Bij een kialapunt nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En zelfs als je hem probeert af te rekenen kan je de volle mep gewoon betalen, wtf
Veel plezier met je tekentablet dan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik ben al ingelogd en heb de reader en bankpas al klaar liggen
Haha nee, die zwijgt als het grafquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heb je die vriend omgekocht dat je zo zeker bent?
Dan hoop ik dat je onderbuikgevoel klopt!quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:44 schreef Maraca het volgende:
Over 6 uur en een kwartier hunt
Bovenstaande post is gebaseerd op een onderbuikgevoel. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.
Spannendquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:13 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je onderbuikgevoel klopt!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:28 schreef shiznuts het volgende:
Eh... de Hunt wordt altijd zo'n week van tevoren aangekondigd (niet heul specifiek, maar wel een 'heads up')... en eh... ik heb niks voorbij zien komen, dus waarom zou er nu opeens wel een Hunt zijn? Onderbuikgevoel... ik ben meer van eerst de feiten bij elkaar rapen, een korte analyse maken en dan dat onderbuikgevoel er pas bijhalen. Geen Hunt dus om middernacht. Mark my words.
Dat geurtje moet er trouwens nu toch echt eens komen. Of het is een voetmassagebadding of zoiets gaars.Dat zegt m'n onderbuikgevoel.
Doen wequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Spannend![]()
Maar tralalala.. staat die euro nog?Ik krijg een euro van jou als de hunt vannacht is en jij een euro van mij als de hunt woensdag is (versta je daar trouwens de nacht van dinsdag op woensdag op of woensdag op donderdag?)
* Maraca slaat de zonnebril van Adelante's gezichtquote:
Huisdieren zijn niet toegestaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:03 schreef tralalala het volgende:
http://www.dagaanbieding.nl/
Dit is echt zo zinloos als er een instructeur naast je zit.
Die laten ze dan ook van het verontreinigde water drinken zodat 'ie STERFT!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:42 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Huisdieren zijn niet toegestaan
Op foto 1 staat een hont
En het kind erachteraan, want maximaal 4 mensen per huisjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die laten ze dan ook van het verontreinigde water drinken zodat 'ie STERFT!
![]()
![]()
quote:ibood iBOOD
Pssst... de iBOOD Hunt komt eraan! Meer dan 300 deals op 1 dag! RT!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |