Het gaat om de spanning en de sfeerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De hunt is gewoon waardeloos. Leuke dingen gaan te snel wegen wat blijft er over? walkie talkies ???
En de prullenbak die blijkbaar niemand meer kent hier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De hunt is gewoon waardeloos. Leuke dingen gaan te snel wegen wat blijft er over? walkie talkies ???
Vertel danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
En de prullenbak die blijkbaar niemand meer kent hier.
Receiversquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zou je denken, joh..?quote:
Ik ga er trouwens echt niet braaf op zitten wachten...quote:maar hou ons de komende dagen in de gaten
Duurt zo een hunt echt zo lang?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:45 schreef Ferdy het volgende:
Ik denk dat iedereen massaal geheugenverlies op heeft gelopen door vanaf middernacht tot het einde van de avond de afgelopen hunt te volgen
Fanatieken blijven van midden in de nacht tot zonsopgang, daarna krijg je dezelfde spullen nog een aantal keer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:14 schreef 12345r het volgende:
[..]
Duurt zo een hunt echt zo lang?
Dan zitten sommige dus gewoon een dag en nacht op ibood?
Hoelang word 1 item gemiddeld aangeboden bij zo een hunt?
Ben benieuwd, word me eerste hunt
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:53 schreef mindyourstep het volgende:
vorige keer begon het pas leuk te worden rond 4 uur 30 tot 7 uur 00
30?!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:06 schreef delano.888 het volgende:
De vorige keer duurde het tot 20:00 toch? Ik heb vandaag 30 blikjes energy drink gekocht en ga zeker de hele hunt wakker blijven, heb toch vakantie.
Ik zeg niet dat ik ze op ga makenquote:
Mijn wekkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:02 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hoezo dat?
En wat hebben de mensen hier de vorige keer allemaal aangeschaft? Wat is interessant?
Waarom heb ik zo'n gevoel dat ik gelijk ga krijgenquote:
Omdat je stiekem voor iBood werktquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom heb ik zo'n gevoel dat ik gelijk ga krijgen
En uiteindelijk koop je niks?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:06 schreef delano.888 het volgende:
De vorige keer duurde het tot 20:00 toch? Ik heb vandaag 30 blikjes energy drink gekocht en ga zeker de hele hunt wakker blijven, heb toch vakantie.
Dat zou tof zijnquote:
Ik heb tot nu toe elke hunt minimaal 1 ding gekochtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |