Ik wil misschien nog wel een boekenkastwand maken, maar ik hoop nu ergens een mooi klassiek bureau op de kop te tikken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zelf iets in elkaar flansen? Krijg je soms echt leuk van in je klauwen
Trustequote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga slapen met een big smile
Laters heren.
Zaterdag.quote:
Het is heel wat dat ik die dag goed heb! Na 19 jaar ploegendienst zit ik er vaak genoeg ver naast.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Humor
+10 funnyness voor cobra ..
Nou, in dat geval neem ik mijn hoed af ..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is heel wat dat ik die dag goed heb! Na 19 jaar ploegendienst zit ik er vaak genoeg ver naast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol whut.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:04 schreef m.k het volgende:
12 roeiboten bestellen en dan gewoon niet op komen dagen
Werk bij een botenverhuur bedrijf.quote:
Goed nat hier ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Goed nat hier ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
A little part of you died?quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
A little part of you died?
Check dit:
Die gezichtsuitdrukking
Mooi zoquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:37 schreef Lotusss het volgende:
Huis is weer opgeruimd, schoon, fris en fruitig... nu is het wachten op mama Rommel
Like I've never tried.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:13 schreef Vortix het volgende:
Je zou natuurlijk ook kunnen... Stoppen?
Is dat zo?... gvd...quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:13 schreef Vortix het volgende:
Je zou natuurlijk ook kunnen... Stoppen?
Je moet er maar zin in hebben...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:41 schreef samthegreat5 het volgende:
Straks beginnen aan de 2-daagse Band of Brothers marathon met een paar maten..
10 uur lang plezier
En dat niet eens in 1 dag proppen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:41 schreef samthegreat5 het volgende:
Straks beginnen aan de 2-daagse Band of Brothers marathon met een paar maten..
10 uur lang plezier
quote:
De prijsverhogingskaartjes hingen al.quote:
Yep.quote:
Ja, het was maar een tip hoor. Scheelt toch een hoop geld op jaarbasis.quote:
Waar en hoe laat is morgen appèl? Doe maar ff op de PMquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:37 schreef Lotusss het volgende:
Huis is weer opgeruimd, schoon, fris en fruitig... nu is het wachten op mama Rommel
Check je gezichtboek ffquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:02 schreef Lotusss het volgende:
Mama Rommel is inmiddels vertrokken. Was erg gezellig!
http://www.nostalgienet.nl/quote:Deze maand staat de programmering van NostalgieNet helemaal in het teken van Nederlands-Indië. Met films en documentaires over ‘ons Indië’ en de onafhankelijkheidsstrijd.
quote:We lucky few, we band of brothers. For he who today shed his blood with me shall be my brother
Ja, dat hebben wij ons ook wel eens lopen afvragen. Gaan twee verhalen in de rondte.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:39 schreef Clan het volgende:
Misschien een vraag voor de marinemannen/vrouwen onder ons, Hoe gaat het in zijn werk als de boten straks 'Uwe majesteit' gaan dragen, wordt dat met een ceremonie gedaan en wat gaat dat verder allemaal inhouden?
Dank voor de tip!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:03 schreef AchJa het volgende:
Voor de lui met digitale TV.
[..]
http://www.nostalgienet.nl/
Zijne Majesteit toch?!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:39 schreef Clan het volgende:
Misschien een vraag voor de marinemannen/vrouwen onder ons, Hoe gaat het in zijn werk als de boten straks 'Uwe majesteit' gaan dragen, wordt dat met een ceremonie gedaan en wat gaat dat verder allemaal inhouden?
Jij hebt een hele leuke en aangeschoten dag/avond gemist!quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:06 schreef Thaboel het volgende:
Goede nacht! Ik meld me gebruind en wel terug op het net
Trustenquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij hebt een hele leuke en aangeschoten dag/avond gemist!
Nu slapen.....
Op 1dagje bewolking (maar nog steeds 30 graden) heerlijk weer gehad!quote:
Thnxquote:
Nee zit niet intern, is een uurtje met de trein dus dat is wel te overzienquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:34 schreef hcwp het volgende:
Succes! Ben benieuwd hoe het bevalt! Heb je nog iets van een internaatsperiode, of slaap je 's nachts thuis?
Snel een auto kopen dus.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:40 schreef Maitje het volgende:
[..]
Thnx
[..]
Nee zit niet intern, is een uurtje met de trein dus dat is wel te overzien
Ook van mij veel succesquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:40 schreef Maitje het volgende:
[..]
Thnx
[..]
Nee zit niet intern, is een uurtje met de trein dus dat is wel te overzien
Thnx..quote:
Waarom? Om elke ochtend en avond 2 uur eerder van huis te vertrekken om in de file te staan?quote:
.quote:Geachte heer Samuel Achternaam,
Op 26 Juli heeft u deelgenomen aan het tentamen natuurkunde.
De uitslag is 7 en daarmee bent u geslaagd
Gefeliquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:50 schreef samthegreat5 het volgende:
Yeaaaaahhhhhh![]()
Net een brief in de bus gekregen dat ik mijn tentamen Natuurkunde bij het CCVN gehaald heb.
[..]
.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:37 schreef hoogvlieger het volgende:
Briljant falende reacties in het FP bericht over de helicrash met die SEALS. Zijn die weer die denken te weten wanneer SEALS wel en niet worden ingezet
Mijn laatste weekje werken voor het verlof, nu kan ik het er nog van nemen...quote:
Er zal vast een NSN van bestaan...quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:20 schreef Sloggi het volgende:
Ik m'n luier verschonen? Wordt het niet eens tijd dat jullie luiers van de baas verstrekt krijgen?
Aan vroeg op heb ik een broertje dood... Altijd al gehad.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:24 schreef Sloggi het volgende:
Nee, ik beweerde dat oude mensen vaak vroeg op zijn.
Pfff... bangmakerij. Verder leef ik wel van de koffie die ik zet uit de stortbak van de WC.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:29 schreef Sloggi het volgende:
En, wijze oude(re) mannen, al blikvoer ingekocht en een Colt van de baas mee naar huis genomen om de naderende krach te overleven?
Hoezo een Colt mee na huis nemen heb hier een carbine, shotgun en pistol, en de nodige ammo en mags dus is niet nodig. Verder zal het wel los lopen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:29 schreef Sloggi het volgende:
En, wijze oude(re) mannen, al blikvoer ingekocht en een Colt van de baas mee naar huis genomen om de naderende krach te overleven?
Wat nu goedkoop op varkantie, ik woon hier. BTW denk je nu echt dat bv. vliegtickets etc goedkoper worden? Als de boel echt in elkaar flikkert gaan hier de prijzen de lucht in en dan heb je aan een goedkopen omwisselkoers ook geen flikker meer.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:40 schreef Sloggi het volgende:
Ach, met een beetje geluk kunnen we binnenkort lekker goedkoop op vakantie naar de VS. Ook leuk.
Ja, als het maar om een uur of 07:30 is. Nu is het wat minder van toepassing omdat er toch geen ruk te doen is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:44 schreef Sloggi het volgende:
AJ, jij mag elke dag toch gewoon voor 9 uur op het werk verschijnen neem ik aan?
Ik snap dat jij in de VS woont, maar daar heb ik geen last van als ik op vakantie benquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:46 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wat nu goedkoop op varkantie, ik woon hier. BTW denk je nu echt dat bv. vliegtickets etc goedkoper worden? Als de boel echt in elkaar flikkert gaan hier de prijzen de lucht in en dan heb je aan een goedkopen omwisselkoers ook geen flikker meer.
Dus jij bent elke dag strontchagrijnig tot de lunchpauzequote:Op maandag 8 augustus 2011 02:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, als het maar om een uur of 07:30 is. Nu is het wat minder van toepassing omdat er toch geen ruk te doen is.
Waarom? Tot 08:00 heb ik volgens mij verteld....quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dus jij bent elke dag strontchagrijnig tot de lunchpauze.
Verkeerd gelezen. Dan valt het mee. Vreemd genoeg kan ik tussen 8 en 10 m'n bed niet uit komen, maar als ik om 5 of 6 uur 's ochtends op moet sta ik zo naast m'n bed.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom? Tot 08:00 heb ik volgens mij verteld....
Inderdaad, 3 weken tussen de 30 en 50 graden gehad, kom ik hier en zoals gewoonlijk regent het weerquote:
?????? Hier schijnt het zonnetje gewoon!quote:
Daar ja, maar niet hierquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
?????? Hier schijnt het zonnetje gewoon!
Nog niet. Mag het wel? Je kan hem evt wel opkomen halen voor je naar het oosten gaat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Halleee
@Hoogvlieger, heb je die DVD die ik per abuis bij Warriors had gedaan reeds gezien?
Bekijk hem maarquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:57 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nog niet. Mag het wel? Je kan hem evt wel opkomen halen voor je naar het oosten gaat.
Is goed.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bekijk hem maar
Maar leen hem onder géén beding uit aan anderen.
Is het al gelukt met die koelbox?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Dadelijk de auto ff gereedmaken voor een lange rit morgen en ff half aftanken. In het oosten is het nl. stukken goedkoper
Verschilt per district.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Dadelijk de auto ff gereedmaken voor een lange rit morgen en ff half aftanken. In het oosten is het nl. stukken goedkoper
We gaan gewoon de ouderwetse koelbox met koel-elementen gebruiken.quote:
Met ¤50 tanken in NL kan ik tot bijna helft van de bestemming bereiken. En in midden-Duitsland scheelt het toch al snel ¤0,20 per liter. Bij m'n ouders zelf nog goedkoper, verschil is dan ¤0,30 cent.quote:
Nope, Oost-Duitsland, nabij Dresden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:39 schreef Erasmo het volgende:
Je ouders woonden toch in NO-Duitsland?
Je kan natuurlijk een rondje op de ring meepakkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nope, Oost-Duitsland, nabij Dresden.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk een rondje op de ring meepakken
Dat ligt ook echt op hun route.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk een rondje op de ring meepakken
Kan ik hem niet ff ophalen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:57 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nog niet. Mag het wel? Je kan hem evt wel opkomen halen voor je naar het oosten gaat.
jammer voor jouquote:
Ach, indien Erasmo de benzine kosten dokt wil ik best wel omrijdenquote:
Als hij een goed op de kaart kijkt piept hij wel anders.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, indien Erasmo de benzine kosten dokt wil ik best wel omrijden
Saaie ouwequote:Op maandag 8 augustus 2011 19:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, wil liefste na zo een lange rit gewoon aankomen op plaats van bestemming ipv wat "spielerei" te gaan doen
Is 7 uur rijden, lang zat vind ik.
Ik mag dan saai en oud zijn, maar ben nog nét niet versleten of dementquote:
't Scheelt af en toe wel heel weinig hoor....quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik mag dan saai en oud zijn, maar ben nog nét niet versleten of dement
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
't Scheelt af en toe wel heel weinig hoor....
Zeg, jij wilt nog een mok hebben van "De Rode Bef"?quote:
Kijk, dat ben je dan niet vergeten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg, jij wilt nog een mok hebben van "De Rode Bef"?
De Rode Bef vergeet je NOOITquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk, dat ben je dan niet vergeten.
Correct.quote:
Gelukkig heb ik al gevechtsrantsoenen plus andere zaakjes geregeld.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:53 schreef hcwp het volgende:
http://www.businessinside(...)world-war-iii-2011-8
Ik raad je aan snel te hamsteren kerel!!!!!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:35 schreef AchJa het volgende:
Pfff, zal mijn tijd wel duren. Druktemakerij allemaal.
Genius!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:49 schreef m.k het volgende:
* m.k gaat een loopband achterstevoren bij de voor en achterdeur zetten voor als de zombies komen
waar?quote:
Zit voor de verveling killing them softly te kijken. Net gekochtquote:
Spread your cheeks and lift your sack!?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zit voor de verveling killing them softly te kijken. Net gekocht
quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Spread your cheeks and lift your sack!?
En er na 5 jaar achter komen dat mijn begraven biertank over datum is, dank je de koekoek.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik raad je aan snel te hamsteren kerel!!!!!!
Nu kan het nog!
Boeiend, bierquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
En er na 5 jaar achter komen dat mijn begraven biertank over datum is, dank je de koekoek.
Tsjah dat is gewoon rellen om het rellen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:22 schreef AchJa het volgende:
Ik zuip het ook net zo makkelijk als het over datum is.
Btw, London gaat goed los!
Klopt, echter wel op aardig grote schaal. Ik zeg het leger erin! Maar dat zal wel gevoelig liggen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tsjah dat is gewoon rellen om het rellen.
Derry rebound?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, echter wel op aardig grote schaal. Ik zeg het leger erin! Maar dat zal wel gevoelig liggen.
Al waren het blanke anarchisten, afschieten dat tuig.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:42 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Komt nog wel. Alleen nu met negerts ipv Ieren.
Rellen om het rellen AchJa.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:01 schreef AchJa het volgende:
Is eoa vent kapot geschoten door de politie en daar zijn ze al een dag of wat om rellen.
Oh oke. Blij dat er water omheen zitquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:01 schreef AchJa het volgende:
Is eoa vent kapot geschoten door de politie en daar zijn ze al een dag of wat om rellen.
Zelfde als in Parijs een paar jaar geleden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:01 schreef AchJa het volgende:
Veel plezier in Dld.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Ga me uit het net melden, tot over 4 dagen!!!!
Ja ben benieuwd wanneer dat gaat gebeurenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:09 schreef hcwp het volgende:
Zou me niets verbazen als daar later vannacht of morgen leger op af gestuurd wordt. Dit ge-rel gaat nergens over.
Jep, zo'n goudeerlijke jongen die nooit wat kwaad deed (zijn ellenlange strafblad verdiende hij eigelijk ook niet), oude vrouwtjes hielp oversteken etc.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:01 schreef AchJa het volgende:
Heerlijk!quote:
Dit!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:34 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Jep, zo'n goudeerlijke jongen die nooit wat kwaad deed (zijn ellenlange strafblad verdiende hij eigelijk ook niet), oude vrouwtjes hielp oversteken etc.
Enfin, 200 man tokkietuig gaat vervolgens verhaal halen en vindt het dan nodig om brand te stichten dmv molotovcocktails, stenen en flessen te gooien. Ook al van die lieverds. Klapjes geven moet je ze want ik zie zoiets hier in Nederland ook nog wel een keer gebeuren.
Klopt! Eigenlijk weet ook niemand waar dat nummer nou vandaan komt.quote:
THE MOOSE!quote:
Dat doet me denken aan Wicky....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:24 schreef Thaboel het volgende:
Nog eventjes voor Rave en JanKaas (is nu Mark-k toch?)
Meisje toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:30 schreef Pumatje het volgende:
8 jaar lang mezelf afgevraagd.. is it a boy or a girl
Khut!quote:
Ik deel je mening! paar jaar geleden ook geweest.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:36 schreef Pumatje het volgende:
Mensen.. voor de duidelijkheid.
Ga never fucking ever nooit nie naar Venetië... echt links laten liggen en op onze blote knietjes god vragen om dat hij/zij/het in de zee laat zinken...
Heb daar geschreeuwd van de ellende... op een gegeven moment werd de dreiging te hoog.. omsingeld door emotieloze bendes Jappen.. tot op de tandenbewapend met Canon fotocamera inclusief telelens..... een brute strijdkreet later baande ik mezelf een weg tussen de knorrende Russen..eenmaal het rode gevaar geneutraliseerd kwam ik op de kade aan waar ik de Stafkaart van Venetië opfrommelde, gedeeltelijk opat en ervoor zorgde dat de rest onherkenbaar is gemaakt door het te vermengen met een hoop achtergelaten kots van een terugtrekkende zieke Italiaanse Kruier..
Mijn god..... niemand mag daar nog vrijwillig naar toe mogen in de maanden Juli/Augustus/September...
ja fantastisch..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Khut!
Hoe was je roadtrip eigenlijk?
Nee je kamergenoot is een slordige drolquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:43 schreef AchJa het volgende:
Ik zat zo net ff voor de lol te kijken mbt het zg. generatie verschil...
.
.
.
Ben ik nu een simpele ziel ofzo?
die relatie is dus gewoon vergelijkbaar met de titanic...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:46 schreef Thaboel het volgende:
Ik dacht dat je een vriendin had![]()
Enne achja tja ik zou dr niet eens in willen slapen
Die doen me zo aan ErwinRommel denken he....quote:
Ik heb ook een vriendin, hell, ik heb zelfs twee kinderen, maar lig noodgedwongen op een twee persoons kamer. Ik lig met een "jongere" collega hier maar dat maakt mij niet uit. Maar zat net ff te kijken naar het verschil in bedjes. Eea boeit hem geen ruk terwijl ik 's ochtends mijn dekbed recht loop te trekken. Maar het kan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:46 schreef Thaboel het volgende:
Ik dacht dat je een vriendin had![]()
Enne achja tja ik zou dr niet eens in willen slapen
Waarom zou ik er wat van moeten zeggen? Het bed "model" opmaken is iets van de AMO, met kamer inspecties ed. Het is gewoon iets wat mij opvalt, als hij daar gelukkig mee is, prima.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:58 schreef Pumatje het volgende:
er even wat van zeggen joh...
het is niet uit de lucht gegrepen, indien je het aankaart..
Om wat te doen zo vroeg?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:04 schreef Royyy het volgende:
Pff, slapeloosheid... en moet om 03.50 alweer opstaan
goed goed, ik dacht dat jij je er aan stoorde, tenslotte post je het hierquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom zou ik er wat van moeten zeggen? Het bed "model" opmaken is iets van de AMO, met kamer inspecties ed. Het is gewoon iets wat mij opvalt, als hij daar gelukkig mee is, prima.
Werken vanaf 05.00.quote:
Ik stoor me er verder niet aan, ik wil alleen maar het "generatie verschil" aangeven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:06 schreef Pumatje het volgende:
[..]
goed goed, ik dacht dat jij je er aan stoorde, tenslotte post je het hier..
Niet per se een generatie verschil, ik zou niet in zo'n bed kunnen slapen, en ik gok toch dat de eigenaar van dat bed, ouder is dan mijquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik stoor me er verder niet aan, ik wil alleen maar het "generatie verschil" aangeven.
Zou maar zo kunnen, maar het was iets wat mij eigenlijk altijd al opgevallen was. Ik gooide als bijna enige in Afghanistan ook elke ochtend mijn slaapzak over de lijn. Gewoon dat ding luchten en laten drogen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:10 schreef m.k het volgende:
[..]
Niet per se een generatie verschil, ik zou niet in zo'n bed kunnen slapen, en ik gok toch dat de eigenaar van dat bed, ouder is dan mij
Stukje hygiëne/onderhoud.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen, maar het was iets wat mij eigenlijk altijd al opgevallen was. Ik gooide als bijna enige in Afghanistan ook elke ochtend mijn slaapzak over de lijn. Gewoon dat ding luchten en laten drogen.
Mijn idee, maar ik ben niet de aangewezen persoon om officieren daar op te wijzen. Ik vertel dat een maal daarna mogen ze het uitzoeken. Jammer dat ze achteraf twee maanden ziek zijn geweest...quote:
Hier wat foto's: http://www.boston.com/bigpicture/2011/08/london_riots.htmlquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:14 schreef AchJa het volgende:
Klopt, ik had het wel geweten... Zou de tanks nog eenmaal nuttig maken!
Prachtig deze, had hem nog nooit gezien, maar hij is geweldig! Oh en ben btw niet JanKaas, toevallig wel zelfde rang en dienstvak, maar wel een ander persoon.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:24 schreef Thaboel het volgende:
Nog eventjes voor Rave en JanKaas (is nu Mark-k toch?)
Ik doelde ook meer op het vlootbestand hier aanwezig. Ik wist nl. niet zeker dat jij ook van de KM bent.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:33 schreef Mar-K het volgende:
Goedemorgen DEF!
Prachtig deze, had hem nog nooit gezien, maar hij is geweldig! Oh en ben btw niet JanKaas, toevallig wel zelfde rang en dienstvak, maar wel een ander persoon.
Bij Limburg over de grens scheelt het nog geen 2 cent.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met ¤50 tanken in NL kan ik tot bijna helft van de bestemming bereiken. En in midden-Duitsland scheelt het toch al snel ¤0,20 per liter. Bij m'n ouders zelf nog goedkoper, verschil is dan ¤0,30 cent.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:48 schreef AchJa het volgende:
"Army not an option. We don't have much of an army left." says vice president of police federation #BBC
Zie 2:49 ofzo, had nog wel een stuk harder gekund. Ze houden zich nog redelijk in.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:52 schreef hcwp het volgende:
[..]
't is net Nederland.
Dan dit filmpje uit Spanje, waar het ook al tijden flink onrustig is:
Uiteraard huilen de demonstranten over excessief geweld, volgens mij niet geheel terecht.
Hehe, ik vind het mooi om te zien hoe die ME-er op 2.47 of zo een journalist mept en dan snel denkt, "ho kut, dat had niet gemoeten"quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zie 2:49 ofzo, had nog wel een stuk harder gekund. Ze houden zich nog redelijk in.
Trouwens 5 mililiter bloed lichter ..
Haha.. ja hij haalt zo uit en dan stopt ie net op tijdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:35 schreef hcwp het volgende:
[..]
Hehe, ik vind het mooi om te zien hoe die ME-er op 2.47 of zo een journalist mept en dan snel denkt, "ho kut, dat had niet gemoeten"
Moet je maar niet zo dichtbij gaan staanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:35 schreef hcwp het volgende:
[..]
Hehe, ik vind het mooi om te zien hoe die ME-er op 2.47 of zo een journalist mept en dan snel denkt, "ho kut, dat had niet gemoeten"
Je bent in londen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:11 schreef Thaboel het volgende:
Zoooooo net een bijna dood ervaring gehad door wat rennende paardenBest eng als er ineens 15 paard volle snelheid op je af rennen...
hahaha nee want dan had ik nog wel wat vertrouwen gehad in de agenten die eropzaten. Ach weer een ervaring rijkerquote:
Bizar ...quote:
Of zal ik gewoon een week zijn weggeweest?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat dacht je, Rommel cs. zijn weg nu kan ik weer posten?
Bende heen geweest dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Of zal ik gewoon een week zijn weggeweest?
Net alsof ik me door die blikkenboer laat afschrikken..
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Of zal ik gewoon een week zijn weggeweest?
Net alsof ik me door die blikkenboer laat afschrikken..
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:40 schreef Esses het volgende:
Als jij, zoals bij die Spaanse rellen, als ME-er valt. Reken erop dat jij zo'n rel niet levend verlaat. Waarom zouden ze toch zo hard optreden.
Boze menigtequote:
Die linkse hippies hebben nog niet eens het lef om een mus uit de boom te schieten... Laat staan dat ze iemand doodtrappen.quote:
Alleen zitten er altijd een paar rotte appels tussen die de rest met zich mee trekt. Denk je dat ze je weer helpen opstaan en vervolgens sorry zeggen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die linkse hippies hebben nog niet eens het lef om een mus uit de boom te schieten... Laat staan dat ze iemand doodtrappen.
Roep dat niet te hardquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die linkse hippies hebben nog niet eens het lef om een mus uit de boom te schieten... Laat staan dat ze iemand doodtrappen.
Nee, maar tussen dood trappen en sorry zeggen zit nogal een verschil.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:00 schreef m.k het volgende:
[..]
Alleen zitten er altijd een paar rotte appels tussen die de rest met zich mee trekt. Denk je dat ze je weer helpen opstaan en vervolgens sorry zeggen?
Ik geloof er niet zo in.quote:
Spuit 11...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:31 schreef Pumatje het volgende:
hmmm.. moet je toch echt eens in Nijmegen gaan rondkrossen om 2 uur 's nachts.. of even jezelf bivakkeren bij een raam in de van welderenstraat waar ik ook heb gewoond daar..
zal je verbazen..
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
* samthegreat5 googlet spuit11
En je post nu uit het hiernamaals?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:34 schreef Pumatje het volgende:
lui moeten vakkundig worden geneutraliseerd...
kwam een keer in pak thuis.... en toen brak de boel los zeg maar...![]()
wel met een glimlach uiteindelijk een peuk opgestoken in de stoel.. maar tjonge jonge
wat lopen er toch linkse kenkerjekkels
Bedankt, er zit nu bier op mijn scherm...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
* samthegreat5 googlet spuit11
nee nee, het kwam niet tot een confrontatie van dergelijke aard..quote:
Jaja, maar komop, als je struikelt/ valt ben je echt niet ten dode opgeschreven. Esses maakt het wel heel spannend.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:48 schreef Pumatje het volgende:
[..]
nee nee, het kwam niet tot een confrontatie van dergelijke aard..
iets met een zak aardappelen , bloem en een voetafdruk van mij in haar en hem later ...
Maar heb gekke dingen gezien zeg maar, dat als ze in een soort frenzy zijn.. en je achter gelaten zult worden, of geisoleerd raakt.. ik geloof dat het wel verkeerd kan aflopen.
quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bedankt, er zit nu bier op mijn scherm...
* Samthegreat5 googlet droge ogenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jaja, maar komop, als je struikelt/ valt ben je echt niet ten dode opgeschreven. Esses maakt het wel heel spannend.
Maare zit jij hier nu met droge ogen te beweren dat jij een griet de onderkant van je kist hebt laten proeven?
Deze mensen zijn niet bezig met een reguliere vechtpartij. Ze zijn bezig met het moedwillig molesteren van alles en nog wat. Ik heb het ook niet over moedwillig doodschoppen, maar ja jij gaat schoppen krijgen. Ja ik durf te beweren dat dat heul slecht af kan lopen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jaja, maar komop, als je struikelt/ valt ben je echt niet ten dode opgeschreven. Esses maakt het wel heel spannend.
Maare zit jij hier nu met droge ogen te beweren dat jij een griet de onderkant van je kist hebt laten proeven?
Dat zeg ik ook niet..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar jouw stellige bewering dat als je valt je dood bent gaat er bij mij niet in. Je bent daar niet alleen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:03 schreef Esses het volgende:
[..]
Deze mensen zijn niet bezig met een reguliere vechtpartij. Ze zijn bezig met het moedwillig molesteren van alles en nog wat. Ik heb het ook niet over moedwillig doodschoppen, maar ja jij gaat schoppen krijgen. Ja ik durf te beweren dat dat heul slecht af kan lopen.
Linkse rakkers alsof die gewicht in de schaal leggen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:05 schreef Pumatje het volgende:
Dat zeg ik ook niet..
wat ik wel zeg is dat het onbedoeld .. verkeerd aflopen kan.
Vooral die linkse rakkers raken in een frenzy van gefrustreerde kinder dromen wel eens de kluts kwijt..
en ja, dat heb ik gedaan..zelfverdediging enzo
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:19 schreef AchJa het volgende:
* Samthegreat5 googlet gewicht in de schaal leggen![]()
Zo is het wel weer genoeg toffe peren ..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |