abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100332206
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:28 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Amerikaanse rating agencies zijn zeker ook objectief?

_O-
Ik ..

Naja, laat maar. Dit gaat misschien toch wat te ver. _O-
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_100332275
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:27 schreef GoudIsEcht het volgende:
Wat dacht je van studenten die in vrije markten en eerlijke CEOs geloven?
Wat is jouw opleiding en je huidige arbeidsmarktpositie?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_100332322
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:31 schreef nostra het volgende:

[..]

Jij denkt argumenten beter op de positie van de boodschapper te kunnen beoordelen dan op de inhoud?
pi_100332333
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:31 schreef nostra het volgende:

[..]

NOSSIE *;
pi_100332367
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:32 schreef GoudIsEcht het volgende:
Jij denkt argumenten beter op de positie van de boodschapper te kunnen beoordelen dan op de inhoud?
Ik stel een vraag.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_100332383
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:32 schreef Bowny het volgende:

[..]

NOSSIE *;
haha held :o
Friedman on Donahue
pi_100332403
Hou het aub een beetje op niveau :)

Gepubliceerd op 4 aug 2011 om 22:03

MILAAN (AFN) - De Italiaanse autoriteiten hebben invallen gedaan bij kantoren van de kredietbeoordelaars Moody's en Standard & Poor's (S&P) in Milaan. Volgens de Italianen hebben zij onrust gestookt met hun rapportages over de schuldencrisis. Er zijn documenten in beslag genomen.

De invallen op woensdag volgden op twee klachten van consumentenorganisaties over dat de bureaus onrust op de financiële markten zouden hebben veroorzaakt. Eén klacht had betrekking op een rapport dat Moody's had gepubliceerd in mei 2010 over het risico van besmetting van Italiaanse banken door de Griekse crisis. Ook werd een klacht ingediend over de waarschuwing van S&P dat de Italiaanse kredietwaardigheid afgewaardeerd kan worden.

De kredietbeoordelaars ontkennen dat ze iets verkeerd hebben gedaan en hebben gezegd dat ze mee zullen werken met het onderzoek.

Woooow :D
BlaBlaBla
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 augustus 2011 @ 22:34:22 #108
862 Arcee
Look closer
pi_100332416
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 19:41 schreef Vandergeld het volgende:
Ik kan hem ook niet meer terugvinden, maar de gedachte blijft hetzelfde..
Gevonden :s)

• CRASH CRASH CRASH, 2013 Dow Jones 700-1000 AEX 25-45, Olie 10-20

Die 80 voor AEX die ik net noemde was nog veel te hoog dus. :P
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_100332464
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:30 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik ..

Naja, laat maar. Dit gaat misschien toch wat te ver. _O-
Een beetje goedgelovigheid is op zich niet erg hoor; het is an sich geen slechte eigenschap.

Voel je niet geremd om het te vertellen als je gelooft dat het systeem werkt zoals ze je vertellen hoor.

Dat niemand de crisis kon zien aankomen.

Dat Obama werkelijk de baas van de VS is.

We in Irak zitten voor democratie.

Er geen aanzienlijke beïnvloeding van markten bestaat dmv high frequency trading.

Of dat er geen insiders bestaan in het bankwezen.
pi_100332477
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:34 schreef Arcee het volgende:

[..]

Gevonden :s)

• CRASH CRASH CRASH, 2013 Dow Jones 700-1000 AEX 25-45, Olie 10-20

Die 80 voor AEX die ik net noemde was nog veel te hoog dus. :P
Thanks!
pi_100332502
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:33 schreef nostra het volgende:

[..]

Ik stel een vraag.
Ik stel ook een vraag.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 augustus 2011 @ 22:37:03 #112
862 Arcee
Look closer
pi_100332555
Anyway, dit zijn toch dagen zoals we sinds eind 2008/begin 2009 niet meer hebben meegemaakt. :s)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_100332714
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:34 schreef Soldier2000 het volgende:
Hou het aub een beetje op niveau :)

Gepubliceerd op 4 aug 2011 om 22:03

MILAAN (AFN) - De Italiaanse autoriteiten hebben invallen gedaan bij kantoren van de kredietbeoordelaars Moody's en Standard & Poor's (S&P) in Milaan. Volgens de Italianen hebben zij onrust gestookt met hun rapportages over de schuldencrisis. Er zijn documenten in beslag genomen.

De invallen op woensdag volgden op twee klachten van consumentenorganisaties over dat de bureaus onrust op de financiële markten zouden hebben veroorzaakt. Eén klacht had betrekking op een rapport dat Moody's had gepubliceerd in mei 2010 over het risico van besmetting van Italiaanse banken door de Griekse crisis. Ook werd een klacht ingediend over de waarschuwing van S&P dat de Italiaanse kredietwaardigheid afgewaardeerd kan worden.

De kredietbeoordelaars ontkennen dat ze iets verkeerd hebben gedaan en hebben gezegd dat ze mee zullen werken met het onderzoek.

Woooow :D
Dit is echt lachwekkend. Een krediet beoordelaar die aangeeft dat Italiaanse banken diep in Griekenland zijn genesteld (waar de Italiaanse banken vrijwillig(!) die data aan Moody's en S&P geven) en die 2 krediet beoordelaars op basis daarvan een rating geven aan die banken. En dan komt de overheid, ja dat hadden jullie niet moeten doen! :')
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_100332779
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:35 schreef GoudIsEcht het volgende:
Ik stel ook een vraag.
Je hoeft niet te antwoorden, dan weet ik genoeg. :)
Friedman on Donahue
pi_100332836
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:40 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dit is echt lachwekkend. Een krediet beoordelaar die aangeeft dat Italiaanse banken diep in Griekenland zijn genesteld (waar de Italiaanse banken vrijwillig(!) die data aan Moody's en S&P geven) en die 2 krediet beoordelaars op basis daarvan een rating geven aan die banken. En dan komt de overheid, ja dat hadden jullie niet moeten doen! :')
Je gaat ons toch niet vertellen dat niet iedereen zich even braaf gedraagt hè?

Die Italiaanse autoriteiten zullen vast wel gecontroleerd worden of democratisch gekozen zijn ofzo. Iedereen is gewoon eerlijk, en anders hebben we altijd nog de rechters.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 augustus 2011 @ 22:42:51 #116
862 Arcee
Look closer
pi_100332880
Morgen vrijwel zeker onder de 300 openen. Futures AEX nu op 296.
pi_100332920
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:41 schreef nostra het volgende:

[..]

Je hoeft niet te antwoorden, dan weet ik genoeg. :)
Ja. Als ik een mooie baan had of veel geld zou ik daar natuurlijk over gaan blaten omdat ik het op inhoud niet red hier.

In tegenstelling tot wat jij hier weet te bregen....

Wat een trieste vraag man.
pi_100333038
Oke, het lijkt me beter dat we nu dimmen want dit voegt werkelijk niks toe qua discussie. Moddergooien is niemand beter van geworden. We zijn het niet eens, jammer dan.
pi_100333090
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:45 schreef sitting_elfling het volgende:
Oke, het lijkt me beter dat we nu dimmen want dit voegt werkelijk niks toe qua discussie. Moddergooien is niemand beter van geworden. We zijn het niet eens, jammer dan.
Prima.

Ik raad je toch aan je wereldbeeld nog eens goed te onderzoeken. Er zijn daarvoor aanwijzingen genoeg.

Lees bijvoorbeeld het boek 'Economic Hitman' van John Perkins eens.

Staat volgens mij zelfs online, en anders zijn er volgens mij ook video-interviews.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 22:48:35 #120
279105 luckyb1rd
Hmmm lekker hmmm
pi_100333210
Bleef de sell button weer eens hangen daar in de VS? 8)7
pi_100333258
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:46 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Prima.

Ik raad je toch aan je wereldbeeld nog eens goed te onderzoeken. Er zijn daarvoor aanwijzingen genoeg.
Mja, qua wereldbeeld heb ik toch elke ochtend hier wel een goed voorbeeld. Maar ik laat het wel rusten. Daar heb ik ook geen tijd voor anyway.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 22:52:45 #122
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_100333444
Het wordt wel erg moeilijk te bepalen wanneer het een goed instappunt is. 290? 275? 230?
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_100333622
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:49 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Mja, qua wereldbeeld heb ik toch elke ochtend hier wel een goed voorbeeld. Maar ik laat het wel rusten. Daar heb ik ook geen tijd voor anyway.
Prima om het te laten rusten, maar je wereldbeeld klopt niet.

Jij zit tussen toch voornamelijk tussen de onderknuppels vermoed ik.

Het kan voor je leeftijd/positie een mooie baan zijn hoor, maar als je jezelf wijsmaakt dat je (al) tussen de Blankfeins of Greenspans van deze wereld loopt moet je er in het vervolg misschien toch maar een extra koffie tegenaan gooien 's ochtends.

Het zijn doorgaans mensen als jij (op jouw plek) die het meest overtuigd zijn van de 'eerlijkheid' van het systeem.

De meeste werknemers in de vastgoedwereld dachten niet anders ten tijde van de bouwfraude.

En zo zijn er meer dan genoeg voorbeelden.

Kwestie van willen zien, of er naast blijven poepen met het grote plaatje.
pi_100333767
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:52 schreef JimmyJames het volgende:
Het wordt wel erg moeilijk te bepalen wanneer het een goed instappunt is. 290? 275? 230?
Waarom niet langzaam beginnen met (bij)kopen, zonder in één keer al je kruit te verschieten?
pi_100333922
Ben wel is benieuwd voor hoeveel euro mensen hier eigenlijk belegt hebben, ik zal maar beginnen, ik zit met 20.000.
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')