Nee, het is volkomen natuurlijk. Veel dingen zien er een beetje plastic-achtig uit eronder, komt door de belichting denk ik. Maar het glimt wel, ook in het echt.quote:
Wat voor opleiding?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:49 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb hier nog een heleboel microscoopfoto's, maar dat is allemaal van m'n opleiding
Gaaf!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:53 schreef Isegrim het volgende:
Leuke kijktip, iets betere microscoop: http://carenalpertfineart.com/gallery.html
O grappigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Reken ik goed.Het is een stukje hooi.
yay!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOLquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:35 schreef Isegrim het volgende:
En nee, hij is niet sterk genoeg voor sperma.
Wie heeft dat nou nog?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:08 schreef z80 het volgende:
ziet er inderdaad niet verkeerd uit.
bij de aldi uitvoering werd er een horloge onder gelegd om te kijken hoe scherp deze was.
indien je een horloge met mechanisch uurwerk hebt kun je dit ook eens proberen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Ik had ooit een tijdje de beschikking over een lab microscoop en dat was een van de eerste dingen die ik er nog nahijgend onder legde, hyperactive kikkervisjes
Zaadjes van iets, maar herken ze niet direct.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:10 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
20x. Ik wil een exact antwoord.
Ja, dat kan, maar die zien er hopelijk niet zo uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn zaadjes kan je ook eten hoor
Net als Van Leeuwenhoek waarschijnlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Ik had ooit een tijdje de beschikking over een lab microscoop en dat was een van de eerste dingen die ik er nog nahijgend onder legde, hyperactive kikkervisjes
¤ 30,-.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:28 schreef tomaat52 het volgende:
Zeg, wat kostte dat ding?
* tomaat52 wilt ook zo'n geval
Eén chipje uit een zak naturelchipsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, gek.Dit is één 'unit' van iets.
Dat is dan wel een heel klein chipje.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eén chipje uit een zak naturelchips
Dit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:56 schreef Exentric90 het volgende:
Kroepoek met een stukje garnaal er in?
Volgende plaatje!quote:
Heb je hoofdpijn?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:35 schreef Isegrim het volgende:
Misschien iets te makkelijk, maar wel tof.
[ afbeelding ]
Zo'n watje waar je make up mee kan verwijderen?quote:
Dat is een wattenschijfje.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo'n watje waar je make up mee kan verwijderen?
Dat doen kleine Chinese kindertjes, die hebben kleine vingertjes en kunnen snel werken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:46 schreef Isegrim het volgende:
Overigens, wat ik me afvraag: bij de microscoop zitten een aantal prefab preparaten, waaronder een pootje van een huisvlieg. Hoe gaat de productie daarvan in z'n werk?
Hmz, fout van mij, ik las bij tomaat52 standaard, wattenstaafje.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is een wattenschijfje.Maar dat is het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOL!
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:51 schreef Pi-mol het volgende:
leg je schaamhaar eronder, dat is pas moeilijk om te raden!Dat zeg je alleen maar omdat m'n tieten er niet onder passen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat m'n tieten er niet onder passen.
[ afbeelding ]
http://www.lidl.de/de/Schulsachen/BRESSER-Digitales-USB-Mikroskopquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Gaaf zeg. Is het er zo een? http://cgi.ebay.com/1-3-M(...)&hash=item2c5e0cf079
Ga je hier dan ook plaatjes posten?quote:
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ga je hier dan ook plaatjes posten?
Je hebt ook handheld exemplaren, schijnen ook prima te zijn.
Die van mij zat een dvdtje bij. Maar hij werkt ook plug & play, dan pakt 'ie gewoon de standaard webcam software of Skype (maar Skype corrigeert teveel op licht e.d.).quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk welZit er ook een programmetje bij om de foto's te maken of moet je dit maar ergens zien te vinden
?
Haha okquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die van mij zat een dvdtje bij. Maar hij werkt ook plug & play, dan pakt 'ie gewoon de standaard webcam software of Skype (maar Skype corrigeert teveel op licht e.d.).
Nope. Het is niets wat leeft of dat ooit gedaan heeft.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Onderdeel van een vliegend beest?
Nope.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:48 schreef Anno2012 het volgende:
Zo'n knoop in het midden van een kussen?
Ik zou ze niet letterlijk opetenquote:
quote:
Grappig, ik heb er ook één gekocht bij de Lidl, maar vond het beeld maar klein. Als je er idd jpg's van maakt dan gaat het prima.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]Een ijsstokje van een perenijsje.
Oh, dan is het wachten op een foto van je menstruatiebloedquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]Een ijsstokje van een perenijsje.
@tjoptjop: Ik fap niet, want ik ben een meisje.
Later vanavond nieuwe, moet ff wat andere dingen doen.
Ik denk dat het iets van een plant is, maar het ziet eruit als van die mooie linten die je in je haar kunt doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:28 schreef FiveseveN het volgende:
Nou vooruit dan: 80 keer:
[ afbeelding ]
Touwquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:28 schreef FiveseveN het volgende:
Nou vooruit dan: 80 keer:
[ afbeelding ]
Delfs blauw bord,quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:48 schreef FiveseveN het volgende:
Nee, stukje gedroogd mos van 2 mm.
Hier nog een, 80 keer.
[ afbeelding ]
De "X"?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:25 schreef FiveseveN het volgende:
[..]
Bijna goed:
Het is een heel klein stukje van een letter, geschreven met balpen.
quote:
Jaaa. Allebei goed. Het was een uitnodiging voor een partijtje en dit was het @ teken om te reageren.quote:
Ik denk het ook ja. Kandij..quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:53 schreef henrivo het volgende:
Suiker(kristallen)? Of hoe heet die andere zoete troep? Kandij ofzo?
Al geraden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:01 schreef Sjeen het volgende:
Geen kandij denk ik, gewoon kristalsuiker.
Heel erg koud!quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:02 schreef sigme het volgende:
Dat lijkt op zo'n gedroogde zeekomkommer!
ik zie de zwemmertjes ook niet, jij wel>?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:59 schreef Isegrim het volgende:
Nee.Daar is het ding niet sterk genoeg voor, iig om de zwemmertjes te zien.
lichaamsvloeistoffenquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:20 schreef Isegrim het volgende:
Hoeft overigens geen exact antwoord te zijn. De productgroep is goed genoeg.
Niet gezienquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:47 schreef henrivo het volgende:
ja daaag als t kit is zou lijm ook goedgerekend moeten worden
Voor de ¤ 30,- die deze microscoop heeft gekost vind ik het best okee eigenlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:54 schreef Tinos85 het volgende:
Lijkt het trouwens zo of is de kwaliteit van de foto's niet zo hoog?
Ah mooi prijsje!quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Voor de ¤ 30,- die deze microscoop heeft gekost vind ik het best okee eigenlijk.
Iets van bodylotion?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, maar dat begint wel wat in de buurt te komen.Het heeft echter niets met seks te maken.
Dat dacht ik al ja, maar ik heb net zo veel verstand van weefkunst als van russisch-poolse opera.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:29 schreef Isegrim het volgende:
Ook niet.
De manier waarop de draadjes geweven zijn heeft een nut, anders zou dit item zijn functionaliteit verliezen.
Ik ga naar bed. Tot morgen!
Het is common sense.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja, maar ik heb net zo veel verstand van weefkunst als van russisch-poolse opera.
Wat is dat nou voor onzin. Common sense dat de draadjes schuin over elkaar moeten en wat je daar dan aan zou hebben?quote:
Daar is dit item veel te klein voor, zo'n foto kun je van een veter zonder zoom al maken en bovendien zie je allemaal kleine vezeltjes.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:33 schreef Inlognaam het volgende:
Iets van touw, dus ik gok maar op een veter.
ik zou hem ruilen en aangeven dat hij niet voldoetquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:35 schreef Isegrim het volgende:
En nee, hij is niet sterk genoeg voor sperma.
Mja, ik zie een vergroting van 20x en het stukje weefsel lijkt zo'n 8 cm breed op mijn scherm. Een veter van 4 mm is dan geen gekke gedachte. En dr zijn genoeg soorten vetersquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar is dit item veel te klein voor, zo'n foto kun je van een veter zonder zoom al maken en bovendien zie je allemaal kleine vezeltjes.
Sim of chipkaartquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:59 schreef Isegrim het volgende:
Ja, die was een beetje te makkelijk.
[ afbeelding ]
80x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |