Ik geloof het ook niet, je wilt toch eerst de specificaties weten en reviews lezen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:30 schreef Maraca het volgende:
Toch eigenlijk bizar dat mensen zo in een paar seconden tijd honderden euro's uitgeven aan een product
Ik heb volgens mij zeker 20 tv's genadeloos afgewezen voordat ik mijn 'perfecte' televisie had. Natuurlijk, de prijs is verleidelijk.. maar dan nogquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet, je wilt toch eerst de specificaties weten?
Inpulsaankopen he..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:30 schreef Maraca het volgende:
Toch eigenlijk bizar dat mensen zo in een paar seconden tijd honderden euro's uitgeven aan een product
Dat is niet zo moeilijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:38 schreef Maraca het volgende:
Dit is vermakelijker dan Comedy Central op dit moment.
Laptop van HP is iig al voorbij gekomen. Was rond de 500 dacht ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:40 schreef Mishu het volgende:
Ik wacht op een laptop van HP. Weet iemand wat eerdere prijzen voor laptops zijn geweest?
Dan kan ik een beetje inschatten of ik dat de moeite waard vind.
Hmm.. met max 400 ga je wellicht slagen. Ik denk dat een HP voor max 300 lastig gaat worden (om nog maar te zwijgen over de aasgieren die erop afvliegen)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:42 schreef Mishu het volgende:
Hmm niet echt de moeite waard. Ik wil max. 300 euro kwijt zijn.
Hoiquote:
Op wehkamp staat een goede voor 300 euro.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. met max 400 ga je wellicht slagen. Ik denk dat een HP voor max 300 lastig gaat worden (om nog maar te zwijgen over de aasgieren die erop afvliegen)
[..]
Hoi
Doelde ook op de hunt héquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:47 schreef Mishu het volgende:
[..]
Op wehkamp staat een goede voor 300 euro.
Met mijn eerste reactie bedoelde ik dat het lastig gaat worden om een laptop van max. 300 te scoren tijdens een hunt op iBood. Natuurlijk is het mogelijk om buiten iBood/hunt een laptop te scoren van 300. Maar tijdens een hunt kun je vaak wel hogere specificaties krijgen voor minder geld.quote:
Op iBood zijn niet echt laptops/notebooks voorbijgekomen die onder de 339 euro waren. Dus als 300 je max. is, it's not gonna happen with iBood. En aangezien nu de iBood.be hunt van start is... is het volgen daarvan voor een laptop sowieso verspilde moeite.quote:
Die heb ik ook (240x200) en is heerlijk idd, wel denk ik dat hij nooit volledig gebruikt gaat worden, nu zit het zomer gedeelte er in maar voor mijn gevoel ga ik het daar zelfs in de winter nog mee reddenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:57 schreef Maraca het volgende:
Cinderella dekbed. Als die langskomt tijdens de Nederlandse hunt (wel in 200x200) dan kan niemand mij tegenhouden om die te bestellen. En oh wee als die uitverkocht is voordat ik hem heb.
Volg dit topic, en je ontvangt er wel een mail over van iboodquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:59 schreef Mishu het volgende:
Ok ik weet nu wat een hunt is. Slim dat ze dat 's nachts doen
wanneer is er weer een hunt voor NL?
Als je dit topic volgt krijg je niet automagisch mail van iBood hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Volg dit topic, en je ontvangt er wel een mail over van ibood
Jij bent van PR. Heb jij geen connecties c.q. insiders informatie?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als je dit topic volgt krijg je niet automagisch mail van iBood hoor.![]()
Nachtbrakers = winnaars.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:59 schreef Mishu het volgende:
Ok ik weet nu wat een hunt is. Slim dat ze dat 's nachts doen
wanneer is er weer een hunt voor NL?
Ikke niet weet nie.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jij bent van PR. Heb jij geen connecties c.q. insiders informatie?
Alleen als je een afleveradres hebt in België.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:14 schreef Mishu het volgende:
En je mag niks uit Belgie kopen zeker?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
Kan je als Nederlander niet een pakketje af laten leveren op een postkantoor in België? Of op een kiala punt en wanneer het pakketje is aangekomen naar belgie toerijden om het op te halen?
De aanbieding van gisteren dus nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:16 schreef Mishu het volgende:
En je kan altijd nog cancelen nadat je ik neem hem hebt gedaan? Dat is wel handig om te weten namelijk
Ja echt wel, je kunt ALTIJD cancellen voordat hij binnen is. Gewoon via mijn ibood. Dan krijg je je geld terug. Je kunt zelfs aan de deur nog retour laten sturen en ook dan gaat het goed.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:37 schreef r_one het volgende:
[..]
De aanbieding van gisteren dus niet
Nee:quote:Op donderdag 4 augustus 2011 07:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja echt wel, je kunt ALTIJD cancellen voordat hij binnen is. Gewoon via mijn ibood. Dan krijg je je geld terug. Je kunt zelfs aan de deur nog retour laten sturen en ook dan gaat het goed.
http://nl-nl.forum.ibood.(...)elf_met_3000_tegoed/quote:• Restitutie is niet mogelijk
Euw sorry ik had even beter moeten kijken voordat ik wat posttequote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:16 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee:
[..]
http://nl-nl.forum.ibood.(...)elf_met_3000_tegoed/
Het betreft hier overigens een couponcode, die komt niet per gewone post.
Nee hoor, je hebt niks gemist.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:25 schreef GuitarJJ het volgende:
Dacht even een hunt gemist te hebben
de hunt van Belgiëquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:25 schreef GuitarJJ het volgende:
Dacht even een hunt gemist te hebben
Vraagjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
Die hunt is hier nog steeds bezig
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:41 schreef shiznuts het volgende:
In België niet, daar hebben ze wel 200 x 240.
Geen idee eigenlijk, ik heb een 1-persoons bed meegenomen uit Nederland. Wat is anders de gebruikelijke maat dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vraagje![]()
Bij dekbedden.. is het gebruikelijk om in België maat 240 x 200 te hebben?
vannacht ene van 140x200 voorbij gekomen anders ni echt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:44 schreef Maraca het volgende:
Nou ja, het viel me op dat tijdens de Belgische hunt 2x een jumeaux voorbij is gekomen. Net zoals veel meer AZERTY toetsenborden dan tijdens de Nederlandse hunts.
Wil kijken of er een verband is tussen de dekbedden en België
Geen probleem hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Euw sorry ik had even beter moeten kijken voordat ik wat postte
Altijd ? Oa. niet bij diensten toch? En jezus wat maak je je druk man, adem in, adem uit.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:08 schreef r_one het volgende:
[..]
Geen probleem hoor
Neemt niet weg dat iBood met deze voorwaarde het consumentenrecht (Wet Koop op afstand) volledig aan de laars lapt. Je hebt, zoals je zelf al zegt, namelijk ALTIJD recht op restitutie gedurende de eerste 7 werkdagen. Dat recht denken ze je nu te ontnemen.
Bij diensten ook. En ook al zou dat niet zo zijn: een voucher is een product, geen dienst.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:13 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Altijd ? Oa. niet bij diensten toch? En jezus wat maak je je druk man, adem in, adem uit.
Vouchers vallen echter niet onder de uitzonderingen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:10 schreef Maraca het volgende:
Nee, niet altijd. Er zijn wel uitzonderingen
Valt dat niet onder 'maakwerk'?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Vouchers vallen echter niet onder de uitzonderingen.
Maatwerk? Nee.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:01 schreef Syphixx het volgende:
[..]
vannacht ene van 140x200 voorbij gekomen anders ni echt.
http://www.ibood.com/be/n(...)Allergeen_140x200cm/
LOL @ the guntgoat
Koop nou maar gewoon 240x220.. Dat is echt wel fijn hoor.. Net zoals dat een tv nooit te groot kan zijn. Je went er echt wel aan...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:56 schreef Maraca het volgende:
Tijdens de Nederlandse hunt moeten ze gewoon 200x200 aanbieden
Dan haal ik er geen financieel voordeel uit. Al mijn dekbedovertrekken zijn 200x200 en als ik die nieuw moet gaan kopenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Koop nou maar gewoon 240x220.. Dat is echt wel fijn hoor.. Net zoals dat een tv nooit te groot kan zijn. Je went er echt wel aan...
past de 240*220 best in.. en koop je in de toekomst nieuwen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan haal ik er geen financieel voordeel uit. Al mijn dekbedovertrekken zijn 200x200 en als ik die nieuw moet gaan kopen
Ik geloof je nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
past de 240*220 best in.. en koop je in de toekomst nieuwen.
dan geloof je het niet.. ook bestquote:
Zometeenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:16 schreef mindyourstep het volgende:
Waar blijft die nederlandse hunt .....
Hoop hetquote:
quote:Wat is de iBOOD Hunt?
Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag. Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.
Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.
Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?
We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website! Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Iets zegt me dat het altijd een maandag op dinsdag isquote:
En maandag 28 maart 2011quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:12 schreef tralalala het volgende:
Donderdag 5 maart 2009
Donderdag 11 maart 2010
Dinsdag 27 juli 2010
Deze hunts vind ik nu snel even terug via de zoekfunctie.
Dus zeker niet altijd op dinsdag.
En Oostenrijk...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Of een printer, die ze nu in duitsland hebben
't Wordt vast een geurtje...quote:
ICH WILL NICHTT!!!EINZZERquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:16 schreef Maraca het volgende:
Ik wil naast de "Ik neem er een!' knop een "Das muss ich nicht haben!" knop. Gewoon om een signaal af te geven.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:16 schreef Maraca het volgende:
Ik wil naast de "Ik neem er een!' knop een "Das muss ich nicht haben!" knop. Gewoon om een signaal af te geven.
Dus je wilt niet samen met mij daarop gaan liggen?quote:
Micro hunt?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:27 schreef 08gnoT. het volgende:
Blijkbaar was er maar liefst enkele seconden een Blu-rayspeler in de aanbieding.
Nee.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dus je wilt niet samen met mij daarop gaan liggen?
Als ik gasten heb ben ik altijd jaloers op het feit dat zij zo'n heerlijk luxe opblaasmatras krijgen. Dat ligt verdulleme echt retelekker.quote:
Hoorde je dat? Dat was mijn hart dat brak.quote:
Ik heb lijm bij me hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoorde je dat? Dat was mijn hart dat brak.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoorde je dat? Dat was mijn hart dat brak.
quote:
En zelfs als je hem probeert af te rekenen kan je de volle mep gewoon betalen, wtfquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:09 schreef shiznuts het volgende:
You're welcome...
Goeie aanbieding gevonden trouwens... http://www.parfumklapper.nl/
[ afbeelding ]
En nog wel even 5 euro verzendkosten in rekening brengenquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En zelfs als je hem probeert af te rekenen kan je de volle mep gewoon betalen, wtf
Bij een kialapunt nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En zelfs als je hem probeert af te rekenen kan je de volle mep gewoon betalen, wtf
Veel plezier met je tekentablet dan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik ben al ingelogd en heb de reader en bankpas al klaar liggen
Haha nee, die zwijgt als het grafquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heb je die vriend omgekocht dat je zo zeker bent?
Dan hoop ik dat je onderbuikgevoel klopt!quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:44 schreef Maraca het volgende:
Over 6 uur en een kwartier hunt
Bovenstaande post is gebaseerd op een onderbuikgevoel. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.
Spannendquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:13 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je onderbuikgevoel klopt!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:28 schreef shiznuts het volgende:
Eh... de Hunt wordt altijd zo'n week van tevoren aangekondigd (niet heul specifiek, maar wel een 'heads up')... en eh... ik heb niks voorbij zien komen, dus waarom zou er nu opeens wel een Hunt zijn? Onderbuikgevoel... ik ben meer van eerst de feiten bij elkaar rapen, een korte analyse maken en dan dat onderbuikgevoel er pas bijhalen. Geen Hunt dus om middernacht. Mark my words.
Dat geurtje moet er trouwens nu toch echt eens komen. Of het is een voetmassagebadding of zoiets gaars.Dat zegt m'n onderbuikgevoel.
Doen wequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Spannend![]()
Maar tralalala.. staat die euro nog?Ik krijg een euro van jou als de hunt vannacht is en jij een euro van mij als de hunt woensdag is (versta je daar trouwens de nacht van dinsdag op woensdag op of woensdag op donderdag?)
* Maraca slaat de zonnebril van Adelante's gezichtquote:
Huisdieren zijn niet toegestaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:03 schreef tralalala het volgende:
http://www.dagaanbieding.nl/
Dit is echt zo zinloos als er een instructeur naast je zit.
Die laten ze dan ook van het verontreinigde water drinken zodat 'ie STERFT!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:42 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Huisdieren zijn niet toegestaan
Op foto 1 staat een hont
En het kind erachteraan, want maximaal 4 mensen per huisjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die laten ze dan ook van het verontreinigde water drinken zodat 'ie STERFT!
![]()
![]()
quote:ibood iBOOD
Pssst... de iBOOD Hunt komt eraan! Meer dan 300 deals op 1 dag! RT!
Mij ook nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Hij komt mij eigenlijk helemaal niet goed uit nu
Gaat niet lukkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:28 schreef Ferdy het volgende:
Zo, eindelijk weer een Hunt! Vorige keer was de 3DS hard aan m’n neus voorbij gegaan, dus zorgen dat ik ‘m deze week wel scoor
Ik gebruik trouwens iedere hunt deze site: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/. Die reload iedere keer als er een nieuwe deal is, en er is een chat (met pineapples!).
Gebookmarked. Bedanktquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:28 schreef Ferdy het volgende:
Zo, eindelijk weer een Hunt! Vorige keer was de 3DS hard aan m’n neus voorbij gegaan, dus zorgen dat ik ‘m deze week wel scoor
Ik gebruik trouwens iedere hunt deze site: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/. Die reload iedere keer als er een nieuwe deal is, en er is een chat (met pineapples!).
Ik hoop dat ze wat meer voorraad hebben, maar het zal ook wel weer populairder zijn idd.. We zullen zien!quote:
Het gaat om de spanning en de sfeerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De hunt is gewoon waardeloos. Leuke dingen gaan te snel wegen wat blijft er over? walkie talkies ???
En de prullenbak die blijkbaar niemand meer kent hier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De hunt is gewoon waardeloos. Leuke dingen gaan te snel wegen wat blijft er over? walkie talkies ???
Vertel danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
En de prullenbak die blijkbaar niemand meer kent hier.
Receiversquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zou je denken, joh..?quote:
Ik ga er trouwens echt niet braaf op zitten wachten...quote:maar hou ons de komende dagen in de gaten
Duurt zo een hunt echt zo lang?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:45 schreef Ferdy het volgende:
Ik denk dat iedereen massaal geheugenverlies op heeft gelopen door vanaf middernacht tot het einde van de avond de afgelopen hunt te volgen
Fanatieken blijven van midden in de nacht tot zonsopgang, daarna krijg je dezelfde spullen nog een aantal keer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:14 schreef 12345r het volgende:
[..]
Duurt zo een hunt echt zo lang?
Dan zitten sommige dus gewoon een dag en nacht op ibood?
Hoelang word 1 item gemiddeld aangeboden bij zo een hunt?
Ben benieuwd, word me eerste hunt
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:53 schreef mindyourstep het volgende:
vorige keer begon het pas leuk te worden rond 4 uur 30 tot 7 uur 00
30?!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:06 schreef delano.888 het volgende:
De vorige keer duurde het tot 20:00 toch? Ik heb vandaag 30 blikjes energy drink gekocht en ga zeker de hele hunt wakker blijven, heb toch vakantie.
Ik zeg niet dat ik ze op ga makenquote:
Mijn wekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:02 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hoezo dat?
En wat hebben de mensen hier de vorige keer allemaal aangeschaft? Wat is interessant?
Waarom heb ik zo'n gevoel dat ik gelijk ga krijgenquote:
Omdat je stiekem voor iBood werktquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom heb ik zo'n gevoel dat ik gelijk ga krijgen
En uiteindelijk koop je niks?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:06 schreef delano.888 het volgende:
De vorige keer duurde het tot 20:00 toch? Ik heb vandaag 30 blikjes energy drink gekocht en ga zeker de hele hunt wakker blijven, heb toch vakantie.
Dat zou tof zijnquote:
Ik heb tot nu toe elke hunt minimaal 1 ding gekochtquote:
Wat voor dingen zijn dat dan geweest? Gewoon interesse.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef Maraca het volgende:
Zit even naar mijn iBood bestellingen te kijken. In totaal 5 dingen gekocht en allemaal dingen die ik vrijwel dagelijks gebruik.![]()
iBood
quote:Dirt Devil Multicyclone Infinity V12 Stofzakloze Stofzuiger
Bialetti Driedelige Aeternum Koekenpannenset met Anti-aanbaklaag
Philips Blu-Ray speler
ik slaap zelf ook op tempur maar gasten vinden de kussens erg lekker slapen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:00 schreef tralalala het volgende:
Is die cinderella kussen wat?
Heb nu tempur maar in de zomer is hij wel wat warm.
Cinderella kussens, iWake wekker, Philips Candlelights, Gear4 duo speakerdock en in-ear oordopjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:54 schreef Mishu het volgende:
[..]
Wat voor dingen zijn dat dan geweest? Gewoon interesse.
Vraag hole1988.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:16 schreef junkiexp het volgende:
Kan Danny niet ff een hunt plugin maken die links naast het forum komt te staan zodat ik niet hele tijd van tabblad hoef te wisselen ?
Er is helemaal niets met de prullenbak.quote:
ooohquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Er is helemaal niets met de prullenbak.
Stond alleen 50% van de tijd op Ibood tijdens een hunt, vervolgens zijn er 3 topics vol gepost met alleen maar gezeur over die prullenbak.
Ik zou toch zweren dat er hier nog ergens een post moet staan. Ibood kennende kunnen ze het lekker rekken zodat iedereen weer braaf elke dag gaat kijken. De komende dagen kan ook zomaar 15 augustus zijn bij hun.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zou je denken, joh..?
[..]
Ik ga er trouwens echt niet braaf op zitten wachten...
Bedanktquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/fox-splitter/
Gebruik ik ook echt alleen als er een hunt is anders nooit
edit: t werkt alleen niet meer helemaal zo tof als vroeger nu met FF5![]()
Hoe kan ik die andere plugin verwijderen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:22 schreef delano.888 het volgende:
Vergeet mijn vorige post, dat is niks, dit moet je hebben:
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/tile-tabs/
Nog nooit eerder met addons gewerkt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:23 schreef j95 het volgende:
[..]
Hoe kan ik die andere plugin verwijderen?
OMG heb je bijv tabmixplus niet? Je weet niet wat je mist, dingen die je zeker handig gaat vinden zijn:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:29 schreef j95 het volgende:
Waarvoor allemaal dan? Ik heb alleen read it later en nu deze
Mooie reddingquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:38 schreef delano.888 het volgende:
Adblock plus (nooit meer reclame voor een youtube filmpje bijv, maar niet op fok gebruiken)
gelijk dezelfde dag als het mailtje lijkt me nietquote:
Nou ja, maar.. sowieso wel een nieuwe aanbieding.. enzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
gelijk dezelfde dag als het mailtje lijkt me niet
Dat welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, maar.. sowieso wel een nieuwe aanbieding.. enzo
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat welen als we een beetje mazzel hebben, een schoon nieuw topic op het moment dat de hunt begint
Ik ook niet, ben moe, heb dan wel 30 blikjes energydrink maar ik heb dr helemaal geen zin inquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
En daarnaast, ik wil juist geen hunt vanavond.
Nee hoor, ben ook TV SC verslaafdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben moe, heb dan wel 30 blikjes energydrink maar ik heb dr helemaal geen zin in
btw jij bent wel een beetje iboodverslaafd he? zie jou alleen maar in dit topic posten eigenlijk
Haha waar mod jij eigenlijk, ik zie niet echt veel gezette slotjes door jou in je historyquote:
Mijn subforum is dichtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Haha waar mod jij eigenlijk, ik zie niet echt veel gezette slotjes door jou in je history
Awww wat zielig, en je krijgt niks nieuws? Zat al te denken wat een flutmod je zet nooit nergens slotjesquote:
Neequote:
Hoop dat ik iets nieuws krijg. Alhoewel ik niet niks doe, maar dat zien jullie nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Awww wat zielig, en je krijgt niks nieuws? Zat al te denken wat een flutmod je zet nooit nergens slotjes
EXAquote:
Wtfquote:# Bericht: 10-08-2011 00:00
!*!#@%$^%!#@%$@%!# de BLOEDPEST!
Ik vrij vragen van het werk om de hele @#$@ Hunt de doen..
NEE HOOR!..
Examensquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee
[..]
Hoop dat ik iets nieuws krijg. Alhoewel ik niet niks doe, maar dat zien jullie niet
[..]
EXA
Ze zijn wel goed snel met modden daar.quote:
Ik ook eigenlijk...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:04 schreef GuitarJJ het volgende:
Gelukkig. Was toch te moe om de hele nacht op te blijven
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:04 schreef GuitarJJ het volgende:
Gelukkig, geen hunt. Was toch te moe om de hele nacht op te blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |