Nee hoor, je hebt niks gemist.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:25 schreef GuitarJJ het volgende:
Dacht even een hunt gemist te hebben
de hunt van Belgiëquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:25 schreef GuitarJJ het volgende:
Dacht even een hunt gemist te hebben
Vraagjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
Die hunt is hier nog steeds bezig
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:41 schreef shiznuts het volgende:
In België niet, daar hebben ze wel 200 x 240.
Geen idee eigenlijk, ik heb een 1-persoons bed meegenomen uit Nederland. Wat is anders de gebruikelijke maat dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vraagje![]()
Bij dekbedden.. is het gebruikelijk om in België maat 240 x 200 te hebben?
vannacht ene van 140x200 voorbij gekomen anders ni echt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:44 schreef Maraca het volgende:
Nou ja, het viel me op dat tijdens de Belgische hunt 2x een jumeaux voorbij is gekomen. Net zoals veel meer AZERTY toetsenborden dan tijdens de Nederlandse hunts.
Wil kijken of er een verband is tussen de dekbedden en België
Geen probleem hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Euw sorry ik had even beter moeten kijken voordat ik wat postte
Altijd ? Oa. niet bij diensten toch? En jezus wat maak je je druk man, adem in, adem uit.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:08 schreef r_one het volgende:
[..]
Geen probleem hoor
Neemt niet weg dat iBood met deze voorwaarde het consumentenrecht (Wet Koop op afstand) volledig aan de laars lapt. Je hebt, zoals je zelf al zegt, namelijk ALTIJD recht op restitutie gedurende de eerste 7 werkdagen. Dat recht denken ze je nu te ontnemen.
Bij diensten ook. En ook al zou dat niet zo zijn: een voucher is een product, geen dienst.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:13 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Altijd ? Oa. niet bij diensten toch? En jezus wat maak je je druk man, adem in, adem uit.
Vouchers vallen echter niet onder de uitzonderingen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:10 schreef Maraca het volgende:
Nee, niet altijd. Er zijn wel uitzonderingen
Valt dat niet onder 'maakwerk'?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Vouchers vallen echter niet onder de uitzonderingen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:01 schreef Syphixx het volgende:
[..]
vannacht ene van 140x200 voorbij gekomen anders ni echt.
http://www.ibood.com/be/n(...)Allergeen_140x200cm/
LOL @ the guntgoat
Koop nou maar gewoon 240x220.. Dat is echt wel fijn hoor.. Net zoals dat een tv nooit te groot kan zijn. Je went er echt wel aan...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:56 schreef Maraca het volgende:
Tijdens de Nederlandse hunt moeten ze gewoon 200x200 aanbieden
Dan haal ik er geen financieel voordeel uit. Al mijn dekbedovertrekken zijn 200x200 en als ik die nieuw moet gaan kopenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Koop nou maar gewoon 240x220.. Dat is echt wel fijn hoor.. Net zoals dat een tv nooit te groot kan zijn. Je went er echt wel aan...
past de 240*220 best in.. en koop je in de toekomst nieuwen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan haal ik er geen financieel voordeel uit. Al mijn dekbedovertrekken zijn 200x200 en als ik die nieuw moet gaan kopen
Ik geloof je nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
past de 240*220 best in.. en koop je in de toekomst nieuwen.
dan geloof je het niet.. ook bestquote:
Zometeenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:16 schreef mindyourstep het volgende:
Waar blijft die nederlandse hunt .....
Hoop hetquote:
quote:Wat is de iBOOD Hunt?
Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag. Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.
Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.
Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?
We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website! Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Iets zegt me dat het altijd een maandag op dinsdag isquote:
En maandag 28 maart 2011quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:12 schreef tralalala het volgende:
Donderdag 5 maart 2009
Donderdag 11 maart 2010
Dinsdag 27 juli 2010
Deze hunts vind ik nu snel even terug via de zoekfunctie.
Dus zeker niet altijd op dinsdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |