Dat dacht ik al ja, maar ik heb net zo veel verstand van weefkunst als van russisch-poolse opera.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:29 schreef Isegrim het volgende:
Ook niet.
De manier waarop de draadjes geweven zijn heeft een nut, anders zou dit item zijn functionaliteit verliezen.
Ik ga naar bed. Tot morgen!
Het is common sense.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja, maar ik heb net zo veel verstand van weefkunst als van russisch-poolse opera.
Wat is dat nou voor onzin. Common sense dat de draadjes schuin over elkaar moeten en wat je daar dan aan zou hebben?quote:
Daar is dit item veel te klein voor, zo'n foto kun je van een veter zonder zoom al maken en bovendien zie je allemaal kleine vezeltjes.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:33 schreef Inlognaam het volgende:
Iets van touw, dus ik gok maar op een veter.
ik zou hem ruilen en aangeven dat hij niet voldoetquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:35 schreef Isegrim het volgende:
En nee, hij is niet sterk genoeg voor sperma.
Mja, ik zie een vergroting van 20x en het stukje weefsel lijkt zo'n 8 cm breed op mijn scherm. Een veter van 4 mm is dan geen gekke gedachte. En dr zijn genoeg soorten vetersquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar is dit item veel te klein voor, zo'n foto kun je van een veter zonder zoom al maken en bovendien zie je allemaal kleine vezeltjes.
Sim of chipkaartquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:59 schreef Isegrim het volgende:
Ja, die was een beetje te makkelijk.
[ afbeelding ]
80x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |