Vraag hole1988.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:16 schreef junkiexp het volgende:
Kan Danny niet ff een hunt plugin maken die links naast het forum komt te staan zodat ik niet hele tijd van tabblad hoef te wisselen ?
Er is helemaal niets met de prullenbak.quote:
ooohquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Er is helemaal niets met de prullenbak.
Stond alleen 50% van de tijd op Ibood tijdens een hunt, vervolgens zijn er 3 topics vol gepost met alleen maar gezeur over die prullenbak.
Ik zou toch zweren dat er hier nog ergens een post moet staan. Ibood kennende kunnen ze het lekker rekken zodat iedereen weer braaf elke dag gaat kijken. De komende dagen kan ook zomaar 15 augustus zijn bij hun.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zou je denken, joh..?
[..]
Ik ga er trouwens echt niet braaf op zitten wachten...
Bedanktquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/fox-splitter/
Gebruik ik ook echt alleen als er een hunt is anders nooit
edit: t werkt alleen niet meer helemaal zo tof als vroeger nu met FF5![]()
Hoe kan ik die andere plugin verwijderen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:22 schreef delano.888 het volgende:
Vergeet mijn vorige post, dat is niks, dit moet je hebben:
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/tile-tabs/
Nog nooit eerder met addons gewerkt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:23 schreef j95 het volgende:
[..]
Hoe kan ik die andere plugin verwijderen?
OMG heb je bijv tabmixplus niet? Je weet niet wat je mist, dingen die je zeker handig gaat vinden zijn:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:29 schreef j95 het volgende:
Waarvoor allemaal dan? Ik heb alleen read it later en nu deze
Mooie reddingquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:38 schreef delano.888 het volgende:
Adblock plus (nooit meer reclame voor een youtube filmpje bijv, maar niet op fok gebruiken)
gelijk dezelfde dag als het mailtje lijkt me nietquote:
Nou ja, maar.. sowieso wel een nieuwe aanbieding.. enzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
gelijk dezelfde dag als het mailtje lijkt me niet
Dat welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, maar.. sowieso wel een nieuwe aanbieding.. enzo
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat welen als we een beetje mazzel hebben, een schoon nieuw topic op het moment dat de hunt begint
Ik ook niet, ben moe, heb dan wel 30 blikjes energydrink maar ik heb dr helemaal geen zin inquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
En daarnaast, ik wil juist geen hunt vanavond.
Nee hoor, ben ook TV SC verslaafdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben moe, heb dan wel 30 blikjes energydrink maar ik heb dr helemaal geen zin in
btw jij bent wel een beetje iboodverslaafd he? zie jou alleen maar in dit topic posten eigenlijk
Haha waar mod jij eigenlijk, ik zie niet echt veel gezette slotjes door jou in je historyquote:
Mijn subforum is dichtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Haha waar mod jij eigenlijk, ik zie niet echt veel gezette slotjes door jou in je history
Awww wat zielig, en je krijgt niks nieuws? Zat al te denken wat een flutmod je zet nooit nergens slotjesquote:
Neequote:
Hoop dat ik iets nieuws krijg. Alhoewel ik niet niks doe, maar dat zien jullie nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Awww wat zielig, en je krijgt niks nieuws? Zat al te denken wat een flutmod je zet nooit nergens slotjes
EXAquote:
Wtfquote:# Bericht: 10-08-2011 00:00
!*!#@%$^%!#@%$@%!# de BLOEDPEST!
Ik vrij vragen van het werk om de hele @#$@ Hunt de doen..
NEE HOOR!..
Examensquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee
[..]
Hoop dat ik iets nieuws krijg. Alhoewel ik niet niks doe, maar dat zien jullie niet
[..]
EXA
Ze zijn wel goed snel met modden daar.quote:
Ik ook eigenlijk...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:04 schreef GuitarJJ het volgende:
Gelukkig. Was toch te moe om de hele nacht op te blijven
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:04 schreef GuitarJJ het volgende:
Gelukkig, geen hunt. Was toch te moe om de hele nacht op te blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |