LOLquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:35 schreef Isegrim het volgende:
En nee, hij is niet sterk genoeg voor sperma.
Wie heeft dat nou nog?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:08 schreef z80 het volgende:
ziet er inderdaad niet verkeerd uit.
bij de aldi uitvoering werd er een horloge onder gelegd om te kijken hoe scherp deze was.
indien je een horloge met mechanisch uurwerk hebt kun je dit ook eens proberen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Ik had ooit een tijdje de beschikking over een lab microscoop en dat was een van de eerste dingen die ik er nog nahijgend onder legde, hyperactive kikkervisjes
Zaadjes van iets, maar herken ze niet direct.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:10 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
20x. Ik wil een exact antwoord.
Ja, dat kan, maar die zien er hopelijk niet zo uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn zaadjes kan je ook eten hoor
Net als Van Leeuwenhoek waarschijnlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
Ik had ooit een tijdje de beschikking over een lab microscoop en dat was een van de eerste dingen die ik er nog nahijgend onder legde, hyperactive kikkervisjes
¤ 30,-.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:28 schreef tomaat52 het volgende:
Zeg, wat kostte dat ding?
* tomaat52 wilt ook zo'n geval
Eén chipje uit een zak naturelchipsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, gek.Dit is één 'unit' van iets.
Dat is dan wel een heel klein chipje.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eén chipje uit een zak naturelchips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |