
op tuintje in mijn hart ne: Goede muziekquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hell noquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
Het mooiste nummertje wat ooit gemaakt en gezongen is.........![]()
![]()
Lusiterde je ook?quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
op tuintje in mijn hart ne: Goede muziek
WHAT IS THIS I DONT EVENquote:
zat nog in de autoquote:
Ik doe meequote:Op donderdag 7 juli 2011 16:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik genereer even extra posts om doorheen te scrollen.
Lutjequote:
als ik niet in de auto zitquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja.... de volgende keer moet je lusiteren he
Thats enough!!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet alleen de eerste 2 woordjes nog
Monoquote:
nee joh, en is nog lekker ookquote:
Is goed, idee was goed hèquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We gaan binnenkort met je topic aan de gang! Ik heb er zin in
eensquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:10 schreef Kally het volgende:
Tuurlijk is kip lekker, maar met schoonmaken
quote:
wie? ik ? ja dat weet ikquote:
quote:
quote:
mjahquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah
staan fotos op van de muzenconcerten waar ik gister ben geweest.
sta bij best veel evenementen op de foto haha
en nog eens niet naar gevraagd
Ohhohohoh sweet child of minequote:
She's got eyes of the bluest skiesquote:
komen ze naar de groep: foto?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Herkenbaar
[..]
Ohhohohoh sweet child of mine
Zoiets?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
komen ze naar de groep: foto?
ach jah, waarom dan ook niet.
of net beetje lekker aan het swingen, klik
quote:
Bron?quote:
Doen we een roze schortje kopen voor hem?quote:
Magnetronquote:
johhhhh!quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Doen we een roze schortje kopen voor hem?
Ploffende eitjesquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:37 schreef Pheno het volgende:
Ik hoor een ei ploffen. kan dik dat weer gaan opruimen in de pan straks.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:45 schreef charmed_angel het volgende:
Deze kwam ik vanmiddag tegen in de winkel
Jeejquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. Volgens mij issie goedgekeurd door mama!
mwa nog net niet hahaquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:51 schreef Lutte het volgende:
C_a, de single van Rolf was net een stukje van op RTL4, hij heet Ave Maria en is lekker zomers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Is het een coverquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:51 schreef Lutte het volgende:
C_a, de single van Rolf was net een stukje van op RTL4, hij heet Ave Maria en is lekker zomers.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Het was Spaans, dus misschien het Spaanse ave Maria? Of is dat van zichzelf al Spaans?quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is het een cover
Of echt nieuw nieuw ?
Qacht ik ga zo even opzoeken kijke. Of je het herkentquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het was Spaans, dus misschien het Spaanse ave Maria? Of is dat van zichzelf al Spaans?
Bedenk me hierdoor dat ik over twee weken twintig kerkliedjes uit mijn hoofd moet kennen.
olaquote:
Zou kunnen.. Ik denk het.quote:
Als dit hem is, danquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zou kunnen.. Ik denk het.
Ik weet het niet
Jij bent toch al tijden blauw....past mooi bij de restquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:16 schreef Lutte het volgende:
Mijn handen zijn blauw
Dierenveiligeverf-blauw. Dus dat gaat er zeg maar niet af
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:10 schreef Laysa het volgende:
Lekker 2 verzamelboekjes gekocht van S.King
Die is het.quote:
Ga 's neuken?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:10 schreef Laysa het volgende:
Four Seasons/Vier seizoenen toevallig?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:10 schreef Laysa het volgende:
nee, Na zonsondergang en 1408 ( alles is eventueel)quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Four Seasons/Vier seizoenen toevallig?
niet zo leuk. Daarom hebben we de avond eraan geplaktquote:
Alles is eventueel is geweldig!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee, Na zonsondergang en 1408 ( alles is eventueel)
is al een tijdje maar echt van die boekjes waarvan je denk dat komt wel
ha ja dat kan ik...DK ging gewoon niet meer weg!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
niet zo leuk. Daarom hebben we de avond eraan geplakt. Ga zo naar huis.
Ik verheug me dr ook op om die te lezenquote:
Die is goed.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Four Seasons/Vier seizoenen toevallig?
Bier.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga vanavond op tijd naar bed, heb keelpijn
Zeker! Vooral The Body vind ik geweldig, film is ook goed, Stand By Me.quote:
Altijd het eerste. Het ligt nooit aan het bier.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moet ik bier nemen? Of komt het door het bier gisteravond?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Altijd het eerste. Het ligt nooit aan het bier.
Bella waarom kom je niet meerquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeker! Vooral The Body vind ik geweldig, film is ook goed, Stand By Me.
Bella komt niet meerquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
[..]
Bella waarom kom je niet meer
Ik had een plek gereserveerd naast mij op mijn luchtbed
Hadden jullie alweer een meet?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
aanstaande zaterdag
[..]Waarom niet
Ja aanstaande zaterdag bij Myraelaquote:
Oh..quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja aanstaande zaterdag bij Myraela
Dat wordt echt een zooitje denk ik
Er komen echt veeeeeel mensen
ah ja...ik had dat voorbij zien komen in ATquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja aanstaande zaterdag bij Myraela
Dat wordt echt een zooitje denk ik
Er komen echt veeeeeel mensen
Ik ken er maar 2quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
ah ja...ik had dat voorbij zien komen in AT
Je ziet echt een hele weirde selectie aan mensen denk ik. Zonder namen te hebben gezien.quote:
Ik ben ook bang....quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je ziet echt een hele weirde selectie aan mensen denk ik. Zonder namen te hebben gezien.
Ah, we komen wel ergensquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
En een zeer boze panda op de achtergrond
Als het een Anti Rls iets was had ik het begrepen...Maar nu niet want verder dan onzin kom ik nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, we komen wel ergens
Na een beetje te hebben ingezoomd kwam ik uit op "Onzin Nilib" oid
He!quote:
Ik ook niet... en ben nu wel benieuwd wat er staatquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als het een Anti Rls iets was had ik het begrepen...Maar nu niet want verder dan onzin kom ik niet
Ik zal even vragen wat er staat?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoi![]()
Jouw lieffie heeft een hele spannende nieuwe UI....we kunnen hem niet lezen
Dat kan echt niet hoorquote:
quote:
Nee?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Uiteraard....we verwachten ook niet anders eerlijk gezegd
ga je nu bokken daarom?
What else is new.quote:
Het was ook niks spannendsquote:
Ik jou ookquote:
Gooi er een ring omheen en haal er binnen!quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gooi er een ring omheen en haal er binnen!
Ik heb al gevraagd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gooi er een ring omheen en haal er binnen!
Wat kijk je boos?quote:
dat was jij toch?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja! Die werden gemaakt door die ene user... ik kom even niet op zijn naam....
Ha ja, die kreeg het opeens keidruk toen xdxdXD.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja! Die werden gemaakt door die ene user... ik kom even niet op zijn naam....
Ik las kerstlulquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:17 schreef Kally het volgende:
Ik wil mijn kerstui terug
Maar het is nog een beetje vroeg
Oi, je kijkt boosquote:
quote:
Ik ben wel toe aan een compleet nieuwequote:Op donderdag 7 juli 2011 21:17 schreef Kally het volgende:
Ik wil mijn kerstui terug
Maar het is nog een beetje vroeg
En een piek erop.quote:
Als je er lief bij lacht denk ik erover naquote:
Ik ook niet en daar is hij niet blij meequote:
Mijn volgende is ook weer gewoon een HTCquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:18 schreef Pheno het volgende:
Euw, nu zie ik een HTC reclame hieronder. Kutfoons
Kut... Ok, ik doe mijn best:quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je er lief bij lacht denk ik erover na
Ik iets Fransquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:18 schreef Pheno het volgende:
Euw, nu zie ik een HTC reclame hieronder. Kutfoons
Mooi land, jammer van die mensen daar.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik iets Frans. Oprotten met die kuttaal
.
Die zou voor mij worden gemaaktquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben wel toe aan een compleet nieuwe
Hoiquote:
quote:
Ian_Ava zonder mensenquote:
Als je het nummer hebt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:20 schreef Pheno het volgende:
Ik ga dit weekend nog een keer naar de bioscoop. Kan iemand Guinness Book of Records bellen?
Mama was verliefd ook op Reneetje?quote:
Las in een review in het NRC dat hij niet zo goed is als Spirited Away en consorten. Maar ik ga er vanuit dat je hem al hebt gezienquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:21 schreef Pheno het volgende:
The Borrowers draait hier zag ik, dus daar moet ik heen. ken het al wel, maar gewoon, omdat Ghibli
Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, dat hoop ik toch niet.. maar hij is goedgekeurd!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, dat hoop ik toch niet.. maar hij is goedgekeurd!
Ik ga hem niet inkoppenquote:
Ja, maar Spirited Away is natuurlijk epischquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Las in een review in het NRC dat hij niet zo goed is als Spirited Away en consorten. Maar ik ga er vanuit dat je hem al hebt gezien.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar Spirited Away is natuurlijk episch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |