Kom nou eens met bewijzen dat de scheppingstheorie aannemelijk is i.p.v. de fouten in de evolutheorie aan te wijzen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:21 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Luister jongens, zelfs Dawkins gelooft er eigenlijk niet meer in, maar ik denk dat het nog wel een paar jaar zal duren voor hij het eindelijk toegeeft, maar nu probeert hij allerhande manoeuvres om dit te ontwijken.
Die argumenten zijn ouder dan mij, stuk voor stuk debunked. Enkele voorbeelden.quote:Oud herhaald creationistisch onwetenschappelijk gezeik
Kan de islam zelf geloven?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Dus: de islam is eigenlijk een vreedzaam geloof, maar daar hebben mensen iets anders van gemaakt.
Lees de Greatest Show on Earth (laatste tot nu toe uitgekomen boek) van hem en je ziet dat op al je napraat van valse wetenschappers in deze thread onzin is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:21 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Luister jongens, zelfs Dawkins gelooft er eigenlijk niet meer in, maar ik denk dat het nog wel een paar jaar zal duren voor hij het eindelijk toegeeft, maar nu probeert hij allerhande manoeuvres om dit te ontwijken.
Het leuke aan de wetenschap is dat men niet moet geloven, men weet. Lees trouwens men opmerking over 'darwinist' nog eens na.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:23 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Maar, iedereen mag geloven waar hij in wilt en dat is het leuke van democratie. Darwinist? ok. Moslim? ok. Christen? ok Boomaanbidder? ok enz enz
Ik ben een weekend weg naar de Ardennen. Tas in pakken en ciao,
En nog heb je geen enkel bewijs gegeven dat de scheppingstheorie aannemelijk is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:23 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Maar, iedereen mag geloven waar hij in wilt en dat is het leuke van democratie. Darwinist? ok. Moslim? ok. Christen? ok Boomaanbidder? ok enz enz
Rijdt langs mijn huis, krijg je 2 boeken van Dawkins zo mee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:23 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Dat is er nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En nog heb je geen enkel bewijs gegeven dat de scheppingstheorie aannemelijk is.
Ja.quote:
quote:
Huidige tussenstand: geen bewijs, achterhaalde kritiek maar enkele verzen uit de Koran.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:30 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Voor ik weg ga nog even een anekdote uit de Koran.
Er was eens een man die werd vertelt over het leven na de dood (hij geloofde niet).
Hij zei; 'wie zal deze dode botten weer tot leven wekken...' 'Zeg' openbaarde Allah aan Mohammed (vzmh) 'Hij die ze als eerste tot leven heeft gebracht zal ze weer tot leven brengen' (op de dag des oordeels).
Nog een fijne discussie verder en geloof vooral waar je je goed bij voelt.
Ik hoop dat jij een troll bentquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:30 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Voor ik weg ga nog even een anekdote uit de Koran.
Er was eens een man die werd vertelt over het leven na de dood (hij geloofde niet).
Hij zei; 'wie zal deze dode botten weer tot leven wekken...' 'Zeg' openbaarde Allah aan Mohammed (vzmh) 'Hij die ze als eerste tot leven heeft gebracht zal ze weer tot leven brengen' (op de dag des oordeels).
Nog een fijne discussie verder en geloof vooral waar je je goed bij voelt.
... wat is dat nou voor vraag?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:30 schreef speknek het volgende:
Ik herhaal mijn vraag aan Madame_Paon even.
[..]
Boehoe ik kan zelf niet discussieren dus moet ik maar licht ironische grappen gebruiken om anderen te beledigenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:34 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Huidige tussenstand: geen bewijs, achterhaalde kritiek maar enkele verzen uit de Koran.
Het is je gelukt nu geloof ik ook in Allah(swt), verwelkom me als je nieuwe broeder.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Boehoe ik kan zelf niet discussieren dus moet ik maar licht ironische grappen gebruiken om anderen te beledigen.
Maar waarom kan ie dan wel vreedzaam zijn?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:35 schreef Madame_Paon het volgende:
... wat is dat nou voor vraag?
De islam is geen persoon, dus kan niet geloven.
Noem mij één gezaghebbende religieuze leider uit de moslimwereld die de publiciteit gezocht heeft om iedereen in de wereld te laten weten hoezeer zij de daden van Bin laden en de Taliban afkeuren? Elke 'afkeuring' was omzichtig, dubbelzinnig en geclausuleerd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:31 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
TALIBAN VERTEGENWOORDIGT GEEN ISLAM. VERRE VAN DAT.
Bovendien vertegenwoordigt de Taliban natuurlijk wél een vorm van de Islam, want er zijn er natuurlijk meerdere van.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:15 schreef Rhone het volgende:
[..]
Noem mij één gezaghebbende religieuze leider uit de moslimwereld die de publiciteit gezocht heeft om iedereen in de wereld te laten weten hoezeer zij de daden van Bin laden en de Taliban afkeuren? Elke 'afkeuring' was omzichtig, dubbelzinnig en geclausuleerd.
Ja vast, want er zijn allemaal verschillende 'islams'.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:36 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Bovendien vertegenwoordigt de Taliban natuurlijk wél een vorm van de Islam, want er zijn er natuurlijk meerdere van.
Er is maar 1 koran, en die wordt op verschillende manieren geïnterpreteerd en toegepast.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja vast, want er zijn allemaal verschillende 'islams'.
Dan ben ik toch zéér benieuwd hoe je deze versen vreedzaam wil uitleggen, plaatsen in de Koran zoals 2:191, 4:89 en 4:91 waarin wordt opgeroepen om de heidenen te doden 'waar ge hen maar aantreft'. De koran de joden apen, zwijnen en ezels (2:65, 5:60, 7:166 en 62:5). Ongelovigen zoals ik worden beesten genoemd (8:55).quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ehrm, nergens in de Koran staat dat je een oorlog moet starten, alleen terugvechten als de 'vijand' vecht. Want in 8:61 staat namelijk: 8:61 En als zij geneigd zijn tot vrede, wees dan ook daartoe geneigd en stel jouw vertrouwen op Allah.
Sowieso moet je onschuldige mensen (ja, ook niet-gelovigen) met rust laten.En ja dit staat ook in de Koran. Dus dat Islam geen afkeer heeft van terrorisme is onzin.
Ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, er zijn verschillende stromingen binnen de Islam.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hypocrisie in de puurste vorm, haten omdat je het met woorden niet aankanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:47 schreef Supertolll het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat ben jij toch een ongelooflijke kutuser
Nee, er is 1 islam, meerdere lichtverschillende opvattingen, je kan het zien als de madrassen. Maar wat zou een hitlerfanaat als jou daar nou van wetenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:31 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Ja, er zijn verschillende stromingen binnen de Islam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |