Ik wil misschien nog wel een boekenkastwand maken, maar ik hoop nu ergens een mooi klassiek bureau op de kop te tikken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zelf iets in elkaar flansen? Krijg je soms echt leuk van in je klauwen
Trustequote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga slapen met een big smile
Laters heren.
Zaterdag.quote:
Het is heel wat dat ik die dag goed heb! Na 19 jaar ploegendienst zit ik er vaak genoeg ver naast.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Humor
+10 funnyness voor cobra ..
Nou, in dat geval neem ik mijn hoed af ..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is heel wat dat ik die dag goed heb! Na 19 jaar ploegendienst zit ik er vaak genoeg ver naast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol whut.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:04 schreef m.k het volgende:
12 roeiboten bestellen en dan gewoon niet op komen dagen
Werk bij een botenverhuur bedrijf.quote:
Goed nat hier ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Goed nat hier ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
A little part of you died?quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
A little part of you died?
Check dit:
Die gezichtsuitdrukking
Mooi zoquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:37 schreef Lotusss het volgende:
Huis is weer opgeruimd, schoon, fris en fruitig... nu is het wachten op mama Rommel
Like I've never tried.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:13 schreef Vortix het volgende:
Je zou natuurlijk ook kunnen... Stoppen?
Is dat zo?... gvd...quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:13 schreef Vortix het volgende:
Je zou natuurlijk ook kunnen... Stoppen?
Je moet er maar zin in hebben...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:41 schreef samthegreat5 het volgende:
Straks beginnen aan de 2-daagse Band of Brothers marathon met een paar maten..
10 uur lang plezier
En dat niet eens in 1 dag proppen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:41 schreef samthegreat5 het volgende:
Straks beginnen aan de 2-daagse Band of Brothers marathon met een paar maten..
10 uur lang plezier
quote:
De prijsverhogingskaartjes hingen al.quote:
Yep.quote:
Ja, het was maar een tip hoor. Scheelt toch een hoop geld op jaarbasis.quote:
Waar en hoe laat is morgen appèl? Doe maar ff op de PMquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:37 schreef Lotusss het volgende:
Huis is weer opgeruimd, schoon, fris en fruitig... nu is het wachten op mama Rommel
Check je gezichtboek ffquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:02 schreef Lotusss het volgende:
Mama Rommel is inmiddels vertrokken. Was erg gezellig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |