In Klapkutteveen dan zeker, in dit deel van de bewoonde wereld hebben we dergelijke fenomenen niet.quote:
Jij bent zo'n 15 jarige boy die zich kapot trapt terwijl er 3000 versnellingen op die fiets zitten?quote:
Nee. Gewoon in de 3e versnelling voor en de 6e achter.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:10 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
Jij bent zo'n 15 jarige boy die zich kapot trapt terwijl er 3000 versnellingen op die fiets zitten?
Ojaaaquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
Die versnelling is om met enige regelmaat een wheely te poppen.
dat is meer voor semi-hippe frappuchino drinkers en alleenstaande moedersquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:16 schreef dabadbass het volgende:
Ik zie de laatste tijd alleen maar van die 'cruisers' met extra lelijke rekken voorop.
Soort Kronan look-a-likes
[ afbeelding ]
Dan weet je dus meteen welke chick je kan uitnodigen voor een frappuchino totdat de school weer uit is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:19 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
dat is meer voor semi-hippe frappuchino drinkers en alleenstaande moeders
Al die wanna-be's mogen nog niet in de schaduw van mijn Kronan staan. Dan schop ik ze.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:16 schreef dabadbass het volgende:
Ik zie de laatste tijd alleen maar van die 'cruisers' met extra lelijke rekken voorop.
Soort Kronan look-a-likes
[ afbeelding ]
kronan:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:36 schreef Dimens het volgende:
Mensen die geen Beach Cruiser zoals deze hebben:
[ afbeelding ]
Sukkels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |