En Oostenrijk...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Of een printer, die ze nu in duitsland hebben
't Wordt vast een geurtje...quote:
ICH WILL NICHTT!!!EINZZERquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:16 schreef Maraca het volgende:
Ik wil naast de "Ik neem er een!' knop een "Das muss ich nicht haben!" knop. Gewoon om een signaal af te geven.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:16 schreef Maraca het volgende:
Ik wil naast de "Ik neem er een!' knop een "Das muss ich nicht haben!" knop. Gewoon om een signaal af te geven.
Dus je wilt niet samen met mij daarop gaan liggen?quote:
Micro hunt?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:27 schreef 08gnoT. het volgende:
Blijkbaar was er maar liefst enkele seconden een Blu-rayspeler in de aanbieding.
Nee.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dus je wilt niet samen met mij daarop gaan liggen?
Als ik gasten heb ben ik altijd jaloers op het feit dat zij zo'n heerlijk luxe opblaasmatras krijgen. Dat ligt verdulleme echt retelekker.quote:
Hoorde je dat? Dat was mijn hart dat brak.quote:
Ik heb lijm bij me hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoorde je dat? Dat was mijn hart dat brak.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoorde je dat? Dat was mijn hart dat brak.
quote:
En zelfs als je hem probeert af te rekenen kan je de volle mep gewoon betalen, wtfquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:09 schreef shiznuts het volgende:
You're welcome...
Goeie aanbieding gevonden trouwens... http://www.parfumklapper.nl/
[ afbeelding ]
En nog wel even 5 euro verzendkosten in rekening brengenquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En zelfs als je hem probeert af te rekenen kan je de volle mep gewoon betalen, wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |