Ik geloof het ook niet, je wilt toch eerst de specificaties weten en reviews lezen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:30 schreef Maraca het volgende:
Toch eigenlijk bizar dat mensen zo in een paar seconden tijd honderden euro's uitgeven aan een product
Ik heb volgens mij zeker 20 tv's genadeloos afgewezen voordat ik mijn 'perfecte' televisie had. Natuurlijk, de prijs is verleidelijk.. maar dan nogquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet, je wilt toch eerst de specificaties weten?
Inpulsaankopen he..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:30 schreef Maraca het volgende:
Toch eigenlijk bizar dat mensen zo in een paar seconden tijd honderden euro's uitgeven aan een product
Dat is niet zo moeilijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:38 schreef Maraca het volgende:
Dit is vermakelijker dan Comedy Central op dit moment.
Laptop van HP is iig al voorbij gekomen. Was rond de 500 dacht ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:40 schreef Mishu het volgende:
Ik wacht op een laptop van HP. Weet iemand wat eerdere prijzen voor laptops zijn geweest?
Dan kan ik een beetje inschatten of ik dat de moeite waard vind.
Hmm.. met max 400 ga je wellicht slagen. Ik denk dat een HP voor max 300 lastig gaat worden (om nog maar te zwijgen over de aasgieren die erop afvliegen)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:42 schreef Mishu het volgende:
Hmm niet echt de moeite waard. Ik wil max. 300 euro kwijt zijn.
Hoiquote:
Op wehkamp staat een goede voor 300 euro.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. met max 400 ga je wellicht slagen. Ik denk dat een HP voor max 300 lastig gaat worden (om nog maar te zwijgen over de aasgieren die erop afvliegen)
[..]
Hoi
Doelde ook op de hunt héquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:47 schreef Mishu het volgende:
[..]
Op wehkamp staat een goede voor 300 euro.
Met mijn eerste reactie bedoelde ik dat het lastig gaat worden om een laptop van max. 300 te scoren tijdens een hunt op iBood. Natuurlijk is het mogelijk om buiten iBood/hunt een laptop te scoren van 300. Maar tijdens een hunt kun je vaak wel hogere specificaties krijgen voor minder geld.quote:
Op iBood zijn niet echt laptops/notebooks voorbijgekomen die onder de 339 euro waren. Dus als 300 je max. is, it's not gonna happen with iBood. En aangezien nu de iBood.be hunt van start is... is het volgen daarvan voor een laptop sowieso verspilde moeite.quote:
Die heb ik ook (240x200) en is heerlijk idd, wel denk ik dat hij nooit volledig gebruikt gaat worden, nu zit het zomer gedeelte er in maar voor mijn gevoel ga ik het daar zelfs in de winter nog mee reddenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:57 schreef Maraca het volgende:
Cinderella dekbed. Als die langskomt tijdens de Nederlandse hunt (wel in 200x200) dan kan niemand mij tegenhouden om die te bestellen. En oh wee als die uitverkocht is voordat ik hem heb.
Volg dit topic, en je ontvangt er wel een mail over van iboodquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:59 schreef Mishu het volgende:
Ok ik weet nu wat een hunt is. Slim dat ze dat 's nachts doen
wanneer is er weer een hunt voor NL?
Als je dit topic volgt krijg je niet automagisch mail van iBood hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Volg dit topic, en je ontvangt er wel een mail over van ibood
Jij bent van PR. Heb jij geen connecties c.q. insiders informatie?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als je dit topic volgt krijg je niet automagisch mail van iBood hoor.![]()
Nachtbrakers = winnaars.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:59 schreef Mishu het volgende:
Ok ik weet nu wat een hunt is. Slim dat ze dat 's nachts doen
wanneer is er weer een hunt voor NL?
Ikke niet weet nie.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jij bent van PR. Heb jij geen connecties c.q. insiders informatie?
Alleen als je een afleveradres hebt in België.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:14 schreef Mishu het volgende:
En je mag niks uit Belgie kopen zeker?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
Kan je als Nederlander niet een pakketje af laten leveren op een postkantoor in België? Of op een kiala punt en wanneer het pakketje is aangekomen naar belgie toerijden om het op te halen?
De aanbieding van gisteren dus nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:16 schreef Mishu het volgende:
En je kan altijd nog cancelen nadat je ik neem hem hebt gedaan? Dat is wel handig om te weten namelijk
Ja echt wel, je kunt ALTIJD cancellen voordat hij binnen is. Gewoon via mijn ibood. Dan krijg je je geld terug. Je kunt zelfs aan de deur nog retour laten sturen en ook dan gaat het goed.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:37 schreef r_one het volgende:
[..]
De aanbieding van gisteren dus niet
Nee:quote:Op donderdag 4 augustus 2011 07:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja echt wel, je kunt ALTIJD cancellen voordat hij binnen is. Gewoon via mijn ibood. Dan krijg je je geld terug. Je kunt zelfs aan de deur nog retour laten sturen en ook dan gaat het goed.
http://nl-nl.forum.ibood.(...)elf_met_3000_tegoed/quote:• Restitutie is niet mogelijk
Euw sorry ik had even beter moeten kijken voordat ik wat posttequote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:16 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee:
[..]
http://nl-nl.forum.ibood.(...)elf_met_3000_tegoed/
Het betreft hier overigens een couponcode, die komt niet per gewone post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |